abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207759944

In recent overleg met jullie, de FOK!molloten, is gebleken dat er behoefte is aan een plek waar de hele week door gekletst kan worden, over de afleveringen maar ook 'gewoon' gezellig. Op basis van deze poll proberen we het voor nu eens zo: Het livetopic blijft de hele week open en fungeert verder als plek waar de hele week zowel inhoudelijk over de afleveringen gekletst kan worden als tussendoor luchtig geSC't kan worden. De aloude 'Algemeen' reeks behoudt dan zijn functie als centrale plek om ook makkelijk nieuwtjes terug te kunnen lezen: Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes

Het 23e (reguliere) seizoen van WIDM is opgenomen in Zuid-Afrika en wordt gepresenteerd door Rik van de Westelaken.
Wie is de Mol? is van 7 januari t/m 11 maart 2023 elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt MolTalk uitgezonden, om 21:30 op NPO3. Wederom gepresenteerd door oud-deelnemers Marlijn Weerdenburg en Rop Verheijen. Na 22:00 is op wieisdemol.nl ook de online serie 'Niet de Mol' van Splinter Chabot te bekijken. En de dag erna voor de jeugdige kijkers Mollenstreken om 18:45 op NPO Zapp.

MOL / De kandidaten van WIDM 2023 zijn bekend!

Ranomi Kromowidjojo | Jurre Geluk | Daniël Verlaan | Sarah Janneh | Annick Boer | Nabil Aoulad Ayad | Anke de Jong | Sander de Kramer | Soy Kroon | Froukje de Both

WIDM FOK!topics
Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes
Topicreeks: [WIDM] SC 'De Biecht' / Livetopic & kletspraat
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? (NL) Prono
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol

En vergeet niet dit te checken! MOL / Volg jij Wie is de Mol? Doe mee en win het code-opdracht bordspel!
pi_207759949
Ik ben ook blij dat er eindelijk kandidaten zijn die lijken te snappen hoe ze de test in moeten vullen. Ik denk dat je pas over een week of 2 moet gaan invullen op 2 mensen en daarna op 1 (en op hoop van zegen).
  Miss 200.000.000! zondag 29 januari 2023 @ 09:13:04 #3
367000 roos94
pi_207760252
Ik zit in de Jurre tunnel :P hij wilde wel heel graag heel snel die envelop openmaken
pi_207760703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef TLC het volgende:

[..]
Daar ben ik vaker ingetrapt in 'die kan echt nooit de mol zijn', als ik iets geleerd heb uit het verleden ........... :X
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef laziness het volgende:
Ik vind Ranomi zo weinig zeggen en weinig in beeld ook trouwens. Ook het geldbedrag in de koffer dat ze pakte was niks toevoegend voor het verloop van het spel. Die kan echt nooit de mol zijn :N
Sterker nog, dat ze niet opvalt en weinig in beeld komt is juist heel opvallend.
Iemand die TE gepusht wordt is sowieso niet de mol.

Echter deze aflevering vond ik voor het eerst iets waarvan ik dacht oh nee dat is niet mollerig van Ranomi:
Als enige geld verdienen in het doolhof (en ook nog eens door 2 pakbonnen) en vrij laat het doolhof in te gaan, dat wil je als mol ook niet.
pi_207760779
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 00:10 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. :) Hij vult de test op een statistische manier in, en daarmee doe je het altijd beter dan kandidaten die vol op een verkeerde Mol zitten, zoals Annick (en diegene die de test nog slechter had gemaakt).

Ik roep al járen richting de televisie dat kandidaten hun test zo moeten invullen. En nóóit doen ze dat, maar dit seizoen zowel Daniël (heeft hij in een eerdere aflevering verteld) als Ranomi (vertelde ze deze aflevering)! _O_
Ik weet wel zeker dat hij niet de 1e is die het op een statistische manier invult hoor.
Dat hebben wel meer gedaan (meer mannen, dus ik stem op man idee bv).
Alleen je hoort het nu constant terug omdat Daniel zo'n type figuur is en daar altijd mee bezig is.

Ik denk dat bijna iedereen die ver in elk seizoen gekomen is op zo'n manier dat gedaan heeft.
Op enkele uitzonderingen na die met dom geluk goed zaten.

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 01:53 schreef Cirilico het volgende:

Iedereen werd één-op-één gebrieft voorafgaand aan de opdracht. Voldoende gelegenheid om tegen de mol te zeggen "Pietje was het slechtst, Annick was het één-na-slechtst."

Lijkt mij ook raar om de opdracht aan de mol uit te leggen en dan af te sluiten met "we weten wie de test het slechtst hebben gemaakt, maar we zeggen lekker niet wie, dan kan je lekker ook niet bewust mollen".

Ook lijken mij de afzonderlijke briefings onnodig als je verder niks aan de mol te melden hebt. Beetje programmaopvulling.
Dat zei ik ook. Er zat een dag tussen, dus aan tijd geen gebrek om de mol die info door te spelen.
Het enige wat mij zou verbazen als de regie invloed zou gaan uitoefenen in wie eruit gaat.

Programmaopvulling? Wij zien de briefings niet, dus hoezo zou dat dan opvulling zijn?
En bedoel je de momenten die de mol heeft met de regie? Of alle kandidaten?
Voor de mol is het niet alleen briefing he, maar ook een stukje therapie als het ware.
  Manager PR/Moderator zondag 29 januari 2023 @ 11:23:18 #6
269689 crew  Viv
pi_207761985
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik weet wel zeker dat hij niet de 1e is die het op een statistische manier invult hoor.
Dat hebben wel meer gedaan (meer mannen, dus ik stem op man idee bv).
Alleen je hoort het nu constant terug omdat Daniel zo'n type figuur is en daar altijd mee bezig is.

Ik denk dat bijna iedereen die ver in elk seizoen gekomen is op zo'n manier dat gedaan heeft.
Op enkele uitzonderingen na die met dom geluk goed zaten.
[..]
Ik volg WIDM niet al sinds het begin, maar sinds seizoen 9. En als het zo is dat in bijna ieder seizoen op een statistische manier de test ingevuld is, dan hebben ze dat zorgvuldig buiten de uitzendingen weten te houden. Ja, "er zijn meer mannen, dus ik stem op een man" nog net wel. Maar ik heb zo ontzettend vaak onlogische keuzes gezien. :X
pi_207762505
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef Viv het volgende:

Ik volg WIDM niet al sinds het begin, maar sinds seizoen 9. En als het zo is dat in bijna ieder seizoen op een statistische manier de test ingevuld is, dan hebben ze dat zorgvuldig buiten de uitzendingen weten te houden. Ja, "er zijn meer mannen, dus ik stem op een man" nog net wel. Maar ik heb zo ontzettend vaak onlogische keuzes gezien. :X
Zoals ik zei wordt het dit seizoen heel erg in beeld gebracht omdat Daniel zo'n type is.
Ik heb niet zo 1-2-3 een vb klaar hoor, maar je hoorde altijd wel kandidaten dan zeggen van ja dit is de grootste groep dus dan is de kans het grootste dat de mol daar bij zit.
Zonder het woordje kansberekening, maar komt het wel op neer.

Denk dat het gewoon nooit indruk heeft gemaakt. Op mij ook niet.
Het zijn juist de ''clowns'' die indruk maken natuurlijk.

En dan heb ik het ook over alle afgelopen seizoenen, niet over de 1e seizoenen (seizoen 5 is mijn 1e, maar ik weet daar echt niets meer van).
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 12:09:48 #8
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_207762804
Maarten van der Weijden spreidde ook al en was daar ook open over, dat was volgens mij voor mij in elk geval de eerste keer dat ik daarvan hoorde :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zondag 29 januari 2023 @ 12:19:59 #9
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207762930
Het probleem wordt wel een beetje dat geld echt een middel wordt gemaakt en niet een doel; zo krijg je ook dat spelers gaan mollen. Zoals ik ook eerder aangaf snappen sommige nog steeds niet dat geld eigenlijk het laatste is waarom je een spel zou moeten spelen.

Het beste is gewoon om bij een spel wanneer het start een stap naar achter te doen en iedereen te bekijken maar dit zou wel niet mogen ofzo? Ik bedoel; Daniël heeft het wel gedaan deze aflevering; hij ging als eerste en heeft daar een paar minuten achter de schermen lekker alleen gezeten. Slim want vanuit daar zie je waarschijnlijk meer dan als je met het spel meedoet. Hij heeft dat ook gedaan tijdens het naar boven doen met de eend. Je afzijdig houden loont altijd op de lange termijn.

Dat Ranomi blij is dat ze geld heeft toegevoegd heeft aan de pot blijkt dat ze het spel nog steeds niet snapt; of ze nou de mol of is of niet doet er tot de finale niet echt aan toe; zeker als je niet weet dat wanneer je de test als slechts maakt of ena slechtste je nog steeds niet weet als je naar huis mag. En zelfs als je een rood scherm krijgt is het tegewoordig nog niet zeker als je naar huis gaat. Iets wat het spel naar mijn idee enorm veel invloed geeft. Want de gene met een rood scherm heeft ENORM veel informatie over de daadwerkelijke niet-mollen.

edit: bovendien valt me op dat veel spelers op Ranomi zitten terwijl wij, als kijker, echt 0,0 van haar te zien krijgen.
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 12:47:40 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207763333
Ik zit zo diep in de Daniël tunnel dat ik niet snap dat jullie dat allemaal niet zien _O- :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  PR en moderator zondag 29 januari 2023 @ 12:59:51 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207763562
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:47 schreef MaJo het volgende:
Ik zit zo diep in de Daniël tunnel dat ik niet snap dat jullie dat allemaal niet zien _O- :')
_O- Ik ben sinds de 1e aflevering bij je aan het pootjebaden
Fuck the EBU.
  zondag 29 januari 2023 @ 13:22:15 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207763902
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 09:13 schreef roos94 het volgende:
Ik zit in de Jurre tunnel :P hij wilde wel heel graag heel snel die envelop openmaken
Ik zat in de Jurre tunnel maar toen hij zo vaak om bevestiging vroeg over die envelop begon ik stiekem te twijfelen. Maar kan idd ook gewoon indekken zijn oid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_207763925
Ik ben nog steeds in mijn hoofd aan het verwerken hoe de Mol te werk zou gaan bij dat pokeren aan tafel. Die 3000 kon alleen uit de pot als de op een na slechtste dat bedrag had en degene met het echte rode scherm een van die andere hoge bedragen had. Dat lijkt me Mol-wetenschap.

Anke lijkt hiermee wel definitief Mol af te zijn... ik blijf op Nabil zitten :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Manager PR/Moderator zondag 29 januari 2023 @ 13:51:50 #14
269689 crew  Viv
pi_207764342
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Denk dat het gewoon nooit indruk heeft gemaakt. Op mij ook niet.

Op mij wel, want ik let daar altijd heel scherp op (ben wetenschapper van beroep, dus ik zou het zelf zo aanpakken ;) ).
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:09 schreef Meke het volgende:
Maarten van der Weijden spreidde ook al en was daar ook open over, dat was volgens mij voor mij in elk geval de eerste keer dat ik daarvan hoorde :Y
Hij zei inderdaad dat hij het statistisch zou invullen, maar lag vervolgens zó snel uit het spel dat ik vermoed dat hij alsnog een tunnel ingedoken was. :D Want dat is dan wel de kunst, om het puur rationeel in te blijven vullen.
pi_207764561
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij zei inderdaad dat hij het statistisch zou invullen, maar lag vervolgens zó snel uit het spel dat ik vermoed dat hij alsnog een tunnel ingedoken was. :D Want dat is dan wel de kunst, om het puur rationeel in te blijven vullen.
Dat hij er snel uitvloog kwam volgens mij omdat hij toen de pech had dat al vrij snel bijna de hele groep op de juiste mol zat, terwijl hij juist veel meer spreidde over iedereen.
  Manager PR/Moderator zondag 29 januari 2023 @ 14:26:53 #16
269689 crew  Viv
pi_207765001
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef Legoblokje het volgende:

[..]
Dat hij er snel uitvloog kwam volgens mij omdat hij toen de pech had dat al vrij snel bijna de hele groep op de juiste mol zat, terwijl hij juist veel meer spreidde over iedereen.
Waar ik voor zou kiezen (en wat Daniël en Ranomi zeggen te doen) is niet hetzelfde als spreiden. :) Het is de vragen beantwoorden zonder een specifieke naam in gedachten te hebben als Mol (alleen je eigen naam als niet-Mol).

Dus stel dat er nog 8 over zijn, en bij een opdracht zijn ze in twee groepjes van 4 verdeeld, en de vraag bij de test is in welk groepje de Mol zat. Dan kies je het groepje waar je zelf niet in zat, want daar zitten 4 potentiële mollen en in jouw groepje maar 3 (want zelf ben je het niet).

En dat dus voor iedere vraag waarin het niet om het even is.

Daarmee zou je het gemiddeld genomen beter moeten doen dan mede-kandidaten die vol op een verkeerde Mol zitten (of spreiden over meerdere verkeerde mollen).

Het kantelpunt dat dit geen gunstige strategie meer is zal inderdaad per seizoen verschillen (er is weleens een finalist geweest die op de verkeerde Mol zat :D ).

Teruggezocht:
Seizoen 17: verliezend finalist Jochem van Gelder zat zelfs bij de allerlaatste test niet op de Mol. _O-
pi_207765506
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef Legoblokje het volgende:

[..]
Ja, iedereen zat toen al op A-M, mede dankzij een vraag in de eerste test. Dan werkt statistisch invullen niet meer :+
  zondag 29 januari 2023 @ 15:06:18 #18
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_207765636
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:26 schreef Viv het volgende:

Teruggezocht:
Seizoen 17: verliezend finalist Jochem van Gelder zat zelfs bij de allerlaatste test niet op de Mol. _O-
Regina (seizoen 8) en Freek (seizoen 14) ook niet.

Wat betreft de kandidaten:

Jurre - een sluwe mol die veel laat fout gaan, maar er niet echt op wordt aangesproken.
Daniël - de fanatieke mol die een 'Jan' doet en op die manier door veel mensen over het hoofd wordt gezien.
Anke - de tactische mol die de groep in een vals gevoel van veiligheid brengt.
Nabil - de argwanende mol, die elk moment in twijfel brengt binnen de groep.
Soy - de acterende mol, overal en altijd heftig op reageren.
Ranomi - de onzichtbare mol, die veel wordt verdacht binnen de groep maar voor het programma ongrijpbaar is.

Momenteel zit ik op Jurre, maar mocht een bepaalde kandidaat de volgende eliminatie overleven dan ga ik van mol wisselen. Heb me dan waarschijnlijk lopen blind (no pun intended) staren op een bepaalde uitspraak.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_207765656
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 09:55 schreef bianconeri het volgende:
Echter deze aflevering vond ik voor het eerst iets waarvan ik dacht oh nee dat is niet mollerig van Ranomi:
Als enige geld verdienen in het doolhof (en ook nog eens door 2 pakbonnen) en vrij laat het doolhof in te gaan, dat wil je als mol ook niet.
ik vond dit juist extreem mollerig :D

Geld verdienen is niet erg als de mol, als er later in de aflevering geld uit kan worden gehaald. Juist als er geld uit de pot kan worden gehaald in een aflevering is het van belang om te kijken wie er geld heeft opgeleverd in die aflevering.

Ze is amper in beeld, stil, teruggetrokken en bij de laatste opdracht als ik het mij goed kan herinneren was zij de eerste die actie ondernam met de koffers.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207765729
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds in mijn hoofd aan het verwerken hoe de Mol te werk zou gaan bij dat pokeren aan tafel. Die 3000 kon alleen uit de pot als de op een na slechtste dat bedrag had en degene met het echte rode scherm een van die andere hoge bedragen had. Dat lijkt me Mol-wetenschap.

Anke lijkt hiermee wel definitief Mol af te zijn... ik blijf op Nabil zitten :Y
ik vermoed dat het overgrote deel van de discussie daar niet is uitgezonden, dus ik weet niet wat je hieruit wilt halen eigenlijk. Je hebt nog geen fractie gezien.
De regisseur laat ook echt geen deel in de uitzending zitten waaruit je kan afleiden wie de mol is. Tenzij hij dit over het hoofd heeft gezien.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 29 januari 2023 @ 16:47:22 #21
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207767155
Ik vind het bij de pokeropdracht maar moeilijk. Je haalt als mol het meeste geld uit de pot door:
- het rode scherm één van de hoogste bedragen
- nummer twee ook één van de hoogste bedragen.

Je speelt zeker geld uit de pot als je zelf 0 euro hebt.

(1) als Mol, indien je NIET weet wie het rode scherm heeft, zou ik proberen het laagste of een zeer laag bedrag te pakken, en dan degene die waarschijnlijk fout zitten (mensen die snel all in gaan, vergeetachtige mensen of mensen die jou vertrouwen) proberen de hoge bedragen te laten krijgen.

(2) Als mol, indien je WEL weet wie rood is, en misschien ook wie tweede is, wil je hen allebei heel hoog geven. De rest doet er niet echt toe. Je kan faken dat je zelf ook hoog wilt.

(3)De kandidaat wil altijd heel hoog, of om zich te beschermen, of om geld veilig te stellen.

Anke (2*)(3) - pakt hoog na Ranomi
Jurre (3) - wanhopig op zoek naar hoog bedrag, bemoeit zich er verder niet met wat anderen krijgen.
Soy (2*)(3) - by far het meest bezig met zichzelf hoog geven.
Ranomi (1) - pakt laag
Daniel (3) - pakt hoog na Ranomi
Nabil (3) - pakt hoog na Ranomi

*Soy is heel erg aan het proberen drie mensen aan te wijzen, maar daarvan is één Anke, één Nabil, dus niet aannemelijk voor scenario 2.

*Stel dat de mol alléén weet wie het rode scherm had en niet wie tweede was, dan zou Anke nog kunnen weten dat Soy eruit zou gaan en Daniel(vertrouwt haar) of Nabil(kennelijk zelfde tactiek als Annick - zit vol op Ranomi) als degene die dan misschien mis zit.

Verder nog raar, als ze snel koffers pakken pakt Jurre geen hele hoge.

Ik zie niemand in de montage die Soy/Daniel/Nabil een hoge koffer wil geven, en dan daarbij nog Annick een hoge koffer wil geven. Dit kan er natuurlijk uitgeedit zijn.

Op basis hiervan vind ik Ranomi het meest mollerig, op voorwaarde dat ze niet weet wie rood heeft.
Als ze wel weten wie rood heeft is Anke enigszins verdacht, wellicht Soy ook als Nabil eruit zou gaan.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zondag 29 januari 2023 @ 16:53:17 #22
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207767232
Allemaal los van het speelgeld volgende week, want we weten nog niet waar de mol daar wil zitten.

Als je juist het geld wil hebben, stijgt Soy als Mol en dalen Anke en Ranomi.

En dan ben ik zeer benieuwd hoe Nabil zich steeds in de geopperde 3 mensen met hoge koffers heeft gemanoeuvreerd
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zondag 29 januari 2023 @ 17:26:09 #23
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_207767630
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:47 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind het bij de pokeropdracht maar moeilijk. Je haalt als mol het meeste geld uit de pot door:
- het rode scherm één van de hoogste bedragen
- nummer twee ook één van de hoogste bedragen.

Je speelt zeker geld uit de pot als je zelf 0 euro hebt.

(1) als Mol, indien je NIET weet wie het rode scherm heeft, zou ik proberen het laagste of een zeer laag bedrag te pakken, en dan degene die waarschijnlijk fout zitten (mensen die snel all in gaan, vergeetachtige mensen of mensen die jou vertrouwen) proberen de hoge bedragen te laten krijgen.

(2) Als mol, indien je WEL weet wie rood is, en misschien ook wie tweede is, wil je hen allebei heel hoog geven. De rest doet er niet echt toe. Je kan faken dat je zelf ook hoog wilt.

(3)De kandidaat wil altijd heel hoog, of om zich te beschermen, of om geld veilig te stellen.
Bij (3) is er tenminste 1 kandidaat die dit niet heeft gewild (Ranomi en/of Anke).

quote:
Verder nog raar, als ze snel koffers pakken pakt Jurre geen hele hoge.
Hij probeert in eerste instantie de koffer met ¤ 2000 (denk ik) te pakken samen met Soy.

quote:
Ik zie niemand in de montage die Soy/Daniel/Nabil een hoge koffer wil geven, en dan daarbij nog Annick een hoge koffer wil geven. Dit kan er natuurlijk uitgeedit zijn.
Behalve Soy zelf en Anke.

quote:
Op basis hiervan vind ik Ranomi het meest mollerig, op voorwaarde dat ze niet weet wie rood heeft.
Als ze wel weten wie rood heeft is Anke enigszins verdacht, wellicht Soy ook als Nabil eruit zou gaan.
Valt wel op dat bijna de hele groep Ranomi niet vertrouwt, maar Anke uiteindelijk niet besluit om haar een hoge koffer te geven. Overigens klopt de verdeling en uitleg van Anke verder wel op basis van haar eerdere verdenkingen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 29 januari 2023 @ 17:44:38 #24
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207767918
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Bij (3) is er tenminste 1 kandidaat die dit niet heeft gewild (Ranomi en/of Anke).
[..]
Anke pakt wel heel snel een hoge koffers als Ranomi de 500 pakt. En ze is de eerste die uitspreekt een hoge koffer te willen. Ranomi mee eens.
quote:
[..]
Behalve Soy zelf en Anke.
[..]
Maar die willen allebei niet Annick een hoge koffer geven.
Het lijkt me dus sterk dat ze de nummer 1 én 2 weten.
pi_207768145
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:44 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Anke pakt wel heel snel een hoge koffers als Ranomi de 500 pakt. En ze is de eerste die uitspreekt een hoge koffer te willen. Ranomi mee eens.
[..]
Maar die willen allebei niet Annick een hoge koffer geven.
Het lijkt me dus sterk dat ze de nummer 1 én 2 weten.
ik ben eigenlijk heel benieuwd naar wat er is gebeurd wat is niet uitgezonden. Daar kom ik helaas nooit achter :'(
Als je dat niet meeneemt in de conclusie dan is de conclusie gekleurd naar wat de regisseur wil dat je ziet.

Je kan de mol volgens mij alleen ontmaskeren door de zinspelingen en symbolen te herkennen die de regisseur er express instopt die naar de mol leiden.

Welke ik gezien heb:
- kleuren olympische stippen
- badeendjes

Wie heeft er nog meer gezien in dit seizoen?

Dit ik in de afgelopen 2 jaar direct herkende:
vorig jaar had de mol een shirt aan met 33, het jaar daarvoor zei de mol in de introductie iets met onder de grond en zat ze in het midden van de groep en werd gezegd dat er een mol in hun midden was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')