Niet meer. Hij heeft geleerdquote:Op maandag 30 januari 2023 23:36 schreef suzi1 het volgende:
hij stopt altijd op het juiste moment. gaat niet spugen
zeg maar elk weekendquote:Op maandag 30 januari 2023 23:37 schreef Lux069 het volgende:
Danny tegen Chichi: Ga je veel uit?
Chiara: Neeeuhh.. 1, 2, 3x in de maand.
Voor een vrijgezelle dame valt dat inderdaad mee.
wel hequote:Op maandag 30 januari 2023 23:37 schreef tassie127 het volgende:
Bah wat is die chaira misselijk aan het lullen zeg🤮
Of gewoon Kittyquote:Op maandag 30 januari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan de FEBO niet even een kat naar binnen sturen voor het schrik effect
Laten we dat ook maar niet doen, anders krijgen we kamervragen van de partij voor de dierenquote:Op maandag 30 januari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan de FEBO niet even een kat naar binnen sturen voor het schrik effect
Ik geloof nog steeds niet dat ze erop komt.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:40 schreef ben34567 het volgende:
Ik geloof steeds meer dat ze nog gered gaat worden.
Ja, want de vonken springen ervan af bij Chiara.......ho ho hoquote:Op maandag 30 januari 2023 23:40 schreef ben34567 het volgende:
Danny zal het spijtig vinden indien Chiara zaterdag het huis verlaat. Febo zal nog meer van die nachtelijke gesprekken tussen Danny en Chiara willen die steeds closer worden. Ik geloof steeds meer dat ze nog gered gaat worden![]()
Maakt niet uit! Dit is er zo een die zich straks helemaal vast lult en geen kant meer op kan en geen steun van niemand meer krijgt en diep af moet druipen…..quote:
Ik denk dat het iemand is die haar gevoelens tegenover mannen niet snel laat zien. Ze kan hem leuk vinden ook al lijkt ze niet enthousiast.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:41 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ja, want de vonken springen ervan af bij Chiara.......ho ho ho![]()
ooh okequote:Op maandag 30 januari 2023 23:46 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Alcohol. Daarna begon Danny over zijn zuipavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |