abonnement Unibet Coolblue
pi_207790594
:7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207790605
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:40 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Een Noors schip aanvallen die Amerikaanse goederen vervoert is een goede manier om ze (en daarmee NAVO) er bij te gaan betrekken.
Uiteraard maar in oorlogstijd, kan echt wel legaal zijn, wanneer het een militaire doel dient daarom de vraag
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207790607
En de nieuwste Ruzzische desinfo-campagne op twitter is:


Buien deze twitteraars heb ik het al een paar keer voorbij zien komen. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207790609
NOOKS :B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207790616
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
En de nieuwste Ruzzische desinfo-campagne op twitter is:
[ afbeelding ]

Buien deze twitteraars heb ik het al een paar keer voorbij zien komen. :D
Ffs :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207790623
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
En de nieuwste Ruzzische desinfo-campagne op twitter is:
[ afbeelding ]

Buien deze twitteraars heb ik het al een paar keer voorbij zien komen. :D
Wacht wat? :')
pi_207790645
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
En de nieuwste Ruzzische desinfo-campagne op twitter is:
[ afbeelding ]

Buien deze twitteraars heb ik het al een paar keer voorbij zien komen. :D
Zag je ook met de coronapandemie om de vaccins in diskrediet te krijgen.
pi_207790646


Volgens Musk zouden er toch geen bots meer op twitter zitten?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207790649
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
En de nieuwste Ruzzische desinfo-campagne op twitter is:
[ afbeelding ]

Buien deze twitteraars heb ik het al een paar keer voorbij zien komen. :D
Er zijn wel heel weinig Russische beelden merk ik. De schijn wordt gewekt dat Rusland in de pan gehakt wordt door Oekraine, maar dat kan niet omdag Rusland kleine successen boekt en het verder een patstelling is. Als je de filmpjes op face value neemt, zou Oekraïne allang veel meer gebied heroverd hebben. Dat gebeurt allemaal niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207790659
Heeft/krijgt Oekraïne deze ook, inclusief die atgm's?

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:16:33 #12
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_207790662
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_207790664
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Er zijn wel heel weinig Russische beelden merk ik. De schijn wordt gewekt dat Rusland in de pan gehakt wordt door Oekraine, maar dat kan niet omdag Rusland kleine successen boekt en het verder een patstelling is. Als je de filmpjes op face value neemt, zou Oekraïne allang veel meer gebied heroverd hebben. Dat gebeurt allemaal niet.
Hoe kom je hierbij? Waar lees jij dat Rusland in de pan wordt gehakt de afgelopen tijd? Rusland bijt zich stuk op Oekraïne ja, maar volgens staat nergens dat Rusland overlopen wordt.
pi_207790671
quote:
Dat is een oudje _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207790691
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:16 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Hoe kom je hierbij? Waar lees jij dat Rusland in de pan wordt gehakt de afgelopen tijd? Rusland bijt zich stuk op Oekraïne ja, maar volgens staat nergens dat Rusland overlopen wordt.
Ik zeg dat ook niet, maar die schijn wordt gewekt als je alle BOEM BOEM RUS DOOD YESAAAH filmpjes ziet van Himars, drones, artillerie, etc. die op het internet gedeeld worden. Van Rusland's kant is niet heel veel te vinden ondanks dat er ook genoeg Oekrainers kapot geschoten worsen. Bovendien ook een heel aantal users hier die dat beweren.

Boekestijn en De Wijk geeft het meest objectieve beeld, ondanks dat onterechte gekanker steeds op Rob de Wijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207790702
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Er zijn wel heel weinig Russische beelden merk ik. De schijn wordt gewekt dat Rusland in de pan gehakt wordt door Oekraine, maar dat kan niet omdag Rusland kleine successen boekt en het verder een patstelling is. Als je de filmpjes op face value neemt, zou Oekraïne allang veel meer gebied heroverd hebben. Dat gebeurt allemaal niet.
Die beelden zijn er wel maar die zien we hier in het Westen amper. In Rusland is het natuurlijk precies andersom, als je de filmpjes daar zou geloven hadden ze Kiev al 5x veroverd.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:24:46 #17
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_207790728
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is een oudje _O_
Er gaat niets boven de 90s (8>
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_207790733
twitter


Ik vind dit best wel vermoeiend.

Er zijn nog geen verzoeken niets en het blèren begint al.
pi_207790734
Mooie tijden waren dat.
Ook een veel fijnere maatschappij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207790785
https://twitter.com/uaweapons?s=21&t=m5BQ51RewReYKl1ShO4FuQ

Deze is vrij onafhankelijk in het posten van filmpjes. Blijkbaar branden er ook Oekraïense tanks ed.
pi_207790819
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Mooie tijden waren dat.
Ook een veel fijnere maatschappij.
Bij welk nummer stond LB op de wtc een jaar voor deze gingen en die maatschappij ging veranderen?
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 12:34:49 #22
236264 crew  capricia
pi_207790825
Er zijn een aantal Twitter accounts en natuurlijk Telegram-kanalen die gewoon openbaar zijn. Daar zie je continu hoe de Oekraïense strijdkrachten evengoed gebombardeerd dmv drones worden. Alleen is die muziek daaronder nog erger dan bij de Oekraïense filmpjes. :')

Ook de Telegraph podcast (en dat is een vrij simpele Britse media outlet) had iemand die mee liep met het bergen van de doden op het strijdtoneel (als het front wat verplaats was, natuurlijk). Die vertelde ook op hoeveel Russische doden ze Oekraïnse doden vonden om te bergen. Afhankelijk van hoe dicht het bij het front was, verandert deze verhouding.
1 op 5 verder van het heetst van de strijd. 1 op 2 dichter bij bijv. Bakhmut.

Maar in principe komt deze info niet naar buiten vanuit Oekraine. Die hebben een zwijg-afspraak. Het gaat niet alleen over dat je Rusland deze info niet wil geven, maar ook over het moreel van de Oekraïense strijdkrachten, en over die van ons. :D

Wel interessant was dat ze in die podcast ook vertelden hoe Wagner die Russische gevangen inzet: die worden als levende schietschijven naar voren geduwd in groepjes van vijf, zodat de 'echte Wagnerianen' kunnen zien waar het vuur vandaan komt. Waar de Oekraïners zitten dus.
Definitely not CIA
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:36:38 #23
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207790846
Caspian Report

Er zitten mooie analyses tussen de comments:
========================================
Its impossible. Every bridge crossing the Dniepr river at that area into southern Kherson has been blown. Moving heavy weapons into that area, especially what limited tanks they have or will acquire, along with artillery forces is simply too much of an already degraded Ukrainian military to accomplish.

There's only two ways to go about it. One is suicide, another is a long and brutal campaign.

Firstly, the suicidal option: A successful crossing into Southern Kherson and establishing a secure beachhead thats sustainable and able to expand and break any efforts at containment. Right away, this is just not possible for them. It would be an act of insanity to even attempt this.

Secondly, pushing south from Zapor. and pushing towards the sea of Azov. A risky ploy that would come under relentless attacks from unmitigated air, sea, and artillery assets. Any ground taken, comes at an enormous loss of a life, just like in Kharkiv, and northern Kherson, but much worse. This is ontop of a high intensity attrition situation around Bakhmut, which Ukraine seems hellbent on holding no matter the cost, even if the cost is the war in the long run, on some faint hope that the west will escalate its commitments eventually.

Now all that said, is assuming the Russians just sit on their hands and do nothing with the immense amounts of man power they added to the skeleton force they started the war with. The amount of men and equipment needed for this kind of operation, is just not in the cards for Ukraine. What I would imagine would happen, is the moment Ukraine attempts any kind of offensive anywhere else, the Russians will rotate forces around to bog them down, with enough assets to go in pursuit, and then strike again in the north of the country with a large contingent of fresh troops around Sumy and Kharkiv, alongside the tense fighting as mentioned before, ongoing around Donbas. In short, this political aim of retaking Crimea, is how Ukraine loses the war. Overstretched and pressured on 3-4 fronts, amidst a botched offensive into the south will lead to panic and collapse.

Something else to consider here, is that until recently, the Russian forces deployed to Ukraine were too numerically insignificant to pursue retreating enemies, offering only artillery fire in most instances. Imagine a botched counter offensive in the south leads to a messy retreat and the outright slaughter or capture of a considerable chunk of those forces, and as mentioned before, they have hardened those lines, and have them properly manned with sufficient forces. They're no longer performing rear guard actions and letting the artillery diminish the enemy outright until they retreat and return to former positions. They're holding ground and repelling the enemy outright.

[ Bericht 14% gewijzigd door slashdotter3 op 31-01-2023 13:10:38 ]
pi_207790869
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

Ik vind dit best wel vermoeiend.

Er zijn nog geen verzoeken niets en het blèren begint al.
Het blèren door een random twitteraccount. Vermoeiend is dat twitter zo serieus genomen wordt en dat mensen daarop hun mening baseren.
pi_207790885
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:34 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Bij welk nummer stond LB op de wtc een jaar voor deze gingen en die maatschappij ging veranderen?
Ik heb geen flauw idee :D
Ik ken alleen dit nummer van hen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')