Het gaat z’n gangetje, al was ik ziek deze week vanwege mijn oog. Gaat weer beter en als het meezit dinsdag weer beginnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
He hallo Stephan nog druk op het werk?
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:28 schreef praadje het volgende:
Was weer gezellig schatjes. Tot morgen en slaap wel![]()
Die neem ik op. Tien uur gewerkt vandaag dus ik duik mijn heerlijke bed inquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:28 schreef StephanL het volgende:
Marechaussee is ook leuk![]()
Ook een half jaartje in de kelder gewerkt van Schiphol. Hondjes bij vluchten uit Parimabo![]()
Neem het wel op nu, nog eventjes VI kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:28 schreef StephanL het volgende:
Marechaussee is ook leuk![]()
Ook een half jaartje in de kelder gewerkt van Schiphol. Hondjes bij vluchten uit Parimabo![]()
Ja dat is inderdaad vervelend als je last hebt van je oog. Hopelijk knapt het snel weer opquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het gaat z’n gangetje, al was ik ziek deze week vanwege mijn oog. Gaat weer beter en als het meezit dinsdag weer beginnen.
Voor de rest wachten op nieuwe cao.
Slaap ze.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Die neem ik op. Tien uur gewerkt vandaag dus ik duik mijn heerlijke bed in
Ja had ik zomaar de LAPO. Niet eens door slotje gepostquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja had ik zomaar de LAPO. Niet eens door slotje gepost
Slaap lekker lieverd!
Meisje (jaartje of 21 destijds) was stewardess bij KLM. Had 10 kilo 'kipkruiden' uit Suriname meegenomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:31 schreef StephanL het volgende:
Soms moest er dan een staafje tussen de koffers met drugs geur of in een tas/koffer om de hond wel te blijven stimuleren. Leuke tijd
Sowquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Meisje (jaartje of 21 destijds) was stewardess bij KLM. Had 10 kilo 'kipkruiden' uit Suriname meegenomen.
Dat baantje is ze wel kwijt
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Meisje (jaartje of 21 destijds) was stewardess bij KLM. Had 10 kilo 'kipkruiden' uit Suriname meegenomen.
Dat baantje is ze wel kwijt
oh ze was 27 https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
En toen ging de TV-ontvanger stom doen
Jaquote:
Hopelijk knap je snel weer opquote:Op zondag 29 januari 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaBeetje ziekjes, maar dat overleven we wel weer. Nu weet ik hoe een blaffende zeehond zich voelt
Komt wel goed, lekker dekentje, kopje thee. Klagen. En ik ben weer gelukkigquote:
Daar krijg je de dag ook wel mee volquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel goed, lekker dekentje, kopje thee. Klagen. En ik ben weer gelukkig
Lekker series kijken en gamen
Dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 29 januari 2023 18:04 schreef praadje het volgende:
En tijdens HHB genieten van mijn eigen baksels. Appelcake[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |