Ik heb het wel eens gezien dacht ik maar het heeft blijkbaar geen indruk gemaakt denk ik. Ik ga straks 'ik vertrek' terugkijken. Was ik van de week totaal vergeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Leuk dat The connection terug is. Ga ik dit seizoen meer volgen dan voorheen
Neeee, je was niet lekker bezig. Je bent lekker bezig. (Ik lees wel eens mee in Crea). Volgende week, nieuwe ronden, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 06:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Shoot vergetenWas zo lekker bezig
Op zich vond ik het wel aardig concept. Overlapte toen altijd met een andere programma op een andere zender, dus keek er te weinig naar. Vaak alleen het einde. Hoef je ook niet alles terug te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien dacht ik maar het heeft blijkbaar geen indruk gemaakt denk ik. Ik ga straks 'ik vertrek' terugkijken. Was ik van de week totaal vergeten.
Het is ook gewoon een beetje laat voor mequote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Neeee, je was niet lekker bezig. Je bent lekker bezig. (Ik lees wel eens mee in Crea). Volgende week, nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Alleen dan ben ik er niet bij. Tot 19.00 uur werken en om 4.30 weer opstaan. Maar dan kijk en lees ik later lekker terug.
Nee, gillend straks het vliegtuig naar Florida. 35 graden warmer :pquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig met een dekentje zitten?
Natuurlijk mag je hier blijven! En het zal zeker besparen, dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond WIDM
Heerlijk geknutseld vandaag..echt een topdag
Volgende maand geen tv abo meer maar alles via NLziet en zo. Kijk wel gewoon programma's en ik hoop dat ik hier mag blijven
Alleen het bespaard enorm. Nieuwe provider genomen omdat KPN altijd slechte diensten heeft. Nu naar Ziggo en geen tv meer, maar NLZiet
Brrr, koud Drassje. Ben je op vakantie of andere bezigheden daar. En met gezin/familie of alleen?quote:
Vakantie maar wel nu in Floridaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Brrr, koud Drassje. Ben je op vakantie of andere bezigheden daar. En met gezin/familie of alleen?
Dat gillen zal mensen wel een beetje laten schrikkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:04 schreef Drass het volgende:
[..]
Nee, gillend straks het vliegtuig naar Florida. 35 graden warmer :p
En ik blijf dezelfde dingen kijken! Alleen op een andere manier, niet via het tvkastje, maar via de chromecast.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je hier blijven! En het zal zeker besparen, dat is alleen maar goed.
Ja, ik wil soms ook teveel tegelijk doen. Niet handig, zeker niet na een lange dag werken waar ik soms 10 uur per dag 'aan sta'. Dus ik probeer nu ook zoveel mogelijk op die dagen mijn ontspanning te pakken.quote:Op zondag 5 februari 2023 04:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gillen zal mensen wel een beetje laten schrikken
[..]
En ik blijf dezelfde dingen kijken! Alleen op een andere manier, niet via het tvkastje, maar via de chromecast.
Ik heb wel gemerkt dat als ik de televisie 's avonds aan heb en de laptop uit dat ik beter slaap. Rustiger dan en Fok en TV en serie en appen. Fok en appen doe ik dan nog wel, maar minder en niet tegelijkertijd. Ik word veel meer uitgerust wakker.
Maar dit scheelt me 20¤ per maand
Ja snap ik! Dan wil je ook zoveel mogelijk uit je vrije tijd halen! Goed dat je probeert meer ontspanning te pakken.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik wil soms ook teveel tegelijk doen. Niet handig, zeker niet na een lange dag werken waar ik soms 10 uur per dag 'aan sta'. Dus ik probeer nu ook zoveel mogelijk op die dagen mijn ontspanning te pakken.
Ennuh, 20 euro per maand. Daar kun je leuke dingen voor doen
Ik duik nu de keuken in, lekker kokkerellen. Dat is voor mij ontspanning, lekkere muziek erbij.![]()
Lekker hoor, zo hoort een zondag te zijnquote:Op zondag 5 februari 2023 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu deze zondag zo, heerlijk met een boek op de bank. Nu eventjes pauze, de letters dansen over het papier, maar zo'n heerlijk verhaal. Dadelijk weer die wereld in
[ afbeelding ]
Fijn dat je een heerlijke zondag hebt gehad xquote:Op zondag 5 februari 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Hier HHB
Hier een heerlijke zondag gehad. Er zit een bank onder mij en een deken op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |