Ik dacht wc, maar ben niet zekerquote:Op zondag 29 januari 2023 23:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[ afbeelding ]
Welke deur ging Lotte door?
Van voorraad kamer nou blauw imoquote:Op zondag 29 januari 2023 23:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou dan de douche zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht dat deuretje naast toillet
[ afbeelding ]
Die in geel. Dat is de wc in voorraadkamer, De deur ernaast is de douche daar. Als reserve of bij speciale opdrachten mogen ze die gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[ afbeelding ]
Links is toilet rechts is douchequote:Op zondag 29 januari 2023 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht dat deuretje naast toillet
[ afbeelding ]
ja voorrraadkamer zag ik, met een deken en sjaalquote:
Ze doet iig alsof ze op het toilet zit.quote:
Nog heel even, ik wil ook naar bed. Anders staat ie morgen vast hierbijquote:Op zondag 29 januari 2023 23:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kan iemand een filmpje maken als er iets gebeurt?
Ik moet echt gaan pitten.
Misschien is ze stiekem aan het bevallen.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:12 schreef Ireth het volgende:
Ze zit op toilet. Maar nam wel handdoek/deken/iets mee
hoezo?quote:Op zondag 29 januari 2023 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze doet iig alsof ze op het toilet zit.
Hij wou macaroniquote:Op zondag 29 januari 2023 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rob vond het een saaie dag. Bewoner er uit, game gespeeld, PON uitgedeeld, maar hij vond het saai.
massage gehad, maar geen vrouwenhandjes hequote:Op zondag 29 januari 2023 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rob vond het een saaie dag. Bewoner er uit, game gespeeld, PON uitgedeeld, maar hij vond het saai.
En wel meer nietquote:Op zondag 29 januari 2023 23:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
massage gehad, maar geen vrouwenhandjes he
dat was ook mijn gokquote:Op zondag 29 januari 2023 23:16 schreef Ireth het volgende:
Jolien heeft een extra grote gepakt, hij ligt voor de deur. Lotje had tampon nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |