ik loop niet voor. soms heb ik het even in me tik tik tikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:08 schreef Kayro het volgende:
[..]
Loop jij voor.. of type je zo snel🤪🤪 ik kijk kan jij typen🤣🤣🤣
🤗fijn!!👍quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik loop niet voor. soms heb ik het even in me tik tik tik
idd een ander zwart maken, zodat anderen ook anders gaan kijken naar zo'n persoon is ook een slimme en goede eigenschap in dit spel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:06 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ze hebben er niet om gevraagd hè
Voelt als een 'moetje'..
Dus ja dat mag!!🤪
Is alleen zeiken en roddelen dus je mist niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik wil blauw horen maar wil ook wel horen wat de andere zeggen over het geklaag. Jolien alles door kletsen
Ik vind ontbijt op bed ook niksquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:04 schreef Kayro het volgende:
Jaqc. Commentaar vind het niets ontbijt op bed.
Zijn kwark lepelendquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:13 schreef Donna1000 het volgende:
En Jason zit dit waarschijnlijk allemaal te bekijken en aan te horen
Als BB goed geselecteerd heeft, dan is dit inderdaad zo, zonder die eigenschappen is het spel niet leukquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:14 schreef xdiashalizx het volgende:
Jezus, het lijkt wel of ze geselecteerd zijn op zeiken en roddelen over medebewoners!! De ogen zijn nog niet open of het begint al.
Nou dat dus! De perfecte omschrijving!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:15 schreef -river- het volgende:
Chiara haar gedrag tegenover haar medebewoners is arrogant en neerbuigend, Jack is een engel tegenover haar.
Ja dit is nog het mooistquote:
Toch kan ik wel met dit sarcasme🤪🤗quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:15 schreef -river- het volgende:
Chiara haar gedrag tegenover haar medebewoners is arrogant en neerbuigend, Jack is een engel tegenover haar.
Zat gisteren ook te denken, ben blij dat ze Jason er "uit" hebben genomineerd. Er is geen ander die ik het meekijken het meeste gun!quote:
Wie bedoeld ze met 'kleuter'?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ciara vraagt of onze kleuter al uit bed is, en hoe laat hij zijn middagslaapje doet. Echt, en dat moet onze kinderen les geven!!
Ali heeft op zijn praatstoel gezeten. Oa over blowjobs.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:23 schreef Joke43 het volgende:
Ze hadden t erover dat iemand gister vanalles over zich zelf verteld had. Voor de camera. Dat doe je toch niet. Met zijn geloof. Mag niet eens. Nou denk ik wie heeft wat verteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:26 schreef Ireth het volgende:
Mocht er ooit een "BB op herhaling" komen dan graag Theo, Kitty, Els, Rob en Sjak in het huis.nevermindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
Ali denk ik eerderquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:22 schreef Kayro het volgende:
Rob zet er op wie hij irritant vindt
Deze week dus Ias
ja ik zwengelde de stream aan en hoor opa robbie inderdaad zeggen dat hij daar is om lol en plezier te maken. Pff ipv heeft hij zijn alter ego het bb huis ingestuurd en zitten wij met die ouwe zeurzak opgescheeptquote:
oh oeps die stond er alquote:
Heb ook het idee dat hij de meeste basiskennis heeft mbt koken. En dat is al niet bijster veel, dus zegt genoeg over de restquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Ondanks Danny niet mijn vriend is, vind ik het wel tof dat hij altijd bezig is met eten maken.
En dan Ali en dan Jaqueline want die praat maar een praat maar vind hij en laat hem niet uitpratenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:22 schreef Kayro het volgende:
Rob zet er op wie hij irritant vindt
Deze week dus Ias
Denk Ali als het over geloof gaat. Ali heeft nogal wat verteld gistermiddagquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:23 schreef Joke43 het volgende:
Ze hadden t erover dat iemand gister vanalles over zich zelf verteld had. Voor de camera. Dat doe je toch niet. Met zijn geloof. Mag niet eens. Nou denk ik wie heeft wat verteld?
Hebben we zelf gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik zwengelde de stream aan en hoor opa robbie inderdaad zeggen dat hij daar is om lol en plezier te maken. Pff ipv heeft hij zijn alter ego het bb huis ingestuurd en zitten wij met die ouwe zeurzak opgescheept
ja heeft gister wat ik zo mee kreeg het over zijn geloof verteld en zijn zusje;)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk Ali als het over geloof gaat. Ali heeft nogal wat verteld gistermiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |