Het gaat z’n gangetje, al was ik ziek deze week vanwege mijn oog. Gaat weer beter en als het meezit dinsdag weer beginnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
He hallo Stephan nog druk op het werk?
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:28 schreef praadje het volgende:
Was weer gezellig schatjes. Tot morgen en slaap wel![]()
Die neem ik op. Tien uur gewerkt vandaag dus ik duik mijn heerlijke bed inquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:28 schreef StephanL het volgende:
Marechaussee is ook leuk![]()
Ook een half jaartje in de kelder gewerkt van Schiphol. Hondjes bij vluchten uit Parimabo![]()
Neem het wel op nu, nog eventjes VI kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:28 schreef StephanL het volgende:
Marechaussee is ook leuk![]()
Ook een half jaartje in de kelder gewerkt van Schiphol. Hondjes bij vluchten uit Parimabo![]()
Ja dat is inderdaad vervelend als je last hebt van je oog. Hopelijk knapt het snel weer opquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het gaat z’n gangetje, al was ik ziek deze week vanwege mijn oog. Gaat weer beter en als het meezit dinsdag weer beginnen.
Voor de rest wachten op nieuwe cao.
Slaap ze.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Die neem ik op. Tien uur gewerkt vandaag dus ik duik mijn heerlijke bed in
Ja had ik zomaar de LAPO. Niet eens door slotje gepostquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja had ik zomaar de LAPO. Niet eens door slotje gepost
Slaap lekker lieverd!
Meisje (jaartje of 21 destijds) was stewardess bij KLM. Had 10 kilo 'kipkruiden' uit Suriname meegenomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:31 schreef StephanL het volgende:
Soms moest er dan een staafje tussen de koffers met drugs geur of in een tas/koffer om de hond wel te blijven stimuleren. Leuke tijd
Sowquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Meisje (jaartje of 21 destijds) was stewardess bij KLM. Had 10 kilo 'kipkruiden' uit Suriname meegenomen.
Dat baantje is ze wel kwijt
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Meisje (jaartje of 21 destijds) was stewardess bij KLM. Had 10 kilo 'kipkruiden' uit Suriname meegenomen.
Dat baantje is ze wel kwijt
oh ze was 27 https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
En toen ging de TV-ontvanger stom doen
Jaquote:
Hopelijk knap je snel weer opquote:Op zondag 29 januari 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaBeetje ziekjes, maar dat overleven we wel weer. Nu weet ik hoe een blaffende zeehond zich voelt
Komt wel goed, lekker dekentje, kopje thee. Klagen. En ik ben weer gelukkigquote:
Daar krijg je de dag ook wel mee volquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel goed, lekker dekentje, kopje thee. Klagen. En ik ben weer gelukkig
Lekker series kijken en gamen
Dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 29 januari 2023 18:04 schreef praadje het volgende:
En tijdens HHB genieten van mijn eigen baksels. Appelcake[ afbeelding ]
half 10quote:Op zondag 29 januari 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Hier eerst een dutje, dan even zappen tot HHB begint en dan overschakelen naar Albertooooo.
De Stamhouder neem ik op
Ik moet er om 6 uur weer uit morgenvroeg, ik ga rond half 11 naar bed en dan slaap ik om half 12quote:Op zondag 29 januari 2023 18:38 schreef kree het volgende:
hoe lang slapen jullie trouwens? Ik weet niet of het aan mij ligt maar moet dan in het weekend wat inhalen ofzo?
9 van de 10 keer moet ik toch om uur of 6 op, of soms nog vroeger.
Standaard kak ik in in de middag meestal. hahaha
Maargoed uur of 22:00 naar bed dan? nog ff wat tv kijken op iPad, maar zelfs dat is een soort van te kort slaap dan nog ofzo.
Tussen 2230 en 0.00 slaap ik en tussen 06 en 0730 de wekker..quote:Op zondag 29 januari 2023 18:38 schreef kree het volgende:
hoe lang slapen jullie trouwens? Ik weet niet of het aan mij ligt maar moet dan in het weekend wat inhalen ofzo?
Maargoed uur of 22:00 naar bed dan? nog ff wat tv kijken op iPad, maar zelfs dat is een soort van te kort slaap dan nog ofzo.
Als ik 6 uur slaap heb gaat het goed bij mijquote:Op zondag 29 januari 2023 18:38 schreef kree het volgende:
Dankjewelquote:Op zondag 29 januari 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit!
Mooie schaal ook
(jij hebt sowieso een mooi servies)
Elke nacht een uurtje of negenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:38 schreef kree het volgende:
En dan om 11 uur wakker worden en de rest van de dag niks doenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elke nacht een uurtje of negen
Hhahahahaha nee, ik slaap 9 uur. Elf uur erin, acht uur eruit en dan bezigquote:Op zondag 29 januari 2023 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan om 11 uur wakker worden en de rest van de dag niks doen
Fijn dat het best lekker gaat, hou dat volquote:Op maandag 30 januari 2023 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Net even zitten tekenen, zo moeilijk soms, maar wel leuk
Het gesprek met begeleider vandaag was moeilijker, maar wel erg goed
Nu een beetje hangen
Jan de oudste met 66 jaar, en Emma/Vajen beiden jongste met 24 jaarquote:Buddy Vedder - presentator, zanger, acteur
Jan Lammers - racecoureur, 24 uur van Le Mans Icoon, F1 Teambaas
Tijs van den Brink - Op1 presentator
Jandino Asporaat - comedian, acteur, presentator, entertainer
Paskal Jakobsen - frontman van BLOF
Johan Kenkhuis - olympisch zwemmer
Donny Roelvink - reality ster, model, acteur
------------------------
Yolanthe Cabau - actrice, presentatrice
Caroline de Bruijn - soap actrice
Vajen van den Bosch - musicals actrice, zangeres
Emma Oosterwegel - olympisch atlete
Martine van Os - presentatrice, actrice
Nadia Zerouali - tv kok
Romy Monteiro - musicals actrice, presentatrice, zangeres
Fenna Ramos - zangeres, zappelin ster, presentatrice
Wat is DWTS?quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ik producent zou zijn bij RTL, zou ik idd DWTS terug op tv brengen
mijn castings beetje divers
[..]
Jan de oudste met 66 jaar, en Emma/Vajen beiden jongste met 24 jaar
lijkt me op zich leuke line up, maar ja dit is mijn wensenlijstje
The Voice is toch al een spin off van Idols?quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:45 schreef praadje het volgende:
Ik las ergens dat SBS waarschijnlijk met een soort spin off van The Voice gaat komen.
Yep.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
The Voice is toch al een spin off van Idols?
Avond lieve CotS. Schrijf maar lekker van je af hoor, mag hier allemaal.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry trouwens voor mijn dagboekverhalen elke dag
Ik ben gewoon een lekkere kletskous is graag even verteld hoe de dag eruit zagquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve CotS. Schrijf maar lekker van je af hoor, mag hier allemaal.
Lekker toch. Ik ben vandaag even naar het ziekenhuis geweest, hechtingen eruit laten halen. Daarna nog even bij dochter en kleindochter geweest, twee mooie kettingen gekregenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lekkere kletskous is graag even verteld hoe de dag eruit zagGeen mensen bij wie ik dat kwijt kan, dus dan is dit wel een uitgelezen plek om eventjes de dag door te nemen
Mijn moeder heeft het als kleuter meegemaakt, haar eerste jeugdherinnering is de stress ervan. Ze zat niet in Zeeland, maar in Rotterdam, maar de stress en zo was real van haar oudersquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:21 schreef praadje het volgende:
Pff, net de docu De nacht van '53 terug zitten kijken. Wat heftig zeg, zeker om die verhalen van de mensen te horen die het meegemaakt hebben.
Alleen de presentator vond ik het niet zo goed doen, vertelde het op een beetje meesmuilende manier.
Wat lie dat je cadeautjes hebt gekregenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik ben vandaag even naar het ziekenhuis geweest, hechtingen eruit laten halen. Daarna nog even bij dochter en kleindochter geweest, twee mooie kettingen gekregen![]()
Vanavond op tijd naar bed, morgen werken.
Ja dat kan ik me voorstellen dat ze daar nog stress van heeft. Mijn opoe had het ook meegemaakt, die woonde op Goeree. Die is altijd bang gebleven voor water.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat lie dat je cadeautjes hebt gekregen
Slaap lekker, geen problemen verder na de operatie?
Ja, snap ik! Mijn moeder heeft ook geen zwemdiploma gehaald. Is verder niet bang voor water, maar het is haar eerste jeugdherinneringquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen dat ze daar nog stress van heeft. Mijn opoe had het ook meegemaakt, die woonde op Goeree. Die is altijd bang gebleven voor water.
Ja echt zo lief en ik ben er zo blij mee. Verder gaat alles goed, over een paar weken nog even controle.
Goedemorgen en tot vanavondquote:Op donderdag 2 februari 2023 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, alvast de gids van vandaag. Fijne dag allen
Goedenavond vanuit uit een koud Nederlandquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:16 schreef Drass het volgende:
Avond
Morgen vanuit een zonnige Florida als alles goed gaat.
Dat was niet zo braafquote:
Ik heb het wel eens gezien dacht ik maar het heeft blijkbaar geen indruk gemaakt denk ik. Ik ga straks 'ik vertrek' terugkijken. Was ik van de week totaal vergeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Leuk dat The connection terug is. Ga ik dit seizoen meer volgen dan voorheen
Neeee, je was niet lekker bezig. Je bent lekker bezig. (Ik lees wel eens mee in Crea). Volgende week, nieuwe ronden, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 06:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Shoot vergetenWas zo lekker bezig
Op zich vond ik het wel aardig concept. Overlapte toen altijd met een andere programma op een andere zender, dus keek er te weinig naar. Vaak alleen het einde. Hoef je ook niet alles terug te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien dacht ik maar het heeft blijkbaar geen indruk gemaakt denk ik. Ik ga straks 'ik vertrek' terugkijken. Was ik van de week totaal vergeten.
Het is ook gewoon een beetje laat voor mequote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Neeee, je was niet lekker bezig. Je bent lekker bezig. (Ik lees wel eens mee in Crea). Volgende week, nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Alleen dan ben ik er niet bij. Tot 19.00 uur werken en om 4.30 weer opstaan. Maar dan kijk en lees ik later lekker terug.
Nee, gillend straks het vliegtuig naar Florida. 35 graden warmer :pquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig met een dekentje zitten?
Natuurlijk mag je hier blijven! En het zal zeker besparen, dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond WIDM
Heerlijk geknutseld vandaag..echt een topdag
Volgende maand geen tv abo meer maar alles via NLziet en zo. Kijk wel gewoon programma's en ik hoop dat ik hier mag blijven
Alleen het bespaard enorm. Nieuwe provider genomen omdat KPN altijd slechte diensten heeft. Nu naar Ziggo en geen tv meer, maar NLZiet
Brrr, koud Drassje. Ben je op vakantie of andere bezigheden daar. En met gezin/familie of alleen?quote:
Vakantie maar wel nu in Floridaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Brrr, koud Drassje. Ben je op vakantie of andere bezigheden daar. En met gezin/familie of alleen?
Dat gillen zal mensen wel een beetje laten schrikkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:04 schreef Drass het volgende:
[..]
Nee, gillend straks het vliegtuig naar Florida. 35 graden warmer :p
En ik blijf dezelfde dingen kijken! Alleen op een andere manier, niet via het tvkastje, maar via de chromecast.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je hier blijven! En het zal zeker besparen, dat is alleen maar goed.
Ja, ik wil soms ook teveel tegelijk doen. Niet handig, zeker niet na een lange dag werken waar ik soms 10 uur per dag 'aan sta'. Dus ik probeer nu ook zoveel mogelijk op die dagen mijn ontspanning te pakken.quote:Op zondag 5 februari 2023 04:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gillen zal mensen wel een beetje laten schrikken
[..]
En ik blijf dezelfde dingen kijken! Alleen op een andere manier, niet via het tvkastje, maar via de chromecast.
Ik heb wel gemerkt dat als ik de televisie 's avonds aan heb en de laptop uit dat ik beter slaap. Rustiger dan en Fok en TV en serie en appen. Fok en appen doe ik dan nog wel, maar minder en niet tegelijkertijd. Ik word veel meer uitgerust wakker.
Maar dit scheelt me 20¤ per maand
Ja snap ik! Dan wil je ook zoveel mogelijk uit je vrije tijd halen! Goed dat je probeert meer ontspanning te pakken.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik wil soms ook teveel tegelijk doen. Niet handig, zeker niet na een lange dag werken waar ik soms 10 uur per dag 'aan sta'. Dus ik probeer nu ook zoveel mogelijk op die dagen mijn ontspanning te pakken.
Ennuh, 20 euro per maand. Daar kun je leuke dingen voor doen
Ik duik nu de keuken in, lekker kokkerellen. Dat is voor mij ontspanning, lekkere muziek erbij.![]()
Lekker hoor, zo hoort een zondag te zijnquote:Op zondag 5 februari 2023 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu deze zondag zo, heerlijk met een boek op de bank. Nu eventjes pauze, de letters dansen over het papier, maar zo'n heerlijk verhaal. Dadelijk weer die wereld in
[ afbeelding ]
Fijn dat je een heerlijke zondag hebt gehad xquote:Op zondag 5 februari 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Hier HHB
Hier een heerlijke zondag gehad. Er zit een bank onder mij en een deken op mij
Hey lieverd. Hier gaat het heel goed. Dankjewel en lief dat je het vraagt.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Praadje, hoe gaat het nu met je gezondheid? Ik hoop een heel stuk beter.
En allemaal een heel fijne avond gewenst x
Wappie Petraquote:Op zondag 5 februari 2023 22:03 schreef monkyyy het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)-hofvijver-den-haag/![]()
Ewout was erbij
Goed om te horen. Blij voor je xquote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Hey lieverd. Hier gaat het heel goed. Dankjewel en lief dat je het vraagt.Met jou ook alles goed?
Dank je welquote:Op zondag 5 februari 2023 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Fijn da
[..]
Fijn dat je een heerlijke zondag hebt gehad x
Nee ik mag vanmiddag weer beginnen van 15:56 uur tot 23:18 uur op precies te zijnquote:
Ahh dan heb je je best weer gedaan. Ik mag morgen weer voor de rest van de weekquote:Op maandag 6 februari 2023 11:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee ik mag vanmiddag weer beginnen van 15:56 uur tot 23:18 uur op precies te zijnDan heb ik weer 6 dagen op rij gehad
Loonslaafquote:Op maandag 6 februari 2023 11:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh dan heb je je best weer gedaan. Ik mag morgen weer voor de rest van de week
Vervelende stakers allemaal in het OV en ik maar lekker doorgaan.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Wij houden de economie wel draaiende
Verschil moet er wezenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vervelende stakers allemaal in het OV en ik maar lekker doorgaan.
Bikkelquote:Op maandag 6 februari 2023 11:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vervelende stakers allemaal in het OV en ik maar lekker doorgaan.
Edit; die smiley is een grapje hoor. De oudjes (en ook de jonkies) zijn echt stik dankbaar en daar doe ik het voor.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
[..]
BikkelMaar de mensen zullen je dankbaar zijn en dat is ook wat waard. Ik schraap regelmatig de poep van de billen en verschoon de ondergekotste bedden terwijl ik daarna de stomazakjes leeg mag maken en en passant nog even de etensresten uit de kunstgebitten mag prutsen. Maar die dankbaarheid die je ervoor terugkrijgt
Dat was nu net een uitgelezen kans op eeuwige roem dommerd.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:40 schreef WcPot het volgende:
Ik was blijkbaar nog te zien op tv SBS waren opnames aan het maken in Emmen en ik liep blijkbaar ergens in of door het beeld. Alleen ik heb mijzelf helaas niet terug gezien op tv dat heb ik dan net even gemist
Personeel mag toch niet met de media pratenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat was nu net een uitgelezen kans op eeuwige roem dommerd.
quote:Op maandag 6 februari 2023 11:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Personeel mag toch niet met de media praten
Ze zijn blijkbaar te bang voor te eerlijke antwoordenquote:
Bedankt dat jullie mij voorzien met jullie belastinggeldenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Wij houden de economie wel draaiende
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedankt dat jullie mij voorzien met jullie belastinggelden
Ik doe dat met liefde voor jou hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedankt dat jullie mij voorzien met jullie belastinggelden
Was een grapje he lieverdquote:Op maandag 6 februari 2023 15:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik doe dat met liefde voor jou hoorSamen staan we sterk
Ahh dat is niet leuk. Maar hij/zij zal het niet voor niets adviseren.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik moet de enige leuke afspraak van deze maand afzeggen van mijn begeleider. Heel erg stom en rot
Klopt... alleen wel stomquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh dat is niet leuk. Maar hij/zij zal het niet voor niets adviseren.
Het beste er maar van maken mopquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt... alleen wel stom
Naja nu dreamschool kijken en dan eens zien wat ik wil zien
Ja komt goed. Soms zijn dingen een beetje zuur. Zit momenteel alleen in een mantelzorgrol... ik wil ook gewoon zelf levenquote:
oh wat jammer! Als leek denk ik dan.. Juist doen!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik moet de enige leuke afspraak van deze maand afzeggen van mijn begeleider. Heel erg stom en rot
Ah vanwege werk?quote:Op woensdag 8 februari 2023 06:47 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
De eerste van 4 late dagen. Dus 4x een vroege gids
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:57 schreef Ole het volgende:
[..]
oh wat jammer! Als leek denk ik dan.. Juist doen!
maar ja, daarom ben ik ook een leek waarschijnlijk en heb ik vaak mot met behandelaars..
Dank je wel dat je ondanks alle drukte alsnog de moeite voor ons neemt dit te doen! Wordt echt enorm gewaardeerdquote:Op woensdag 8 februari 2023 06:47 schreef praadje het volgende:
De eerste van 4 late dagen. Dus 4x een vroege gids
Wat is dsds?quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn lets dance topicje, ik heb er vanaf volgende week weer zin in
iedere vrijdag
worden weer leuke weekenden voor mij
vrijdags lets dance avond
zaterdags dsds avond
zondags wie is de mol terugkijk avond (en s'middags big brother liveshow terugkijken)
Geniet van je vrije avondquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Godzijdank weer thuis. Zo lekker pizza eten, nu even niks. Behalve mijn nieuwe haakboek bekijken
Nopes we krijgen visite en gaan spelletjes doen. Dus dat is opzichzelfstaand wel erg gezellig. Alleen weinig geslapen vannacht dus ik zit een beetje in zombie modus. Dus hoop dat ik een beetje gezellig kan zijn en niet direct inkakquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welJij ook vrij?
Klinkt wel gezellig. Maar snap dat het ook wel pittig is! Veel plezier en succes met het niet inkakken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nopes we krijgen visite en gaan spelletjes doen. Dus dat is opzichzelfstaand wel erg gezellig. Alleen weinig geslapen vannacht dus ik zit een beetje in zombie modus. Dus hoop dat ik een beetje gezellig kan zijn en niet direct inkak
Goedemorgenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:38 schreef praadje het volgende:
Fijne dag allemaal
Dankjewel lief Poppeltjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Jij ook een fijne dag
Dankquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat red ik niet maar veel plezier en snack ze
Spannendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze hadden hun controle ontmaagding
Ja dat dacht ik ook. Hebe en Sannequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:10 schreef Isane het volgende:
Oh dit ging over dat ongeluk met dat meisje met de begeleider?
Hm mij niet. Ik ga Canvas kijken denk ik, Putins War. Of ik neem het op, kan ook nog. Ben wel nieuwsgierig naar die Wagners group.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:03 schreef monkyyy het volgende:
AvondIk ga De nieuwe Vermeer zo kijken, lijkt me leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |