nee ias zegt het smaakt zo beter als frituur. maar ze hebben gewoon zitten friturenquote:
Heb het idee dat deze groep uit zichzelf vrij saai is. Vanmiddag hebben getafeltennist las ik maar zie ze verder amper zelf wat bedenken. Ook weinig diepe gesprekken.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:11 schreef BBguy het volgende:
Ziet niet echt meer fun in bij die bewoners. Was dit vorig jaar ook zo??
ooooohquote:Op maandag 30 januari 2023 19:13 schreef suzi1 het volgende:
een friettent wordt in belgie de frituur genoemd
In opdracht van Jason.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:16 schreef suzi1 het volgende:
of cha heeft die onder het pampier in de prulbak verstopt
Love it!🤗quote:Op maandag 30 januari 2023 19:18 schreef -river- het volgende:
Ze beginnen elkaar echt op de zenuwen te werken![]()
![]()
okequote:Op maandag 30 januari 2023 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ias zegt het smaakt zo beter als frituur. maar ze hebben gewoon zitten frituren
Dat beerpong was ook vreselijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het idee dat deze groep uit zichzelf vrij saai is. Vanmiddag hebben getafeltennist las ik maar zie ze verder amper zelf wat bedenken. Ook weinig diepe gesprekken.
En de stem van Marga Bult.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:17 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind Jacq een beetje op Angela Groothuizen lijken
En het humeur van Rob en Kitty samen...quote:
Gaan ze weer overleggenquote:
Ja natuurlijk, tis geen ponykampquote:Op maandag 30 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Ik vind dat Mimi er eentje moet pakken. Gewoon niet nadenken, coin erin en pakken
quote:Op maandag 30 januari 2023 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja dus?
pakke wat je pakken kan imo
sjuus Tenatrut
is nog niet doorgedrongen dat ze daar zitten voor zichzelf.. alles in de groep overleggen.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja dus?
pakke wat je pakken kan imo
sjuus Tenatrut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |