Krijg echt 'n bloedhekel aan die Rob, wat 'n nare zure klootzakquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:19 schreef rinardo het volgende:
Jason vraagt Rob die aan het worstellen is met zn onderlaken, zal ik even helpen, Rob, nee hoor
Jason zegt , als iemand mij even wil helpen met mn dekbedovertrek, niemand komt helpen....
ja en om het nog leuker te maken: rob wilde geen hulp van jason en vlak daarna staan bart / jaq hem mee te helpen. dat is dan blijkbaar wel okequote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijg echt 'n bloedhekel aan die Rob, wat 'n nare zure klootzak
Ik vind dat er op dit moment 2 personen uitgekozen zijn als pispaal. Jason en charlotte. Met vooral dank aan rob en chiaraquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en om het nog leuker te maken: rob wilde geen hulp van jason en vlak daarna staan bart / jaq hem mee te helpen. dat is dan blijkbaar wel oke
Jason en Charlotte zijn elk de lachende derde. Rob en Chiara snijden zichzelf in de klauwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind dat er op dit moment 2 personen uitgekozen zijn als pispaal. Jason en charlotte. Met vooral dank aan rob en chiara
Klopt het wisselt af.. dan zijn er meerdere aan het roddelen/ klagen over charlotte en dan over jason. al vind ik het bij jason ook pestgedrag wat sommige mensen laten zien. Het negeren, weggaan als hij komt , afsnauwen, de mond sneoren (dat zie ik ze niet bij andere mensen doen).quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind dat er op dit moment 2 personen uitgekozen zijn als pispaal. Jason en charlotte. Met vooral dank aan rob en chiara
ik zie haar al een tijd nergens.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:29 schreef Ireth het volgende:
Was ff elders, heeft Jolien nu al water gevoeld?
Als ie dan gaat wandelen ziet Rob dat gelijk als een aanslagquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:30 schreef Kinga het volgende:
Kan Jason snachts Robbie lekker wakker houden met zijn gepraat
Dat gaat nog botsenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:30 schreef Kinga het volgende:
Kan Jason snachts Robbie lekker wakker houden met zijn gepraat
nou ik zag jason gister toen hij alleen in de hottub zat niet lachen.. en die nachtangsten / nachtmerries zullen ook niet zomaar zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:28 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jason en Charlotte zijn elk de lachende derde. Rob en Chiara snijden zichzelf in de klauwen.
is courgette een slink groente? huh?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:31 schreef Kinga het volgende:
Die courgette snijden ze veel te klein, blijft niks van over als dat slinkt in de pan.
Jazeker, dat wordt slap.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
is courgette een slink groente? huh?
Slinkgroenten, zoals andijvie en spinazie verliezen tijdens het koken zoveel vocht dat het water dat na het wassen aan de groenten blijft hangen al voldoende is om in te koken, dit noemen we slinkgroentenquote:
Ja maar kan je niet zonder water koken toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan zelfs papperig worden als je het heel lang laat bakken
alle groenten worden papperig als je ze te lang laat kokenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
courgette heb ik nog nooit gekookt, alleen roerbakken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja maar kan je niet zonder water koken toch?
ah okequote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
courgette heb ik nog nooit gekookt, alleen roerbakken.
Dikke plakken grillen, en daarna klein snufje zout er opquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb ik moeten opzoeken wat dat was.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:34 schreef Kinga het volgende:
Ik bak courgette altijd op met een theelepeltje vegeta. Heerlijk.
Dbkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie haar al een tijd nergens.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)s-bewoner-pestgedrag
het is wel opgepakt door rtl boulevard
Een mentaal dieptepunt ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
Met nog ff een danny/gaby opmerking als uitsmijter onderaanquote:
verbaasde me dat het nergens in de social media werd opgepikt door 'showbizznieuwsdingen' wat er daar nu gebeurd..quote:
En onderaan dit artikel staat nog een keer groot het filmpje met korte reactie van de ex van..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
Jason ligt al vanaf het begin van het programma niet lekker in de groep. De bewoners vinden hem irritant en dat laten ze merken. Zo is gisteren in de uitzending op tv te zien dat hij wordt afgekat door Chiara en valt Rob tegen hem uit over iets onbenulligs. Vaste kijkers van de livestream zien echter meer: zo wordt Jason buitengesloten en genegeerd. Op Twitter wordt dan ook gesproken van pestgedrag.
Miniatuurvoorbeeld
LEES OOK:
Ex Gaby Blaaser doet boekje open over relatie in Big Brother: 'Was liefde van mijn leven'
Gisteravond is het helemaal raak als de kijkers van de livestream zien dat Jason een mentaal dieptepunt bereikt. Hij zit alleen buiten in de hot tub en begint tegen zichzelf te praten. "Angst om eruit te gaan: geen last van. Gewoon last van m'n eigen gedachten en het gemis van thuis. Het spel kan ik makkelijk aan, alleen dit zit in mijn hoofd", vertelt hij.
hahaha als 'reclame' staat er in het artikel een linkje naar DE EX van gaby blaaser![]()
![]()
jaaa zag ik nu net ook!!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met nog ff een danny/gaby opmerking als uitsmijter onderaan
@ledn81 ze noemen je tweetsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
Wordt allemaal zwaar overdreven, als dit al pestgedrag word genoemd mag er helemaal niets meer gezegd worden. Misschien eens terug blaffen dan is het snel opgelostquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En onderaan dit artikel staat nog een keer groot het filmpje met korte reactie van de ex van..![]()
maar het is triest dat er niet ingegrepen wordt door de febo tegen dit gedrag in huis!
Ilse was al geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:45 schreef Mjelleke het volgende:
Vorige week lieten ze het inpakken van het koffer zijn van Charlotte. En ze werd als eerste veilig gesteld. Nu lieten ze het inpakken van Danny zien. Zou er een patroon in zitten ?
https://twitter.com/wr727(...)03y6PVLac3uO51w&s=19quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:45 schreef Mjelleke het volgende:
Vorige week lieten ze het inpakken van het koffer zijn van Charlotte. En ze werd als eerste veilig gesteld. Nu lieten ze het inpakken van Danny zien. Zou er een patroon in zitten ?
Dat probeerde hij gisteren bij Chiara en werd gelijk weer afgeblaft.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wordt allemaal zwaar overdreven, als dit al pestgedrag word genoemd mag er helemaal niets meer gezegd worden. Misschien eens terug blaffen dan is het snel opgelost
Daarom zullen ze Danny niet laten gaan,tis nog steeds een gossip-trekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En onderaan dit artikel staat nog een keer groot het filmpje met korte reactie van de ex van..![]()
maar het is triest dat er niet ingegrepen wordt door de febo tegen dit gedrag in huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |