@ZKA vs Krabby, wat is jouw voorspelling?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Direct begonnen met een overwinning
Ook tegen de opa’s een klasse hoger zijn we niet te stoppen!
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom Twente opeens wel akkoord zou gaan met geen schokkend hoger bod.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:ZKA vs Krabby, wat is jouw voorspelling?
Uiteraard voor ZKA maar die kunnen we wel in de prullenbak gooien als Krabby gelijk heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Vooral de kleine overwinningen in het leven blijven vieren!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forummoderator onlogisch 1 - Forumgebruiker @:wereldgozer 0
Hoe zou het nu zijn tussen @onlogisch en @Pisces29?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Vooral de kleine overwinningen in het leven blijven vieren!
Snaartje geraaktquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Vooral de kleine overwinningen in het leven blijven vieren!
Ik heb het idee dat onze relatie wat bekoeld is naar aanleiding van een opmerking die ik gisteren plaatste.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe zou het nu zijn tussen @:onlogisch en @:Pisces29?
Krabby gaat weer het onderspit delven.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag openheid van zaken in het kader van de WOB.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak net een mokerdomme fout. Gelukkig was @:GGMM er om dit te herstellen
Bedankt makker.
Net als @onlogisch heb je dus een mokerdomme fout gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:20 schreef GGMM het volgende:
Laten we het erop houden dat zonder mij onlogisch niet langer op het forum had kunnen posten.
Goed om te lezen dat je het grapje van @GGMM begrijpt. Ik ben erg trots op je Gurley.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net als @:onlogisch heb je dus een mokerdomme fout gemaakt.
Ik heb helemaal niet gereageerd op het grapje van @GGMM dus misschien denk ik wel echt dat hij verwacht overladen te worden met complimentjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat je het grapje van @:GGMM begrijpt. Ik ben erg trots op je Gurley.
Jeetje. Er staat mij wat te wachten vanmiddag zeg.quote:Kijkers raken op sociale media niet uitgepraat over de derde aflevering van de nieuwe HBO-serie. ‘Aflevering 3 is het beste wat je dit jaar gaat zien’, twittert iemand. ‘Ik durf zelfs te zeggen: het beste wat er ooit gemaakt is. Als dit de standaard voor deze serie blijft zal het prijzen regenen op The Last Of Us’, schrijft een ander.
speel gewoon de gamequote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Graag jullie reviews van TLOU aflevering 3
@:Caland
@:Scrummie
@:maxi-mus
@:GGMM
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Beetje opletten, waanzinnige debiel.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
The last of us S1E3
5/10, Adolf did not die for this
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie zie review
Caland gaf het een 5 (lol)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Tim Hofman vond het het beste dat hij ooit gezien had, dus ik denk dat ik wel in de goede richting zit.quote:
Ik klik je mentions altijd weg, vandaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Beetje opletten, waanzinnige debiel.
Tim Hofmanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Tim Hofman vond het het beste dat hij ooit gezien had, dus ik denk dat ik wel in de goede richting zit.
Is die nog niet uit de kast danquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, zijn vriendin heeft een heel laag libido of zo.
Nou ja, moeten zij weten.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Lijkt me echt een verschrikkingquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, zijn vriendin heeft een heel laag libido of zo.
Nou ja, moeten zij weten.
Ze heeft vast een heel mooi karakter.quote:
Die staat al in het topicquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Kort, bondig. Leest erg fijn weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staat al in het topic
maar ik zal hem even opnieuw schrijven:
6,5/10
Lekker man. Gurney onze witte chinees.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Direct begonnen met een overwinning
Ook tegen de opa’s een klasse hoger zijn we niet te stoppen!
Sorry.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:54 schreef fetX het volgende:
@:dombohetolifantje1 komt met gestrekt been binnen.
In dit geval heb ik mijn oprechte twijfels.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen wordt beter van een bak waarheid in zijn smoel.
Erg boze meneer gespot.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat ben je toch een waardeloze kutmod.
Ik luister mijn muziek via Winamp, dus ik kan hier helaas geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:26 schreef KingRoland het volgende:
apple music of spotify
@:ggmm
@:onlogisch
@:wereldgozer
@:coco
@:lange_lans
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:26 schreef KingRoland het volgende:
apple music of spotify
youtubequote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:26 schreef KingRoland het volgende:
apple music of spotify
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke proleet ben je toch.
Gewoon YouTube maat
heb dat rondom mijn omgeving ook gehoord, ik zal het proberen.quote:
Stop er dan maar weer mee vandaag, het moet niet te gek worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het FC Twente topic.
[ afbeelding ]
@:AFCniels
Ook dit zijn Aziaten.quote:
ik was in de jaren 80 in Guangzhou, daar kwamen de lokalen kijken naar de roltrap in het hotel, was allemaal nieuw voor ze, nog weinig bijgeleerd zie ik.quote:
Ik ook! Met stoofpeertjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Sushiquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervan!quote:
Soort linzenstoofcurry met naan. Hello freshjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alleen de echten luisteren muziek via Winampquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister mijn muziek via Winamp, dus ik kan hier helaas geen antwoord op geven.
@:drizzt_Dourden
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen de echten luisteren muziek via Winamp
Enchiladasquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta pesto met kipquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe even normaal!quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
Is Mocro Maffia alleen op Videoland te kijken? Weet iemand dat?
Ik vond er geen flikker aan. Snap je hem?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik vond het eigenlijk best een matige aflevering. @:onlogisch
Of Windows Media Playerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen de echten luisteren muziek via Winamp
Of Sonique:quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Of Windows Media Player
[ afbeelding ]
Is @Zipportal al terug?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deadline klok overtreden @:Zipportal
Ik ben redelijk op leeftijd dus heb een platenspeler.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:26 schreef KingRoland het volgende:
apple music of spotify
Ideaal voor onderwegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op leeftijd dus heb een platenspeler.
wel jong van geest toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op leeftijd dus heb een platenspeler.
Zeker. Ik heb mijn radio met cassette bandjes al een poos geleden weg gedaan.quote:
Thomasgod Hogelinggenot.quote:
Zit je nog in Porto?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb mijn radio met cassette bandjes al een poos geleden weg gedaan.
Heb het stukkie van Laurens ook maar gelezen, kan wel bevestigen dat het diversiteitsbeleid bij ons op de HvA doorgeslagen is naar de links-progressieve kant waar veel mensen zich niet tegen durven uit te spreken, want dan ben je egoïstisch tegenover de kwetsbaren in de maatschappij en wordt je ook zo weggezet. Terwijl het juist vaak paradoxaal is hoever je hierin kunt gaan, met name tov de Islam ivm hun standpunten tov vrouwen en homoseksuelen.quote:
wordt jequote:Op woensdag 1 februari 2023 07:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb het stukkie van Laurens ook maar gelezen, kan wel bevestigen dat het diversiteitsbeleid bij ons op de HvA doorgeslagen is naar de links-progressieve kant waar veel mensen zich niet tegen durven uit te spreken, want dan ben je egoïstisch tegenover de kwetsbaren in de maatschappij en wordt je ook zo weggezet. Terwijl het juist vaak paradoxaal is hoever je hierin kunt gaan, met name tov de Islam ivm hun standpunten tov vrouwen en homoseksuelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |