Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Het topic over wel/niet aanrijden van Exc rebellion is idd verwijderd omdat dit naar mijn mening een stapje tever gaatquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:31 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Ik zou niet volmondig nee kunnen zeggen dus vind zelf terecht dat topic weg is.
TT's aanpassen is een zwaktebodquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:09 schreef Socios het volgende:
Moderator zijn is géén vrijbrief om TT’s aan te passen.
Check.quote:Op zondag 5 februari 2023 01:36 schreef kree het volgende:
van deze
ONZ / Koppel hier users aan elkaar. Wie passen er bij elkaar?
Voor de spellingscorrectie, het was me niet opgevallen, maar kunnen jullie in de TT er nog even "hier" ipv "her" van maken. excuses voor de typefout
Ja FOK! bedoel je? die was minder erg, maar verbeter maar voor het goeie doel.quote:
Er worden allemaal posts verwijderd.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen idee. Vertel eens. Jij komt er vaker dan ik.
Ik zie 't.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Er worden allemaal posts verwijderd.
Beste SwJ,quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik zie 't.
We zijn er mee bezig. Komt goed. Speel rustig DTS verder zonder je er druk om te maken.
Posts die ronduit beledigend zijn, op de man spelen, of anderszins niet conform de policy zijn, worden inderdaad verwijderd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 04:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beste SwJ,
Ik ben ontzettend boos en gefrustreerd over de verwijdering van mijn posts in het dode topicspel topic op het forum. Ik bedoel, hallo? Dode topicspel is zo'n cruciaal onderdeel van mijn leven dat ik mijn huis heb omgebouwd tot een gigantisch dode topicspel-bord en mijn vrienden en familieleden heb verlaten om me volledig te wijden aan dit epische spel.
Maar nu blijkt dat ik mijn tijd heb verspild omdat mijn posts zonder enige waarschuwing zijn verwijderd. Wat is dit voor waanzin? Ik heb toch zeker het recht om mijn creatieve uitingen te delen in een spel dat op sterven na dood is?
En dan te bedenken dat ik mijn beste grap ooit heb gepost, en die is gewoon verdwenen als een scheet in de wind. Ik zal het je vertellen, SwJ, deze grap was zo grappig dat het zelfs een stel stenen aan het lachen zou maken. Maar nee, jij denkt dat het verwijderen van posts in een dode topicspel-topic een goede manier is om mensen te behandelen.
Ik eis dat mijn posts onmiddellijk worden hersteld en dat je je verontschuldigt voor de schade die je hebt aangericht aan mijn kostbare tijd en energie. Ik ben zo boos dat ik overweeg om mijn huis te veranderen in een gigantische voodoo-pop van jou en er elke dag spelden in te steken totdat ik voldoening heb gekregen.
Hoogachtend,
Maanvis
Staat erinquote:Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef kree het volgende:
mag deze samenvatting:
Lienekien in ONZ / Beterschap voor Kree #4 Nieuw begin...
in de OP van deze?
kree in ONZ / Beterschap voor Kree #4 Nieuw begin...
Ik denk dat @:Lienekien het zo mooi heeft omschreven, wss beter als ik zelf kon doen
Oude update kan er dan wel uit, want dat omschrijft het wel tot nu toe.
(@:Paul of @:SwJ )
Thx, verzoekje, kun je die eerste van lienekien uit de spoiler halen?quote:
Tis jouw topic.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
Thx, verzoekje, kun je die eerste van lienekien uit de spoiler halen?
Dat laatste is de laatste post uit vorig topic, die kan dan eigenlijk wel in spoiler.
Lienekien heeft het zo mooi omschreven, dus vindt dat dat wel uit de spoiler kan, vooral omdat het even een totaal beeld geeft ook van de laatste aantal topics over een paar jaar.
Nuchter ONZ modden is niet te doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja naar achter de schermen
Hebben jullie gezopen ofzo
Handigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:06 schreef Paul het volgende:
Shittttttttttt DTS ZIT VAST ERGENS EN KRIJG HET NIET MEER LOS
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:06 schreef Paul het volgende:
Shittttttttttt DTS ZIT VAST ERGENS EN KRIJG HET NIET MEER LOS
Oh, ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Handigik zie t hele topic niet meer.
Paul geloven is ook het laatste wat we doenquote:
In wat voor geheim kliekje zit jij?quote:
IK WIL MAAR M'N KNOPJES WERKEN DAAR NIET aaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Handigik zie t hele topic niet meer.
In de anus van @murp natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:07 schreef Speedfight het volgende:
[..]
In wat voor geheim kliekje zit jij?
Maar regel t ff. Dit is voor de rest echt k-u-tquote:
We komen nu allemaal huilen in KLBSCquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
man man man moeten jullie nou werkelijk alles verneuken
moet je bij @murp zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik plaats mezelf als omstander van het hele geheel, iemand die staat te filmen en het op whatsapp doorstuurt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben slachtoffer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik plaats mezelf als omstander van het hele geheel, iemand die staat te filmen en het op whatsapp doorstuurt.
ja onz is wel een beetje liveleak jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik plaats mezelf als omstander van het hele geheel, iemand die staat te filmen en het op whatsapp doorstuurt.
Ja, kut, nu voel ik me medeplichtigquote:
Als jij in het geheime kan, zet hem dan weer terug naar ONZquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
oke prima maar dan verwacht ik wel leuke plaatjes van exotische dierenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:12 schreef Speedfight het volgende:
[..]
We komen nu allemaal huilen in KLBSC
Wil je nu laatjes of plaatjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oke prima maar dan verwacht ik wel leuke plaatjes van exotische dieren
plaatjes in mijn laatjequote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Als jij in het geheime kan, zet hem dan weer terug naar ONZ!
ja wat hee, ik kan die topic ook niet meer loskrijgen uit het geheimequote:
Ahah, ik zal ze morgenvroeg opsturen. Wil je ze thuis of in je Postbus geleverd krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Dus kijk er niet raar van op als ik straks donkerblauw ben
doe maar in de postbus thuis is zo in mijn comfort zonequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, ik zal ze morgenvroeg opsturen. Wil je ze thuis of in je Postbus geleverd krijgen?
Hier ga ik maar even niet op reagerenquote:
Goed dat je opkomt voor je forum, hoop ook dat de users dit zullen waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed dat je opkomt voor je forum, hoop ook dat de users dit zullen waarderen.
Hij is er oprecht mee bezig van wat ik kan zien, ik ben volgens mij de enige moderator momenteel die de humor er van in kan zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij ligt onder tafel van het lachen
zo leuk vindt hij het
ik zie er de lol niet zo van inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is er oprecht mee bezig van wat ik kan zien, ik ben volgens mij de enige moderator momenteel die de humor er van in kan zien.
Dit dusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er de lol niet zo van in
even was leuk
Achja, begint steeds meer op beleid te lijken dan incidentenquote:
Ik niet.quote:
Ah hier zitten we, daar buig ik me over ja, nou ben ik morgen oppassen op m'n kleinpoepies, maar ik kom hier zeker op terug.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:29 schreef Selenophilia het volgende:
Wat gebeurt er met mods die zonder toestemming foto’s en sociaal media van leden deelt is waar ik benieuwd naar ben.
Lol wat lul jij, grootste klb jankerd die er is met he bagger. Ik heb nog nooit over Paul geklaagd eerder lolquote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:53 schreef streamjohan het volgende:
Lijkt erop dat @:paul hier geframed wordt door mensen die hem niet moeten op dit forum.
Heb het topic gezien, en mevrouw waar het om gaat is een grote schreeuw om aandacht, op veel social media's. Je hoeft maar iets te openen en je ziet haar, of je ziet haar live dingen doen. Ze strooit in het rond met die links en alles.
Zijn helaas de bekende jankers uit KLB die ernstig tegen Paul zijn. Negeer hem gewoon als je zo tegen hem bent (als mod). Hij doet in mijn ogen niks verkeerd, en is sowieso de beste mod eruit hier.
Gereport voor de KGB insinuatie.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:19 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Lol wat lul jij, grootste kgb jankerd die er is met he bagger. Ik heb nog nooit over Paul geklaagd eerder lol
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:20 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Gereport voor de KGB insinuatie.
Hij wordt niet geframed, ik ben degeen die het aankaart in posts hier boven je.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:53 schreef streamjohan het volgende:
Lijkt erop dat @:paul hier geframed wordt door mensen die hem niet moeten op dit forum.
Heb het topic gezien, en mevrouw waar het om gaat is een grote schreeuw om aandacht, op veel social media's. Je hoeft maar iets te openen en je ziet haar, of je ziet haar live dingen doen. Ze strooit in het rond met die links en alles.
Zijn helaas de bekende jankers uit KLB die ernstig tegen Paul zijn. Negeer hem gewoon als je zo tegen hem bent (als mod). Hij doet in mijn ogen niks verkeerd, en is sowieso de beste mod eruit hier.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:24 schreef Maanvis het volgende:
Nu Paul weg is, wil ik wel moderator worden in ONZ.
Dan worden we collega's!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |