quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:07 schreef Kayro het volgende:
Challenge.. iedereen nog op bed
Ias moet en het is fout!!
"Deze week is BB strenger dan ooit"quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zouden ook eens in moeten voeren licht aan is uit bed
Slappe hap deze bbquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
"Deze week is BB strenger dan ooit"
En ali mag niet 'miepen' van Danny.. jij hebt echt een lage pijngrensquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:12 schreef Kayro het volgende:
Hoop geklaag.. Chayron heeft last van z'n arm van het arm drukken gisteren met (vooral) Ias.
ze gaan het zaterdag rond de middag doen , zegt ze nu .quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:07 schreef rinardo het volgende:
Het vliegtuigje zou 275 euro kosten en de gr fu actie heeft 300 opgeleverd, degene die het regelt en die in contact met de Fam staat, zegt dat er op het spandoek ''Team Jason ''komt
[ link | afbeelding ]
[ twitter ]
Die hoek is ook gewoon van hem he, en zie die armen, hij maakt zich breed, hij is de baas.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:37 schreef Jockari het volgende:
Rob is ook iedere dag at Nickx Place.
[ afbeelding ]
Sorry Vind het zeer overdreven. Het is niet de gouden kooi. Ik vind het belachelijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:07 schreef rinardo het volgende:
Het vliegtuigje zou 275 euro kosten en de gr fu actie heeft 300 opgeleverd, degene die het regelt en die in contact met de Fam staat, zegt dat er op het spandoek ''Team Jason ''komt
[ link | afbeelding ]
[ twitter ]
Ligt nogal op een aanvliegroute van Schiphol... weet niet of daar toestemming voor komt...quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:07 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ twitter ]
Hadden we vorig jaar niet ook vliegtuigjes?quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt nogal op een aanvliegroute van Schiphol... weet niet of daar toestemming voor komt...
ja voor nawelquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar niet ook vliegtuigjes?
ilse zou het zeer goed kunnen doen. Jason is niet genomineerd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom moet er een vliegtuig voor Jason komen
dan eerder een vliegtuig voor Ilse graag, als support voor haar en anti-lindsey
Ja voor Nawelquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gewoon echte die naar Schiphol vlogen?..quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als men de banen waarvan de aanvliegroute boven het huis loopt niet gebruikt dan is het niet zo’n probleem.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt nogal op een aanvliegroute van Schiphol... weet niet of daar toestemming voor komt...
Rob mekkert nogal eensquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:48 schreef suzi1 het volgende:
ik zet hem echt net aan, en rob begint over brood te mekkeren
Ja ook belachelijk maar goed Mensen willen graag geld uitgeven aan iemand die ze niet kennen hahahquote:
Jasonquote:
Is ook leukquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:53 schreef Donna1000 het volgende:
Rob is echt zo iemand die op de camping de hele dag op zijn campingstoeltje commentaar zit te leveren over iedereen die langs zijn caravan loopt,
quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook leukmaar jammer voor Rob is BB geen camping.
Zonder make-up vind ik ze geen 29 uitzien eerder 40quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:02 schreef Monique___ het volgende:
Jolien heeft een lijkengezicht, nog 5. min en de lijkvlekken komen.
wat ziet die er verrot uit zonder de laag plamuur
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
dada denkt dat hij er net niet op staat![]()
Dada denkt ook..quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
als er nu nog een nieuwe binnenkomt ziet hij dat niet als een concurrent..quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
Was een privévliegtuigje dat ergens op een kleiner vliegveld was opgestegen en enkele rondjes boven het huis vloog.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon echte die naar Schiphol vlogen?..
arrogantie ten top van dada hoop dat hij wiebertquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:12 schreef suzi1 het volgende:
dada weet wie hem altijd zullen steuenen zodat niet genomiet
dat kan nu anders worden zegt ios. wij zijn er nu bij he
ja maar jou zie ik niet als concurent, zegt dada
GOO IAS
zullen toch ook toestemming gehad moeten hebben?quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was een privévliegtuigje dat ergens op een kleiner vliegveld was opgestegen en enkele rondjes boven het huis vloog.
Dada gaat naar huis, ook eerder maar niet op de voor hem juiste keuze🤣🥳quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
arrogantie ten top van dada hoop dat hij wiebert
nee dada zit echt niet in je aard om te denken 'dan doe ik die of die' dat kan ik niet zegt hij.
hij is zoooo oprecht![]()
vrees het ook.. de anabolen , opgespoten bimbo typesquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
Danny gaat er echt niet zo snel uit. Een bepaald publiek zal op hem blijven stemmen omdat hij er 'leuk' uitziet.
Die zijn meer voor qeeun Charlotte.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
Danny gaat er echt niet zo snel uit. Een bepaald publiek zal op hem blijven stemmen omdat hij er 'leuk' uitziet.
Ja maar zij staat er nu niet bij. Om Danny er uit te krijgen moeten er 2 sterke tegenkandidaten mee genomineerd worden (bijvoorbeeld Charlotte en Jason of Charlotte en Ali). Chelsea en Ilse gaan de job niet doen.quote:
Spot on, camera's op scherp..quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
we kunnen stemmen op de website zie ik nu!!
danny ilse rob..
Hij kan wel janken🤣🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
hoppa danny als eerste erop hahahahaha
Vliegveld Hilversum daarvandaan naar A'dam met de sleepquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was een privévliegtuigje dat ergens op een kleiner vliegveld was opgestegen en enkele rondjes boven het huis vloog.
Ik hooop het!!!! haha zou echt wel lachen zijn als die de meeste stemmen krijgt.quote:
Hij hoopte van niet zei diequote:Op donderdag 26 januari 2023 10:24 schreef Donna1000 het volgende:
Geweldig dit, Danny die nog geen half uur geleden zat te verkondigen dat hij er niet op staat
Ja ok maar vond niet echt vol overtuiging.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij dacht dat hij er net niet op stond zei hij ook
Lindsey is eng en gemaakt! Die mag van mij ook naar huis.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
vies vuil laf rotwijf Lindseyook nog eens Ilse nomineren
mijn nieuwe laatste plaats is definitief dan
Ze gaven 3 namen op hequote:Op donderdag 26 januari 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nou nou, moet dat nu zo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
rob gaat slidenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:30 schreef Benny het volgende:
Rob: "Ik weet nu hoe de zaken liggen. Vanaf zaterdag gaat het keihard. Kei-hard"!
Keihard op krukkenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:30 schreef Benny het volgende:
Rob: "Ik weet nu hoe de zaken liggen. Vanaf zaterdag gaat het keihard. Kei-hard"!
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:30 schreef Benny het volgende:
hebben al een paar keer zich negatief geuit over ali. dat hij wel de grapjas is maar verder weinig toegevoegde waarde in het spel. (niet nu maar in eerdere gesprekken)quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:31 schreef Kayro het volgende:
Omg...
Rob bekend kleur!!!
De koning van de lach (ali)
Durven ze er niet op te zetten ??
Vanaf zaterdag wordt het allemaal anders🤪
Ali is gewoon een toffe gast, die mag van mij winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:31 schreef Lillfex het volgende:
Rob wat een gezicht laat je nu zien Waarom Ali erop zetten? Waarom moet Ali erop Je kan niet tegen je verlies.
via firefox (op de laptop) gaat dat wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:31 schreef suzi1 het volgende:
ik mis die fkn pauzeknop
waarom heeft vl die er bij bb uitgeramd?
Dit is sarcastisch neem ik aan.... toch???quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
natuurlijk is Rob boos, dit is leeftijdsdiscriminatie
Jason, Chiara, Michelangelo worden nooit genomineerd vermoed ik ook, omdat ze jeugd zijn, en die hebben een vrije weg naar de finale
Jaaaaa!!! maar het gaat nu pas losquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:32 schreef Ireth het volgende:
Heb ik nou serieus nét de bekendmaking gemist
Hij weet wie m erop hebben gezet (2) 🤣🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:34 schreef suzi1 het volgende:
rob gaat later keihard nomineren. boeswoost
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:32 schreef Benny het volgende:
Rob gaat Tim Hofman schrijven, want hij is #BOOS
Charlotte en Jason gaan sowieso Chiara nomineren indien ze nominatiepower krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
natuurlijk is Rob boos, dit is leeftijdsdiscriminatie
Jason, Chiara, Michelangelo worden nooit genomineerd vermoed ik ook, omdat ze jeugd zijn, en die hebben een vrije weg naar de finale
Aliquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:33 schreef suzi1 het volgende:
rob: zet er nou eens iemand op die kwetsbaar is
is die nou werkelijk zo leuk
hmm wie o wie bedoelt hij
Charlotte wint nooit die macht LOL LOL LOL dat zwak mensquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte en Jason gaan sowieso Chiara nomineren indien ze nominatiepower krijgen.
ja heeft hij helaas al meerdere keren aangegeven..quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:33 schreef suzi1 het volgende:
rob: zet er nou eens iemand op die kwetsbaar is
is die nou werkelijk zo leuk
hmm wie o wie bedoelt hij
staat een forum over hier in big brother over de streams.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:34 schreef suzi1 het volgende:
o snel weer via firefox dan. heb ze via vivaldi
Dat dus, spijker kop!quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:37 schreef Jockari het volgende:
De ware aard van Rob komt boven. Explosiviteit komt bij hem boven.
Ik schrik er wat van.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Rob is het publiek Ali vandaag of morgen wel zet
Zijn masker valt af.. heeft al een paar keer wat dingen laten zien. vond het deze week een beetje schokkend om te horen dat hij jonge meiden zonder make up zo mooi vindt.. wetende dat hij als congiere net met pensioen is op een voortgezet onderwijs school bahquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:37 schreef Jockari het volgende:
Ik schrik er wat van.
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Ze durven Ali er niet op te zetten zegt Rob, want hij is de clown van het huis.
mooi zo, Jason is ook gewoon arrogant hoog iq losertjequote:Op donderdag 26 januari 2023 10:39 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje Rob Nu haal je Jason weer door de mangel. Jij mag van mij echt wieberen
Omg Die "lange"quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:39 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje Rob Nu haal je Jason weer door de mangel. Jij mag van mij echt wieberen
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:39 schreef Benny het volgende:
Rob gaat zaterdag vlammen en met een brandende hark achter Ali aan
En op die lange..quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou Rob hoop echt dat je er uitvliegt wat een ware aard laat je zien nu.
Zou nog meer mopperen als ik jou was en nog meer op Ali afgeven
Aliquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Rob gaat er een naam opzetten wat niemand verwacht
Ali Jason en Charlotte ??quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Zichzelf ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Keihard aangepast. Kei-hardquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:42 schreef suzi1 het volgende:
@:benny, dit is deel 92 en niet 32. wil jij die even aanpassen
Ali🤓quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Straks pakt die 1 van zijn krukken als wapenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:37 schreef Jockari het volgende:
Ik schrik er wat van.
quote:
Zou maar zo kunnenquote:
rob IIIIIquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
had rob 5 stemmen? dacht het wel he?
Weet al niet meer wat er gister gestemd is.
dada had er 3 dat weet ik wel, grappig dat hij wel als eerste op het beeld kwam.
Ik denk dat ze nog een tijdje bescherming geniet van BB; totdat duidelijk is of er wel een romance kan ontstaan tussen haar en Danny.quote:
Hier trapt Chiara nooit in, daar is ze te slim voor volgens mij!quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog een tijdje bescherming geniet van BB; totdat duidelijk is of er wel een romance kan ontstaan tussen haar en Danny.
De 3 stemmen van Danny zijn eigenlijk indrukwekkenderquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
rob IIIII
ilse IIIII
danny III
michelangelo II
charlotte II
ali I
Chiara heeft ook Danny gestemd 😆quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog een tijdje bescherming geniet van BB; totdat duidelijk is of er wel een romance kan ontstaan tussen haar en Danny.
Ze waren gisteren al een beetje aan het flirten tijdens een gesprek. Dat ziet de productie graag.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier trapt Chiara nooit in, daar is ze te slim voor volgens mij!
Ja en wat is daar mis mee Hij is grappig wil niet over nomineren praten. Ik vind hem een leuk persoon Niets mis meequote:Op donderdag 26 januari 2023 10:49 schreef ben34567 het volgende:
Ali doet zich wat dom grappig voor om geliefd te zijn in elke groep. Volgens mij is dat een heel intelligente man.
oh ja , bart had niet op ilse en bart gestemd rest dus wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
rob IIIII
ilse IIIII
danny III
michelangelo II
charlotte II
ali I
Ja ik wacht nog even met stemmen maar Rob heeft bij mij afgedaan die zal het niet wordenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben benieuwd het kan nog wel eens een close uitslag worden zaterdag
"Dit is het spel. DIe moet je accepteren. Ik ben ook helemaal niet boos. Ik maak me ook helemaal niet druk"quote:
Was niet slecht bedoeld. Ik bedoel gewoon dat zijn persoonlijkheid aanstekelijk werkt en hij hierdoor niet snel vijanden zal maken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en wat is daar mis mee Hij is grappig wil niet over nomineren praten. Ik vind hem een leuk persoon Niets mis mee
Ik ben bijna zeker van niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Danny gaat er ook keihard in zaterdag. Kei-hard.
juichenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Danny gaat er ook keihard in zaterdag. Kei-hard.
Dan ga je ook maar naar de caravan van Rob!quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben gewoon pissed off, sorry voor wat ik nu allemaal zeg
en ik ben iemand die Rob gewoon goed kan geloven nu hoe boos hij is, ja waarom idd Ali niet nomineren, toch een sterke speler ook, in sociaal opzicht gezien?
Maar hij zal door de buitenwereld ook niet gauw naar huis worden gestuurdquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat is niet iemand die je in de finale tegen je wilt hebben lijkt me, want ik denk dat Ali veel stemmen zal krijgen in de finale
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan ga je ook maar naar de caravan van Rob!
De enige die het niet onderschat is Charlottequote:Op donderdag 26 januari 2023 10:56 schreef Benny het volgende:
Ergens wel weer grappig als (en dat doen ze) ze ilse onderschatten en gewoon keihard blijft. Kei-hard.
dat het is echt geweldig zelfsquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:56 schreef Benny het volgende:
Ergens wel weer grappig als (en dat doen ze) ze ilse onderschatten en gewoon keihard blijft. Kei-hard.
Ja en dan Jason lange noemen en ook nog even door het slijk halenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
rob weer over het publiek...
en weg stream..
rancuneus is rob! en maakt het persoonlijk naar ali.. echt vervelende trek van die man.
Pak je verlies, accepteer dat je genomineerd bent maar ga niet afgeven op ali
Ilse gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik wil dat Ilse en Rob allebei blijven
en om verlost te zijn van Danny is ook meteen een extra goed ding, na zijn arrogante woorden van ''mich zijn tijd komt nog maar niet nu'' toen dacht ik al van wat de fuck hoe weet je dat jij er niet eerder uitgeknikkerd wordt
Ik heb gestemd dat Danny moet blijvenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik wil dat Ilse en Rob allebei blijven
en om verlost te zijn van Danny is ook meteen een extra goed ding, na zijn arrogante woorden van ''mich zijn tijd komt nog maar niet nu'' toen dacht ik al van wat de fuck hoe weet je dat jij er niet eerder uitgeknikkerd wordt
quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gestemd dat Danny moet blijven
Echt dat gezemel weer. Blablablablaquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron even weer zijn keuze rechtvaardigen.
Zeg gewoon niks
🤣🤣🥰 mooie beelden!quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:02 schreef Ireth het volgende:
Chiara gezellig keuvelen met Danny... ff checken of dat mes nog diep genoeg zit bij hem..
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:02 schreef Ireth het volgende:
Chiara gezellig keuvelen met Danny... ff checken of dat mes nog diep genoeg zit bij hem..
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Ga zo door Rob, je verspeelt werkelijk al je kaarten bij een hoop kijkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |