SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, vandaag werken, morgen auto ophalen die ik heb gekocht, morgenmiddag op tijd weg want uit etenquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Goed dat je alsnog de TT heb aangepast @Paul, dat sloeg nergens op~FEYENOORD~
golf weg?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, vandaag werken, morgen auto ophalen die ik heb gekocht, morgenmiddag op tijd weg want uit etenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vorige maand verkocht voor te weinig geld, diesel kon voor mij al niet uit maar het was niet meer te doen hoor met de brandstofprijzen, en ik leer om iets minder te rijdenquote:
~FEYENOORD~
mini is ook wegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vorige maand verkocht voor te weinig geld, diesel kon voor mij al niet uit maar het was niet meer te doen hoor met de brandstofprijzen, en ik leer om iets minder te rijden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jammer, leuke autos blijven datquote:
~FEYENOORD~
Ik zit trouwens te twijfelen, want we hadden een gevaarlijke situatie vandaag op het werk.
Ok nu heeft mijn werkgever een heel NSB systeem in het leven geroepen daarvoor (veiligheidsmeldingen enzo. VCA ** shit enzo)
Aan de ene kant heb ik een collega die dus echt die dingen veroorzaakt wel. Maarja vindt t dan zo ver gaan om dat via de officiële weg te melden terwijl hij er wel al op aangesproken is en een donderpreek heeft gehad van regievoering. maargoed. hij blijft dit soort dingen wel doen. En nu stond ik er niet naast, maar in het ergste geval konden dit soort dingen slecht aflopen.
bedoel een beveiliging op een hydraulische klep met bout sleutel maat 37 op meerdere plekken uit elkaar gesprongen omdat de hydrologische cilinder werd aangezet in veronderstelling (gemeld door die persoon) dat het ok was voor regievoering (op afstand) om aan te zetten.
Je zou er maar naast staan, dat zijn bouten van 1,5cm ongeveer RVS die losschieten dus.....
tjaaaaa
Wie in de techniek werken ook snappen dit wss,
Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
![]()
niks wat zo lekker op de weg ligt als een kartThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik begin verstandig geworden en wil meer geld besparen, dus een kekke Hyundai I30 gekochtquote:
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik begin verstandig geworden en wil meer geld besparen, dus een kekke Hyundai I30 gekocht![]()
![]()
![]()
woudie!!!!!!
je hebt zeker een chickie gescoord
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: