zo rolt kimquote:Op zondag 29 januari 2023 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
In plaats zich schuldig te voelen om haar uitspraken, kruipt ze in de slachtofferrol. Kim K
Daarvoor heeft ze er al 1 gehad.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
Er gaan geen gele kaarten komen tenzij er nog iets ernstig gebeurt en wij het per ongeluk zien, schelden is niet erg genoeg schijnbaar.
Ja, omdat Esther daarom vroeg. En ze het in Esther haar gezicht zei. Bij Wendy alleen achter haar rug om lopen schelden en schreeuwen en Wendy gaat denk ik niet om een gele kaart vragen.quote:
Juist op dit soort momenten moet je er even incidenteel een paar kaarten achterelkaar ingooienquote:Op zondag 29 januari 2023 00:05 schreef mootie het volgende:
Hopelijk morgen ook een kaart voor praten tijdens het roken.
Ja, een stuk over 4 tegelijkquote:Op zondag 29 januari 2023 00:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist op dit soort momenten moet je er even incidenteel een paar kaarten achterelkaar ingooien
Alleen haar stem is al vals dus laat staan haar gehele gedragquote:Op zondag 29 januari 2023 00:07 schreef juul. het volgende:
Mexx roept nog even naar Jappie dat Wendy in bed ligt
FEBO is hypocriet en omarmt censuurquote:Op zondag 29 januari 2023 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
Er gaan geen gele kaarten komen tenzij er nog iets ernstig gebeurt en wij het per ongeluk zien, schelden is niet erg genoeg schijnbaar.
Er kan nog meer bijquote:Op zondag 29 januari 2023 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan een flippende Erik en GJ en dan nog 2 gele kaarten erbij
Twee kaarten sowieso. Doodsbedreiging en praten tijdens roken.quote:
Duh, hoe lang kijk je al RLSen?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO is hypocriet en omarmt censuur
ftfyquote:Op zondag 29 januari 2023 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker, prijzenpot onder de 100.000 graag
Op zolderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ok, ja dan is dat vrij nieuw voor je, een hypocriete febo en censuur.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb alleen DGK gezien en dan enkel de tv-uitzendingen
Andersom ookquote:Op zondag 29 januari 2023 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda kom nou toch... steeds dat "ik ben je beste vriendin"- verhaal doen terwijl je weet dat jappie straalverliefd is...
zij gedraagt zich anders meer als een verliefde jaloerse tante dan hijquote:Op zondag 29 januari 2023 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda kom nou toch... steeds dat "ik ben je beste vriendin"- verhaal doen terwijl je weet dat jappie straalverliefd is...
de FEBO heeft nooit gezegd dat roken en praten geel isquote:Op zondag 29 januari 2023 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Twee kaarten sowieso. Doodsbedreiging en praten tijdens roken.
Wendy vind het geen probleem schat ik zo in die schreeuwde vanavond al jappie kom in mijn bedquote:Op zondag 29 januari 2023 00:14 schreef juul. het volgende:
Polletje: kruipt Jappie weer bij Wendy in bed of niet
Terwijl het wederzijds is maar zij aan haar vriend vastzitquote:Op zondag 29 januari 2023 00:15 schreef Inka het volgende:
Wat een ongelooflijk k u t wijf is die Wanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |