Moet ik hem aanpassen?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:22 schreef suzi1 het volgende:
waar we overleggen wie een ticket mag kopen
confusionquote:Op zondag 29 januari 2023 12:28 schreef rinardo het volgende:
normaal is de deur altijd rood licht als iemand weg gaat. was nu niet zo. zolang ik geen erfenis zie geloof ik niet dat hij weg is
Coin van mimi gekregen/geleend.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Van wie heeft Lindsey nou een coin?
Zo weggeven mocht niet toch?
En waren ze nu 1 coin?
Van mimi geleend ja 1 coinquote:Op zondag 29 januari 2023 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Van wie heeft Lindsey nou een coin?
Zo weggeven mocht niet toch?
En waren ze nu 1 coin?
Nog niks definitiefquote:Op zondag 29 januari 2023 12:31 schreef BBguy het volgende:
tot nu toe nog geen bewijs dat Little J echt weg is toch? Op een verdwaalde twitter post dat zijn familie gebeld zou zijn.
geen erfenis, etc.
Ook geen bewijs dat hij ergens anders verblijft in het huisquote:Op zondag 29 januari 2023 12:31 schreef BBguy het volgende:
tot nu toe nog geen bewijs dat Little J echt weg is toch? Op een verdwaalde twitter post dat zijn familie gebeld zou zijn.
geen erfenis, etc.
Dat is logisch toch? Waarom zou febo dat tonen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook geen bewijs dat hij ergens anders verblijft in het huis
Hhmm.. 2x Ali en ik mis Jolien (die nu loopt te miepen dat het oneerlijk is omdat niet iedereen coins heeft)quote:Op zondag 29 januari 2023 12:29 schreef Ireth het volgende:
Nog 12 bewoners, 5 x 2 tickets voor 10 bewoners, 2 die over blijven immuniteit.
Wie heeft er nog niet gekocht nu?
Lindsey, Ali, Danny, MA, Ias en Charlotte wel..
Rob, Bart, Sjakhals, Ali, Chayron en Chiara nog niet.
Ben je met jezelf in gesprekquote:Op zondag 29 januari 2023 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.. 2x Ali en ik mis Jolien (die nu loopt te miepen dat het oneerlijk is omdat niet iedereen coins heeft)
Hij is ook niet wegquote:Op zondag 29 januari 2023 12:28 schreef rinardo het volgende:
normaal is de deur altijd rood licht als iemand weg gaat. was nu niet zo. zolang ik geen erfenis zie geloof ik niet dat hij weg is
Mag dat wel dan?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en ben de discussie nog aan het verliezen ook
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.. 2x Ali en ik mis Jolien (die nu loopt te miepen dat het oneerlijk is omdat niet iedereen coins heeft)
Flesje makeup remover en dat ene gezicht is foetsiequote:Op zondag 29 januari 2023 12:38 schreef suzi1 het volgende:
ze vergeet ook dat een man niet graag een vrouw heeft met 2 gezichten?
Hoe meer make-up hoe meer ik denkquote:Op zondag 29 januari 2023 12:37 schreef ben34567 het volgende:
Jolien zei dat lelijke mannen geen geluk hebben want ze kunnen geen make up gebruiken in tegenstelling tot lelijke vrouwen. Ze weet niet dat mannen tegenwoordig raten op basis van hoe een vrouw er smorgens in bed uitziet.
ik zit net te kijken van die moeten toch mooi portret kunnen schilderenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:39 schreef Ireth het volgende:
Bob Ross had nog van Jolien kunnen leren qua smeerkunsten...
Ik vind Jolien mooier zonder make-up.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Flesje makeup remover en dat ene gezicht is foetsie
met en zonderquote:Op zondag 29 januari 2023 12:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind Jolien mooier zonder make-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |