Bedankt dat jullie mij voorzien met jullie belastinggeldenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Wij houden de economie wel draaiende
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedankt dat jullie mij voorzien met jullie belastinggelden
Ik doe dat met liefde voor jou hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedankt dat jullie mij voorzien met jullie belastinggelden
Was een grapje he lieverdquote:Op maandag 6 februari 2023 15:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik doe dat met liefde voor jou hoorSamen staan we sterk
Ahh dat is niet leuk. Maar hij/zij zal het niet voor niets adviseren.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik moet de enige leuke afspraak van deze maand afzeggen van mijn begeleider. Heel erg stom en rot
Klopt... alleen wel stomquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh dat is niet leuk. Maar hij/zij zal het niet voor niets adviseren.
Het beste er maar van maken mopquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt... alleen wel stom
Naja nu dreamschool kijken en dan eens zien wat ik wil zien
Ja komt goed. Soms zijn dingen een beetje zuur. Zit momenteel alleen in een mantelzorgrol... ik wil ook gewoon zelf levenquote:
oh wat jammer! Als leek denk ik dan.. Juist doen!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik moet de enige leuke afspraak van deze maand afzeggen van mijn begeleider. Heel erg stom en rot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |