abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2023 @ 20:59:59 #101
545 dop
:copyright: dop
pi_207913474
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kan ik eigenlijk een degiro account aanmaken voor een minderjarige die niet mijn kind is? Of kunnen alleen de ouders dat doen?
De Giro staat geen accounts toe voor minderjarigen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 8 februari 2023 @ 21:03:46 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_207913553
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:58 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat zal er vermoed ik van afhangen of je gezag hebt over het kind.
Gelukkig niet :P
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:59 schreef dop het volgende:

[..]
De Giro staat geen accounts toe voor minderjarigen
Ah, kleinigheidje.

Zijn er andere firma's die dat wel toestaan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 februari 2023 @ 21:12:52 #103
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207913734
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:48 schreef Bucketlist het volgende:
Adyen is nu eindelijk onder de ¤ 1300. Erg interessant wat mij betreft. Al is dat gewoon een risicovolle gok. Kan morgen zo nog 50 af of weer 100 bij.

Edit: gekocht op 1306,40. Maar liefst 2 hele aandelen. In principe gaan ze morgen of overmorgen weer de deur uit.
Ik vind dit ook wel een interessante om een beetje mee te speculeren. Als het morgen nog weer daalt koop ik 1 of 2 aandelen, als ze vervolgens weer een paar honderd zijn gestegen verkoop ik ze weer. Gezien de volatiliteit zullen ze ook weer dalen zodat ik ze weer goedkoop terug kan kopen. :P
  woensdag 8 februari 2023 @ 22:34:13 #104
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207915271
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:12 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik vind dit ook wel een interessante om een beetje mee te speculeren. Als het morgen nog weer daalt koop ik 1 of 2 aandelen, als ze vervolgens weer een paar honderd zijn gestegen verkoop ik ze weer. Gezien de volatiliteit zullen ze ook weer dalen zodat ik ze weer goedkoop terug kan kopen. :P
Adyen NV C
KOOP
VERKOOP
¤ 1.279,40
-248,00
(-16,23%)

kan best naar onder de 1000 gaan hoor , het vertrouwen is nu wel een beetje weg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 9 februari 2023 @ 06:05:39 #105
545 dop
:copyright: dop
pi_207917592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:03 schreef kanovinnie het volgende:

Ah, kleinigheidje.

Zijn er andere firma's die dat wel toestaan?
Mogelijk wel, ik weet er zo even geen broker die dit wel doet. saxo bank staat wel dat je een gezamenlijke rekening hebt samen met een kind.
Strengere Customer Due Diligence regels maken het een stuk lastiger.
Verder zul je de wettelijke vertegenwoordiger moeten zijn van het kind, zoals al gezegd

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 09-02-2023 10:42:44 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_207918917
Gokje gewaagd met Adyen gisteren, 4 stuks gekocht.. ben benieuwd over een maandje ofzo
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_207919939
Tesla aandeel staat (voorbeurs) op ongeveer $209.
Dat is +93,5% in ruim een maand.
pi_207920059
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tesla aandeel staat (voorbeurs) op ongeveer $209.
Dat is +93,5% in ruim een maand.
Damnit had ik niet zo schraal moeten wachten totdat ie onder de 100 dollar kwam :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_207920168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Damnit had ik niet zo schraal moeten wachten totdat ie onder de 100 dollar kwam :')
Ik kocht 3 januari bij op $108,27 met het idee om nog bij te kopen als het onder de $100 zou zakken.
Maar sindsdien ging het omhoog :')

Wel 17 januari nog bijgekocht op $127, 30 januari op $170 en 6 februari op $195
pi_207920438
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Damnit had ik niet zo schraal moeten wachten totdat ie onder de 100 dollar kwam :')
Het heeft geen zin om te balen over iets wat je niet of wel hebt gedaan.

Bij handelen op de beurs is het altijd zo:
-Als het omhoog gaat baal je dat je niet meer hebt gekocht,
-Als het naar beneden gaat baal je waarom je zoveel hebt gekocht.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_207920741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:05 schreef Black-Death het volgende:
Gokje gewaagd met Adyen gisteren, 4 stuks gekocht.. ben benieuwd over een maandje ofzo
Gewoon Call opties erin gooien als ze over 2 jaar nog "laag" staan, zo rond de 1000 of lager.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207920783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik kocht 3 januari bij op $108,27 met het idee om nog bij te kopen als het onder de $100 zou zakken.
Maar sindsdien ging het omhoog :')

Wel 17 januari nog bijgekocht op $127, 30 januari op $170 en 6 februari op $195
Wat voor koers verwacht je over 5 jaar voor Tesla? Ze noteren nu 800x de winst?
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:30:55 #113
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_207920784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:03 schreef Patroon het volgende:
Bij handelen op de beurs is het altijd zo:
-Als het omhoog gaat baal je dat je niet meer hebt gekocht,
-Als het naar beneden gaat baal je waarom je zoveel hebt gekocht.
Dit dus idd. Vorige week heb ik een snelle 30% winst behaald en toen verkocht.. Achteraf is het altijd makkelijk praten.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_207920877
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:03 schreef Patroon het volgende:

[..]
Het heeft geen zin om te balen over iets wat je niet of wel hebt gedaan.

Bij handelen op de beurs is het altijd zo:
-Als het omhoog gaat baal je dat je niet meer hebt gekocht,
-Als het naar beneden gaat baal je waarom je zoveel hebt gekocht.
Nee is ook zo, heb je gelijk in.. niet zeuren en door
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_207921136
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Wat voor koers verwacht je over 5 jaar voor Tesla?
Ik blijf bij m'n eerdere verwachting van $2.500 in 2028.

Dat was echter vóór de 3x split, dus laten we het afronden op $850

Dus nog ruim 4x hoger vanaf hier.
Als Tesla z'n EPS zelfs maar in de helft van het huidige YOY tempo kan blijven verhogen dan is dat niet eens zo ver gezocht.

quote:
Ze noteren nu 800x de winst?
EPS Tesla:

$0,21 in 2020
$1,63 in 2021
$3,62 in 2022

Dus ze zitten op ~57x bij huidige koers.

Waarom het zou blijven stijgen?
- Megapacks met goede marge worden dit jaar opgeschaald in nieuwe fabriek Lathorp
- Tesla Semi begint eindelijk van de band te rollen
- marge op auto's iets omlaag na prijsverlagingen maar aantal stijgt wel
- efficiëntere fabrieken (Austin / Berlijn) beginnen eindelijk fatsoenlijke aantallen te produceren, telde voor vorig jaar amper mee
- Cybertruck (naar schatting al 1,6 miljoen reserveringen) rolt eind dit jaar van de band, al duurt het opschalen van productie nog wel 1,5 tot 2 jaar, dus dat zie je pas in 2024 in de cijfers terug

Nog een gifje omdat het kan:


[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 09-02-2023 13:21:50 ]
pi_207922318
Komt de CEO nog weleens kijken of is dat maar ouderwets?

Wat ik me trouwens afvroeg, is het een bewuste design keuze dat de interieurs van Tesla's zo kaal en basic zijn of is dit een beperking als gevolg van de robotisering van het assemblageproces? Het interieur van een Model 3 is gewoon lachwekkend. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Eigenlijk zijn het budget auto's die op een of andere manier een premium imago hebben weten te verwerven. Vandaar de hoge marge waarschijnlijk.

[ Bericht 40% gewijzigd door Lokale_Notabele op 09-02-2023 14:33:26 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_207924148
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Komt de CEO nog weleens kijken of is dat maar ouderwets?

Wat ik me trouwens afvroeg, is het een bewuste design keuze dat de interieurs van Tesla's zo kaal en basic zijn of is dit een beperking als gevolg van de robotisering van het assemblageproces? Het interieur van een Model 3 is gewoon lachwekkend. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Eigenlijk zijn het budget auto's die op een of andere manier een premium imago hebben weten te verwerven. Vandaar de hoge marge waarschijnlijk.
Ik heb ooit een proefrit gemaakt in een model S en toen viel me het matige afwerkingsniveau voor de prijsklasse ook al op.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_207924205
Ik heb vandaag nog maar eens twee beheerd-beleggenrekeningen geopen bij (Evi) van Lanschot. Ik had er al een met een neutraal profiel, nu heb ik er ook een met een offensief en een met een zeer offensief profiel. Ik ben benieuwd naar het verschil in performance.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_207924401
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Komt de CEO nog weleens kijken of is dat maar ouderwets?

Wat ik me trouwens afvroeg, is het een bewuste design keuze dat de interieurs van Tesla's zo kaal en basic zijn of is dit een beperking als gevolg van de robotisering van het assemblageproces? Het interieur van een Model 3 is gewoon lachwekkend. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Eigenlijk zijn het budget auto's die op een of andere manier een premium imago hebben weten te verwerven. Vandaar de hoge marge waarschijnlijk.
Dat is een bewuste keuze.

Zoals Musk al eens zei "The best part is no part. The best process is no process. It weighs nothing. Costs nothing."

Door alles via spraakcommando's en touchscreen te doen, hou je het clean en makkelijk aan te passen als je een wijziging wil doorvoeren aan het design of vermogen / toegang wil beperken als je de auto uitleent of verhuurt.

Is een dashboard of interieur met veel knoppen beter dan een clean design? Zeg het maar.

Verder vind ik de afwerking niet slecht en de stoelen zijn ronduit goed, ook met mijn lengte (1m98).
Maar voor de rest is alles een kwestie van smaak natuurlijk.

De één kickt op een interieur vol met klokjes en knopjes, de ander houdt van clean.

Je ziet het met alles op die auto.
- efficiënt koelsysteem met minimale lengte aan koelslangen
- korte kabels
- alle computersystemen vanaf de grond af ontwikkeld, dus geen modules nodig om modules met elkaar te kunnen communiceren, minder hardware nodig, minder kosten, minder gewicht
- structural battery pack, de dekplaat van het accupakket is ook direct de vloer waar de stoelen op gemonteerd zijn
- minimaal aantal knoppen
- steeds meer gebruik van gigacasting, waardoor de auto's lichter worden en eenvoudiger te bouwen

Het koelsysteem van een Ford Mach-E heeft bijvoorbeeld ~3x meer lengte aan koelslangen, 3x meer onderdelen en ruim 2x zoveel koelvloeistof nodig als een Tesla Model Y.

Dat lijkt allemaal niet zo belangrijk, tot je bedenkt dat er aan ieder extra onderdeel een prijskaartje hangt, extra gewicht en grotere kans op falen.


Toen de fysieke knoppen op mobiele telefoons verdwenen en we overgingen op volledige touchscreens, was ik ook niet heel enthousiast. Maar toen ik m'n eerste HTC Touch Diamond kocht en later de HTC Desire, was dat snel over.

Vergelijk het met Blackberry vs Apple iPhone. We weten wie er over is gebleven ;)



[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 09-02-2023 17:33:03 ]
  donderdag 9 februari 2023 @ 18:08:19 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_207924995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is een bewuste keuze.

Zoals Musk al eens zei "The best part is no part. The best process is no process. It weighs nothing. Costs nothing."

Door alles via spraakcommando's en touchscreen te doen, hou je het clean en makkelijk aan te passen als je een wijziging wil doorvoeren aan het design of vermogen / toegang wil beperken als je de auto uitleent of verhuurt.

Is een dashboard of interieur met veel knoppen beter dan een clean design? Zeg het maar.

Verder vind ik de afwerking niet slecht en de stoelen zijn ronduit goed, ook met mijn lengte (1m98).
Maar voor de rest is alles een kwestie van smaak natuurlijk.

De één kickt op een interieur vol met klokjes en knopjes, de ander houdt van clean.

Je ziet het met alles op die auto.
- efficiënt koelsysteem met minimale lengte aan koelslangen
- korte kabels
- alle computersystemen vanaf de grond af ontwikkeld, dus geen modules nodig om modules met elkaar te kunnen communiceren, minder hardware nodig, minder kosten, minder gewicht
- structural battery pack, de dekplaat van het accupakket is ook direct de vloer waar de stoelen op gemonteerd zijn
- minimaal aantal knoppen
- steeds meer gebruik van gigacasting, waardoor de auto's lichter worden en eenvoudiger te bouwen

Het koelsysteem van een Ford Mach-E heeft bijvoorbeeld ~3x meer lengte aan koelslangen, 3x meer onderdelen en ruim 2x zoveel koelvloeistof nodig als een Tesla Model Y.

Dat lijkt allemaal niet zo belangrijk, tot je bedenkt dat er aan ieder extra onderdeel een prijskaartje hangt, extra gewicht en grotere kans op falen.


Toen de fysieke knoppen op mobiele telefoons verdwenen en we overgingen op volledige touchscreens, was ik ook niet heel enthousiast. Maar toen ik m'n eerste HTC Touch Diamond kocht en later de HTC Desire, was dat snel over.

Vergelijk het met Blackberry vs Apple iPhone. We weten wie er over is gebleven ;)

[ afbeelding ]
Wel eens met simpel design en weinig onderdelen, maar echt goed afgewerkt vind ik een tesla niet. Het mist net de mm preciesie van Japanse of Duitse suto’s
The End Times are wild
pi_207925179
"Is een interieur met fysieke knoppen beter?" Ja natuurlijk. Wanneer alle functionaliteiten in een of ander touchscreen systeem weggestopt zijn dan levert dat vanzelfsprekend geen gebruiksgemak op. Om over de veiligheid nog maar te zwijgen. Bij de mobiele telefoon had het nut om de fysieke knoppen weg te laten. Een groter scherm en een dunner toestel. Het slaat nergens op om de fysieke knoppen weg te laten in een auto. Wat overblijft is een gigantisch kaal dashboard.

At the end of the day kan Tesla qua bouwkwaliteit van de interieurs gewoon niet opboksen tegen de Audi's en Mercedessen van deze wereld. Dus zijn ze blijkbaar de minimalistische richting maar ingeslagen en verkopen ze dit als zijnde "vooruitstrevend". Net zo onzinnig als de uitvinding om buitenspiegels te vervangen door camera's. Qua functionaliteit voegt het niks toe, integendeel zelfs, maar het is een nieuwe gadget dus willen millenials het hebben. De Model X heeft nu toch ook een soort vliegtuigstuur wat niet rond is? Super onhandig, rijdt voor geen meter, maar het is "anders" dus kun je er indruk mee maken op de buurman. Tel uit je winst. Form over function.

Ik denk dat de gemiddelde autokoper wel waarde hecht aan een goed, ergonomisch, mooi interieur anders hadden bijvoorbeeld alle Audi rijders wel een Skoda gekocht en de rest van het geld in de zak gehouden. Maar goed, we gaan het allemaal wel zien. Voor Tesla is ook een markt, dat is inmiddels wel duidelijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lokale_Notabele op 09-02-2023 18:44:21 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_207925557
Het "PTA gebrabbel" maar ff in spoiler gezet :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de praktijk leert het snel. M'n Volvo V60 heeft ook een touchscreen voor veel functies maar dat bedien ik nu ook vrijwel blindelings.

Tesla heeft een goed werkend spraaksysteem, dus je kan gewoon zeggen "ik heb het koud" en de kachel gaat een graadje hoger. Zolang je geen Barry Kripke bent, werkt dat wel.

quote:
At the end of the day kan Tesla qua bouwkwaliteit van de interieurs gewoon niet opboksen tegen de Audi's en Mercedessen van deze wereld. Dus zijn ze blijkbaar de minimalistische richting maar ingeslagen en verkopen ze dit als zijnde "vooruitstrevend".
Tesla heeft vanaf de Model S al een sober interieur, dat is niet omdat het niet lukte om een paar knoppen in te bouwen.

Mercedes, Audi en andere merken gaan overigens ook steeds meer naar touchscreens. Kijk maar eens naar een eTron of EQS. De eTron heeft nog wel een rijtje fysieke knoppen maar die zijn zo klein dat je die ook eerst uit je hoofd moet leren.

edit: Model S in 2012


quote:
Net zo onzinnig als de uitvinding om buitenspiegels te vervangen door camera's. Qua functionaliteit voegt het niks toe, integendeel zelfs, maar het is een nieuwe gadget dus willen millenials het hebben.
Er is nog geen Tesla personenwagen met camera's als buitenspiegels (waarbij er geen gewone spiegels meer aanwezig zijn) maar het is wel een stuk aerodynamischer, dus die kant gaan we zeker op. Tesla heeft sowieso al 8 camera's voor Autopilot, FSD (en Sentry mode) dus het zal niet zo ingewikkeld zijn om dat te implementeren tzt.
Je kan wel al beeld van je camera's op het scherm zien terwijl je rijdt.
M'n Volvo kan dat alleen als ik parkeer.

quote:
De Model X heeft nu toch ook een soort vliegtuigstuur wat niet rond is? Super onhandig, rijdt voor geen meter, maar het is "anders" dus kun je er indruk mee maken op de buurman. Tel uit je winst. Form over function.
Het is ook met retrofit rond stuur leverbaar als je het niets vindt.
Ik zou ook liever voor een rond stuur gaan, aan de andere kant rij ik alle Formule 1 races wel met zo'n stuurtje (net als de F1 rijders) en dat went heel snel. Ook Monaco lukt prima ;)

quote:
Ik denk dat de gemiddelde autokoper wel waarde hecht aan een goed, ergonomisch, mooi interieur anders hadden bijvoorbeeld alle Audi rijders wel een Skoda gekocht en de rest van het geld in de zak gehouden. Maar goed, we gaan het allemaal wel zien. Voor Tesla is ook een markt, dat is inmiddels wel duidelijk.
Er is zeker een markt voor.
En anders kan je een Skoda of Audi kopen.

Voor ieder wat wils.


[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 09-02-2023 19:11:53 ]
  donderdag 9 februari 2023 @ 22:16:37 #123
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_207929626
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Komt de CEO nog weleens kijken of is dat maar ouderwets?

Wat ik me trouwens afvroeg, is het een bewuste design keuze dat de interieurs van Tesla's zo kaal en basic zijn of is dit een beperking als gevolg van de robotisering van het assemblageproces? Het interieur van een Model 3 is gewoon lachwekkend. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Eigenlijk zijn het budget auto's die op een of andere manier een premium imago hebben weten te verwerven. Vandaar de hoge marge waarschijnlijk.
Acceleratie naar 100 in 6s voor het instapmodel en 3,3 voor de snelle is alles behalve budget hoor, zulke cijfers vind je niet in de specs van een Franse auto.
pindazakje
  vrijdag 10 februari 2023 @ 06:50:59 #124
366859 Lokale_Notabele
pi_207931281
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Acceleratie naar 100 in 6s voor het instapmodel en 3,3 voor de snelle is alles behalve budget hoor, zulke cijfers vind je niet in de specs van een Franse auto.
Ford Mustang Mach E haalt ongeveer dezelfde cijfers dus zo bijzonder is dat niet. Electrische auto's accelereren gewoon hard. Tesla's zijn gewoon kale hondenhokken in vergelijking met de concurrentie. Best knap dus dat Elon Musk dit product een premium imago aan heeft weten te meten.

Maar goed, tegen 2030 zouden de Volvo's, Cadillacs en Alfa Romeo's van deze wereld volledig electrische merken moeten zijn. Geen idee waarom je het jezelf dan nog aan zou doen om in een Tesla te gaan zitten. Of je moet tijdens het autorijden weleens gedacht hebben: "Ik wou dat mijn dashboard leeg was en mijn stuur niet rond was".
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 10 februari 2023 @ 06:54:46 #125
545 dop
:copyright: dop
pi_207931292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 22:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Acceleratie naar 100 in 6s voor het instapmodel en 3,3 voor de snelle is alles behalve budget hoor, zulke cijfers vind je niet in de specs van een Franse auto.
Als dat soort cijfers belangrijk zouden zijn, dan was Subaru een van de best verkopende merken in het verleden.
Voor een elektrische aangedreven voertuig zijn zulke cijfers niet heel bijzonder gezien een electromotor direkt zijn maximaal koppel kan leveren.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')