Tijd omquote:Op maandag 30 januari 2023 00:10 schreef Ireth het volgende:
Er wordt heel demonstratief de lampen uitgeknipt hier in de slaapkamer, heb nu alleen licht van mijn telefoon!Zal het een stille hint zijn
Alleen die van hem zelf gelezen de rest verstoptquote:Op maandag 30 januari 2023 00:11 schreef Krambo het volgende:
Dus Danny heeft brieven moeten verstoppen begrijp ik, heeft hij ze ook gelezen?
we weten niet eens of alle brieven van jason afkomen. cha heeft iig wel een brief van hem, met opdracht wat ze moet doenquote:Op maandag 30 januari 2023 00:11 schreef Krambo het volgende:
Dus Danny heeft brieven moeten verstoppen begrijp ik, heeft hij ze ook gelezen?
als je meelas in de vorige cos snap je de TT denk welquote:Op maandag 30 januari 2023 00:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat bedoel je??
Kijk ook even naar je TT.
Gewoon verstoppen achter de spiegel bij de wall.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:15 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ook maar slapen voor ik morgen telefoon krijg van een echtscheidingsadvocaat
Laterz!
heb je video stream 1 laatste ur?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gewoon verstoppen achter de spiegel bij de wall.![]()
Slaap lekker!
veel filmpjes hier, komt er nog 1 aan en dan echt naar bed. Guten nacht Marioquote:Op maandag 30 januari 2023 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je video stream 1 laatste ur?
quote:Op maandag 30 januari 2023 00:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
veel filmpjes hier, komt er nog 1 aan en dan echt naar bed. Guten nacht Mario
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
ik denk niet dat iemand die er door het publiek is uitgestemd terug in zal komen. Dat is ook niet eerlijk of logisch want de eerstvolgende keer dat die persoon op de bank komt vliegt die waarschijnlijk toch terug naar huis.quote:
Dat misschien wel maar dan ook maar tijdelijk, die speelt nie meer mee allesinds. Die persoon is eruitgestemd door de kijker. Om die terug te laten meespelen zou zijn alsof ze een tweede kans kregen wat echt niet fair zou zijn tegenover de andere bewoners die deze optie niet krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:25 schreef freaky40 het volgende:
In deze Confusion Week zal het best nog wel tot de mogelijkheden kunnen behoren dat er een oud inwoner terug komt.
Ik gok dat BB ze even streng heeft toegesproken dat ze moeten gaan slapen tijdens de SL?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:31 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Zijn ze nu gewoon terug aan het slapen? ik had tenminste op nog wat paniek gehoopt
Vermoed dat iedereen een 'opdracht' heeft gekregen van Jason.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:31 schreef suzi1 het volgende:
de enige die nog terug zal komen is jason
ligt aan cha of ze in de opdracht slaagt
Denk je dat Chiara er deze week uitligt ? Ze verliest in elke poll die ik van haar gezien hebquote:Op maandag 30 januari 2023 00:32 schreef mario390 het volgende:
wat doet overhaupt nu chiara
en roze team?
Ik zou dan net niet kunnen slapen door de drukquote:Op maandag 30 januari 2023 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok dat BB ze even streng heeft toegesproken dat ze moeten gaan slapen tijdens de SL?
dat kan idd ook nogquote:Op maandag 30 januari 2023 00:32 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Vermoed dat iedereen een 'opdracht' heeft gekregen van Jason.
Indien iedereen slaagt (of meerderheid?) dat hij weer terugkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |