Ah vanwege werk?quote:Op woensdag 8 februari 2023 06:47 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
De eerste van 4 late dagen. Dus 4x een vroege gids
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:57 schreef Ole het volgende:
[..]
oh wat jammer! Als leek denk ik dan.. Juist doen!
maar ja, daarom ben ik ook een leek waarschijnlijk en heb ik vaak mot met behandelaars..
Dank je wel dat je ondanks alle drukte alsnog de moeite voor ons neemt dit te doen! Wordt echt enorm gewaardeerdquote:Op woensdag 8 februari 2023 06:47 schreef praadje het volgende:
De eerste van 4 late dagen. Dus 4x een vroege gids
Wat is dsds?quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn lets dance topicje, ik heb er vanaf volgende week weer zin in
iedere vrijdag
worden weer leuke weekenden voor mij
vrijdags lets dance avond
zaterdags dsds avond
zondags wie is de mol terugkijk avond (en s'middags big brother liveshow terugkijken)
Geniet van je vrije avondquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Godzijdank weer thuis. Zo lekker pizza eten, nu even niks. Behalve mijn nieuwe haakboek bekijken
Nopes we krijgen visite en gaan spelletjes doen. Dus dat is opzichzelfstaand wel erg gezellig. Alleen weinig geslapen vannacht dus ik zit een beetje in zombie modus. Dus hoop dat ik een beetje gezellig kan zijn en niet direct inkakquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welJij ook vrij?
Klinkt wel gezellig. Maar snap dat het ook wel pittig is! Veel plezier en succes met het niet inkakken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nopes we krijgen visite en gaan spelletjes doen. Dus dat is opzichzelfstaand wel erg gezellig. Alleen weinig geslapen vannacht dus ik zit een beetje in zombie modus. Dus hoop dat ik een beetje gezellig kan zijn en niet direct inkak
Goedemorgenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:38 schreef praadje het volgende:
Fijne dag allemaal
Dankjewel lief Poppeltjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Jij ook een fijne dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |