Uiteraard maar in oorlogstijd, kan echt wel legaal zijn, wanneer het een militaire doel dient daarom de vraagquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:40 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Een Noors schip aanvallen die Amerikaanse goederen vervoert is een goede manier om ze (en daarmee NAVO) er bij te gaan betrekken.
Ffsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
En de nieuwste Ruzzische desinfo-campagne op twitter is:
[ afbeelding ]
Buien deze twitteraars heb ik het al een paar keer voorbij zien komen.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Zag je ook met de coronapandemie om de vaccins in diskrediet te krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn wel heel weinig Russische beelden merk ik. De schijn wordt gewekt dat Rusland in de pan gehakt wordt door Oekraine, maar dat kan niet omdag Rusland kleine successen boekt en het verder een patstelling is. Als je de filmpjes op face value neemt, zou Oekraïne allang veel meer gebied heroverd hebben. Dat gebeurt allemaal niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hoe kom je hierbij? Waar lees jij dat Rusland in de pan wordt gehakt de afgelopen tijd? Rusland bijt zich stuk op Oekraïne ja, maar volgens staat nergens dat Rusland overlopen wordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er zijn wel heel weinig Russische beelden merk ik. De schijn wordt gewekt dat Rusland in de pan gehakt wordt door Oekraine, maar dat kan niet omdag Rusland kleine successen boekt en het verder een patstelling is. Als je de filmpjes op face value neemt, zou Oekraïne allang veel meer gebied heroverd hebben. Dat gebeurt allemaal niet.
Dat is een oudjequote:
Ik zeg dat ook niet, maar die schijn wordt gewekt als je alle BOEM BOEM RUS DOOD YESAAAH filmpjes ziet van Himars, drones, artillerie, etc. die op het internet gedeeld worden. Van Rusland's kant is niet heel veel te vinden ondanks dat er ook genoeg Oekrainers kapot geschoten worsen. Bovendien ook een heel aantal users hier die dat beweren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Waar lees jij dat Rusland in de pan wordt gehakt de afgelopen tijd? Rusland bijt zich stuk op Oekraïne ja, maar volgens staat nergens dat Rusland overlopen wordt.
Die beelden zijn er wel maar die zien we hier in het Westen amper. In Rusland is het natuurlijk precies andersom, als je de filmpjes daar zou geloven hadden ze Kiev al 5x veroverd.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er zijn wel heel weinig Russische beelden merk ik. De schijn wordt gewekt dat Rusland in de pan gehakt wordt door Oekraine, maar dat kan niet omdag Rusland kleine successen boekt en het verder een patstelling is. Als je de filmpjes op face value neemt, zou Oekraïne allang veel meer gebied heroverd hebben. Dat gebeurt allemaal niet.
Er gaat niets boven de 90squote:
Bij welk nummer stond LB op de wtc een jaar voor deze gingen en die maatschappij ging veranderen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Mooie tijden waren dat.
Ook een veel fijnere maatschappij.
Het blèren door een random twitteraccount. Vermoeiend is dat twitter zo serieus genomen wordt en dat mensen daarop hun mening baseren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit best wel vermoeiend.
Er zijn nog geen verzoeken niets en het blèren begint al.
Ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij welk nummer stond LB op de wtc een jaar voor deze gingen en die maatschappij ging veranderen?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Ik ken alleen dit nummer van hen.
Donkergroen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:47 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Lastig voor de mensen met keuzestress.
Weer eens wat anders dan een schoothondje.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Rus krijgt granaat in z'n schoot geworpen
https://www.reddit.com/r/(...)a_soviet_f1_grenade/
Compilaties van drone drops: deel 1 en deel 2.
✈️ => 💣 => 💀quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Rus krijgt granaat in z'n schoot geworpen
https://www.reddit.com/r/(...)a_soviet_f1_grenade/
Compilaties van drone drops: deel 1 en deel 2.
Zal binnenkort ook wel in de Nederlandse wappiekringen rondgaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
De biolabs zijn ook weer helemaal hip de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zal binnenkort ook wel in de Nederlandse wappiekringen rondgaan.
De usual suspects zullen zich morgen wel weer melden hier als hun begeleiders studiedag hebben of zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zal binnenkort ook wel in de Nederlandse wappiekringen rondgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door slashdotter3 op 31-01-2023 14:28:56 ]
Geen goed idee, zulke dingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Fake AI voice van Joe Biden die Rusland de oorlog verklaart en troepen naar Ukraine stuurt.
😱😱😱
https://vocaroo.com/1dZ0i0kAG1Sq
Omdat het een speciale militaire operatie is natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:45 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn er absoluut geen beelden van de oorlog in Oekraïne?
Ik hoor direct dat dit Joe Biden niet is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Fake AI voice van Joe Biden die Rusland de oorlog verklaart en troepen naar Ukraine stuurt.
😱😱😱
https://vocaroo.com/1dZ0i0kAG1Sq
Als de technologie zich 20 jaar verder ontwikkelt niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoor direct dat dit Joe Biden niet is.
Dan is Biden dood.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als de technologie zich 20 jaar verder ontwikkelt niet meer.
mandschapquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:53 schreef HSG het volgende:
Oekraine heeft in deze oorlog nog geen enkel mandschap of voertuig verloren. Alleen de Russen lijden verliezen.
Zweden gaat er 50 leveren. Geen idee of er ATGMs opzitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft/krijgt Oekraïne deze ook, inclusief die atgm's?
???quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:53 schreef HSG het volgende:
Oekraine heeft in deze oorlog nog geen enkel manschap of voertuig verloren. Alleen de Russen lijden verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |