Hoop ik ook, wat extra goed en veel etenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar hoop wel dat Jason een playstation of iets anders in dat hok krijgt
Hoorde ik het toch goed ,iets van de pot verwijt de ketelquote:Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef engine het volgende: Rob moppert dat Ali zo vaak ligt te slapen
![]()
Jaquote:Op zondag 29 januari 2023 17:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed ,iets van de pot verwijt de ketel
volkoren of niet. Danny wil de beste natuurlijk, maar andere zien het verschil toch nietquote:Op zondag 29 januari 2023 17:30 schreef Kayro het volgende:
Wat was dat met die pannenkoek
Mensen zien het verschil niet?
Danny wilde die donkere
Jonnie Boer eet zelf ook alleen het beste natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2023 17:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
volkoren of niet. Danny wil de beste natuurlijk, maar andere zien het verschil toch niet
Hoop dat doet leven, dus hoop ik met je meequote:Op zondag 29 januari 2023 17:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar hoop wel dat Jason een playstation of iets anders in dat hok krijgt
Ja jason had de naam maar danny is ook altijd in de keuken op de juiste momenten om in het geniep zichzelf het beste toe te bedelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
volkoren of niet. Danny wil de beste natuurlijk, maar andere zien het verschil toch niet
nou datquote:Op zondag 29 januari 2023 17:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 29 januari 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Chayron zegt dat Jason 100% terug komt. Jammer dat ze niet op een of andere manier 'zeker' weten dat Jason weg is. Nu praten ze allemaal met meel in de mond. Tenminste Lindsey en Chayron vooral
dr zit daar 1 manquote:Op zondag 29 januari 2023 17:37 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Yes 3 mannen in hottub streams !!
Rob snapt er geen snars van allemaal. Kent alleen zijn eigen wereldje en verteld er graag over. Maar beetje open staan voor de jeugd zit er niet in.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:37 schreef Kayro het volgende:
[..]
Precies!
Alleen Rob is momenteel overtuigd dat hij niet terug komt
Hij is lekker aan het balansenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Danny lekker slijmen met Rob omdat hij denkt dat hij heel hoog in de ranglijst staat haha
Ego,...quote:Op zondag 29 januari 2023 17:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob snapt er geen snars van allemaal. Kent alleen zijn eigen wereldje en verteld er graag over. Maar beetje open staan voor de jeugd zit er niet in.
Dat kan ze nooit en te nimmer faken dan is ze helemaal in de stressquote:Op zondag 29 januari 2023 17:37 schreef ben34567 het volgende:
Er gaat theorie ronde dat Charlotte geen PON heeft gewonnen maar een nominatie. Ik vind het niet logisch maar kan er wel mee leven
Dat vind ie met name zelf. Vooralsnog is ie weg.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason moet de winnaar worden, niemand anders is die titel waardig genoeg
Verbaasd het je?quote:Op zondag 29 januari 2023 17:45 schreef Kayro het volgende:
GABY DURFT HET HUIS NIET UIT ZONDER MAKE-UP!!!
waar blijft shownieuws rtlboulevard..?
Danny haalt gaby er weer ff bij
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:44 schreef ben34567 het volgende:
Rob en co Jolien en Chiara aan het keuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |