vind hem erg mooiquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Iemand mag andere titel bedenken hoor, ben er slecht in
Goeie vraag, wil ik ook wetenquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
wat was er ook alweer met de hottub waar ze niet over mogen praten?
Hij is passend en helemaal primaquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Iemand mag andere titel bedenken hoor, ben er slecht in
Zeg, wat vind jij eigenlijk van chiara???quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet,ik heb wel van de 25 jarigen blondies de kommentaren
gelezen de zijn somige verliefd op jason,ik nehm maar dat niet serieus
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:48 schreef Ireth het volgende:
Rob: "hij stuurt me maar naar huis, big brother de groeten!!"
Nou BB, kom er maar in
de leukste in de 3 seizonenquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg, wat vind jij eigenlijk van chiara???
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:50 schreef Ireth het volgende:
BB: "jullie hadden moeten luisteren, in de hottub is legionella geconstateerd. De GGD is al onderweg.."
sow!quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
wtf wat een achterbakse bitch is chiara!! die niet achter de rug om gaat stemmen. en je moet een keuze maken bla bla
goed zo chacha! die geeft haar terug je hebt het al gezegd toen je nog in het groene team zat
chiara zegt dat ze chacha een hele leuke meid vindt..
echt achterbaks
chacha geeft aan dat ze de hele tijd al heeft gevoeld dat er iets is.. wrijving.
waarom geeft chiara dit niet gewoon toe!
het is terug verteld tegen chacha
de andere tante is nog meer achterbaks met dat kutenglish roddelenquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
wtf wat een achterbakse bitch is chiara!! die niet achter de rug om gaat stemmen. en je moet een keuze maken bla bla
goed zo chacha! die geeft haar terug je hebt het al gezegd toen je nog in het groene team zat
chiara zegt dat ze chacha een hele leuke meid vindt..
echt achterbaks
chacha geeft aan dat ze de hele tijd al heeft gevoeld dat er iets is.. wrijving.
waarom geeft chiara dit niet gewoon toe!
het is terug verteld tegen chacha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |