nou datquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:30 schreef Ireth het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze met hun muil vol vreten ietwat minder herrie zouden produceren
Hebben ze dat gemerkt?quote:
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat houd die zandloper nou eigenlijk in
Ja ging geluidje af. Fanatieke Jason stond al bijna bij de TV omdat het misschien een rekensommetje zou zijn.quote:
Pompoenpitpastaquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Smeren ze nu gezichtsmaskers op brood?, die meuk ziet er niet uit
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ging geluidje af. Fanatieke Jason stond al bijna bij de TV omdat het misschien een rekensommetje zou zijn.
Jason bedoelde het goedquote:
pompoenpitpastaquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Jason ging iets verdelen en Rob vond het irritant dat alles verdeeld moest worden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef Angelique61 het volgende:
Wat had Jason gezegd dat rob zo woest is
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef Fikkert2 het volgende:
vervelend voor rob!quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jason ging iets verdelen en Rob vond het irritant dat alles verdeeld moest worden.
rob gelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:34 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat zeuren over het verdelen van Jason
Die Jason moet wel een hele dikke huid hebben zoals mensen elke keer tegen hem uitvallen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef Angelique61 het volgende:
Wat had Jason gezegd dat rob zo woest is
Rob de gangmakerquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jason ging iets verdelen en Rob vond het irritant dat alles verdeeld moest worden.
ilse.quote:
< gehoordquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
Jason ik kan het ff niet meer volgen, klaar zand erover, dat zei ROB ? wie heeft het gehoord
Het geld gaat ie vast niet verdelen aan het einde van de ritquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt ook wel moe van Jayson en zijn verdeel obsessie
Ik ben zo onderhand een beetje klaar met Robquote:
Weet je waar Rob zich daar nooit meer druk over hoeft te maken?quote:
op de campingquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je waar Rob zich daar nooit meer druk over hoeft te maken?
Eerst dada eruit, dan rob aubquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand een beetje klaar met Rob![]()
Wat mij betreft mag ie zaterdag terug naar zijn camping!
Juistquote:
mag hij ff bij jou?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand een beetje klaar met Rob![]()
Wat mij betreft mag ie zaterdag terug naar zijn camping!
Ik mag Jayson ook wel, maar de hele tijd die controle over het eten en willen verdelen zou mij ook op mij zenuwen werkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het geld gaat ie vast niet verdelen aan het einde van de rit![]()
Merk online dat ie heel populair aan het worden is.
Hij kan ook nog naar zijn bootquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mag hij ff bij jou?
kelderkast..
camping is pas per april
nee, dat doet Ali nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:40 schreef mario390 het volgende:
nivea dat is de
witte gesichtscreme![]()
ali word dat ipv quark eten
Heb hier nog wel een plekje voor hemquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mag hij ff bij jou?
kelderkast..
camping is pas per april
En nu mag Jacqueline mee nomineren. Had ze deze voormiddag niet gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
Ze gaan nu pas echt nomineren.. Nu maar zien of iedereen bij zijn originele standpunt blijft.
Ik mag hopen dat Jason blijft bij zijn originele standpunt en zich niet heeft laten omlullen door Lesley Lindsey en Chayron
Nee doet.hii niet. Ik erger me aan hem maar hij is wel die gewoon zegt wat hij denkt daar. Heeft geen filter nogquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
Ze gaan nu pas echt nomineren.. Nu maar zien of iedereen bij zijn originele standpunt blijft.
Ik mag hopen dat Jason blijft bij zijn originele standpunt en zich niet heeft laten omlullen door Lesley Lindsey en Chayron
quote:
oke opgelostquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een plekje voor hem
ow jaaa die heeft niet mee genomineerd niet dat het dadelijk nog een extra stem voor chacha is..quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:41 schreef bpi het volgende:
[..]
En nu mag Jacqueline mee nomineren. Had ze deze voormiddag niet gedaan.
Zij schreef de briefjes ook tochquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:41 schreef bpi het volgende:
[..]
filmpje komt online en ga langer filmpje maken om te zien wat Jason gezegd heeft. Terug spoelen kan, maar is niet altijd even handig voor iedereenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik kreeg ook niet mee wat Jason zei.
Vind ook vervelend dat je dit jaar totaal niet terug kan spoelen
Was vorig jaar wel ideaal een uur terug kijken.
Wat mijn ook opvalt bij de eerdere seizoenen aten ze ook wel dingen tussendoor,zie ze dat hier niet echt doen.
Nee toch als je vrijstelling hebt nomineer je ook niet bij binnenkomst begreep ik want er kan ook niet op ze gestemd wordenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:41 schreef bpi het volgende:
[..]
Kan wel spoelen als je firefox gebruikt en picture in picture kijktquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik kreeg ook niet mee wat Jason zei.
Vind ook vervelend dat je dit jaar totaal niet terug kan spoelen
Was vorig jaar wel ideaal een uur terug kijken.
Wat mijn ook opvalt bij de eerdere seizoenen aten ze ook wel dingen tussendoor,zie ze dat hier niet echt doen.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
Weten jullie toevallig waarom Ilse buiten op die stoel zit te huilen?
Alweer?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
ach dat is elke avondquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
Ja ik kijk nu op tvquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kan wel spoelen als je firefox gebruikt en picture in picture kijkt
nou datquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
En toch moet Rob het er over hebben met zijn er is niets zand erover haha
Dat zit in het voorstukje van de aflevering die vanavond komt.quote:
nu ???quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
Of nog steeds??quote:
stream?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
chiara nu klagen bij mimi over charlotte. mimi moet zijn bek open trekken ofzo
Charlottequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Over wie hebben mich en Chiara het bu?
Dat zit in het voorstukje van de uitzending van vanavond en het heeft met Lindsey te maken, maar ik was nieuwsgierig.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nu ???
bdoel je uitz van gister ?
bitchy is schalottequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Chiara bitchy over ChaCha..."trek dan je bek open"
voor straf mag zij nu genomineerd worden.. mocht niet gezegd worden nog van bbquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:49 schreef Fikkert2 het volgende:
Chiara zegt tegen michela dat charlotte er niet opstaat
Niet handig dat ie dit doet waar Ias bij staat. Ias heeft streams gevolgd en weet hoe populair Jason isquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob over Jayson tegen ALi
![]()
dan ben je dus 66jr
midden in het leven ..kids/kleinkids
.. man man man
wat een afknapper ben jij
ow datquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zit in het voorstukje van de aflevering die vanavond komt.
Nee niet zoals vorig jaarquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
filmpje komt online en ga langer filmpje maken om te zien wat Jason gezegd heeft. Terug spoelen kan, maar is niet altijd even handig voor iedereen
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
ach kom , chiara is niet zo en bitchquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voor straf mag zij nu genomineerd worden.. mocht niet gezegd worden nog van bb
Ipv het er 1 op 1 met hem erover te hebben roddelen ze over hem achter zijn rug. Dan kan hij zich aanpassenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
rob ; ik ben het ook zo weer kwijt..
en ratelt weer door over jason.. hij wilt alles verdelen..
begint over gister.. dat er ook iets was met het eten en jason..
nee rob dit ben je niet zo kwijt we horen je regelmatig zeiken hierover tegen andere bewoners..
zielig om jason net zo sneu op de slaapkamer te zien.. die is wel aangedaan hierdoor.
Of hij gaat zelf veranderen, heeft hij al gestemd?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:54 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk dat Jason door heeft dat een ander gewisseld heeft van stem
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:54 schreef Lillfex het volgende:
En gaat er straks zelf de schuld van krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:54 schreef Lillfex het volgende:
Jason is online heel populair. Chiara scoort geen punten. Nog nooit zoveel likes gehad op een filmpje.quote:
Was ook niet handig om zo geheimzinnig te doen bij de hele groepquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:55 schreef Ireth het volgende:
Jason vraagt of alle papiertjes al zijn weggegooid en hij wordt bijna gelyncht!
Mag die jongen nog hardop adem halen ofzo??
vies .. met zn allen dr op bah bah bahquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:55 schreef Ireth het volgende:
ik had al zo'n vermoeden dat dit jason enkel goed doetquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason is online heel populair. Chiara scoort geen punten. Nog nooit zoveel likes gehad op een filmpje.
[ twitter ]
Rob kan hiermee zorgen dat Danny naar huis gaat en Ilse blijftquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden dat dit jason enkel goed doet
hij provozierte haar,chiara had gelijk loop doorquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden dat dit jason enkel goed doet
Vanavond nog!quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
oh die twee mogen ook lekker wieberen
Dat weet ik, ik daarentegen... dan is jayson nog beter bezigquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit zou ik erg jammer vinden
lekker provozierenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij provozierte haar,chiara had gelijk loop door
Dan hebben ze hem gebruikt en Jason word daar straks op afgerekend. Belachelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit zou ik erg jammer vinden
chiara is gewoon een krengquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij provozierte haar,chiara had gelijk loop door
mooie is dat jason niks gaat gebeuren. echt nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan hebben ze hem gebruikt en Jason word daar straks op afgerekend. Belachelijk
Hij had anders ballen met zijn nominatie. Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:49 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben ook klaar met Mich Angelo Zo achterbaks en ene dikke lafaard
mimi kan er opeens opkomen of chacha..quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij kan zijn stem toch wel veranderen weet niet of dan de uitkomst van hun veranderd dan ook
Ja dat denken Chayron en Lindsey wel. Hopelijk gaan ze allemaal ineens stemmen veranderen en dan een knotsgekke uitkomstquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij kan zijn stem toch wel veranderen weet niet of dan de uitkomst van hun veranderd dan ook
Jawelquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind het raar ze weten toch niet wie op wie gestemt heeft vanmiddag
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
jullie staan voor lul olee oleee
maar dit geeft enkel extra credits naar jason voor de buitenwereld. echt genotquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
kruisverhoor van jason die meteen zegt: ik ben bij mijn besluit gebleven![]()
![]()
![]()
paniek voor niks
vieze achterbakse chiara met haar hij reageert boos en gaat niks zeggen
nou hele groep draaide door.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Jason vraagt één ding en zijn hele team draait door. Zegt veel over die mensen
mooi hequote:Op woensdag 25 januari 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Jason vraagt één ding en zijn hele team draait door. Zegt veel over die mensen
Nou die stonden vrij laag geloof maar 2 of 1 stemmen dus die konden er zoiezo niet op komen als hij had veranderd alleenquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mimi kan er opeens opkomen of chacha..
oeii
Straks op de badkamer werd ook gezegd dat ChaCha niet genomineerd is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
vanmiddag had iemand al tegen mimi gezegd dat die niet genomineerd is.. weet al niet meer wie het was..
waarom wordt daar niks mee gedaan dan
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:10 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "Toen ik het vroeg, gaf ie ook een heel boos raar antwoord"
Je scoort geen punten Chiara
[ twitter ]
Nee ze hebben 3 namen geschreven allemaal wie ze nomineerde dat is in een zak gegaan en toen zijn ze gaan trekken dus ze weten niet van elkaar wie wat gestemt heeft, Jason had achter zijn bed zelfs geschrevenquote:
Ja dramt lekker doorquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
chiara weer ouwenelen tegen jason
Chiaraquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
vanmiddag had iemand al tegen mimi gezegd dat die niet genomineerd is.. weet al niet meer wie het was..
waarom wordt daar niks mee gedaan dan
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:12 schreef Ireth het volgende:
Jason is stijgende en chiara en robje zijn zakkende op Twitter
mimi 2 (dacht ik), chacha 2 (weet ik zeker)quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou die stonden vrij laag geloof maar 2 of 1 stemmen dus die konden er zoiezo niet op komen als hij had veranderd alleen
ja dat gaat druk worden in zn hoofdquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ineens heeft sjairon weer beetje hoofdpijn
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja dat gaat druk worden in zn hoofd
valt niet mee om als paling in de emmer snot aan de rand te blijven
Leuk juistquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:14 schreef Ireth het volgende:
Dat met zichzelf discussiëren van Jason vind ik ook creepy hoor... beetje The Shining vibes...
Die papiertjes zouden ze door het toilet heen spoelen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:55 schreef Ireth het volgende:
hij kregt pustjes dat grote kindquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die papiertjes zouden ze door het toilet heen spoelen.
Jason: Ik ga even frisse lucht halen en krijg weer puistjes, wat een gelul echt waar, hoe ken dat nou?
Liese is ook voor Jasonquote:
Komt door chiara, bad vibesquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:15 schreef mario390 het volgende:
ja maar zo goed snap ik de ruzie
in roze team niet, niemand van hun is
nominiert
Sluit ik me bij aan. Zure nare meid is het. Wat is dat een tegenvaller na 1 weekquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:16 schreef Lillfex het volgende:
Echt he heb niet gauw echt een hekel aan iemand. Zie meestal wel ook de goede dingen in een persoon maar die Chaira ben ik zoooooooooo klaar mee.
Rpb gooid er zand over ..en gossipt verderquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet dat 1 van die ouderen Jason even mee apart nemen en hem advies gaan geven hoe en wat de ergenissen tegen hem veroorzaken
Vandaag wilde ze weten wie hij gestemd had en waarom en hii antwoorden we mogen er niet over praten dus dat doe ik dus nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij vragte nur gisteren will je praten,
hij snauwete haar an
als man en team is zoll man dat normal uitpraten of niet?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vandaag wilde ze weten wie hij gestemd had en waarom en hii antwoorden we mogen er niet over praten dus dat doe ik dus niet
Dus Jason moet zijn gedrag veranderen om anderen te pleasen terwijl het gros van mening is dat hij niks verkeerd doet??quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet dat 1 van die ouderen Jason even mee apart nemen en hem advies gaan geven hoe en wat de ergenissen tegen hem veroorzaken
vermoeiend die manquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus rob verteld hun geintje alweer door aan Danny.
Nee, maar die zit altijd te huilen of te lachen. Bipolair misschien ?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
He heeft ze nu alweer zitten huilen? Nu zit ze er toch toppie bij zo te zienquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, maar die zit altijd te huilen of te lachen. Bipolair misschien ?
Chiara heeft gelogen, ze zei dat Jason heel boos had gereageerd, maar dat was helemaal niet zoquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:15 schreef mario390 het volgende:
ja maar zo goed snap ik de ruzie
in roze team niet, niemand van hun is
nominiert
Dat heb ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 25 januari 2023 20:23 schreef Ireth het volgende:
Voorgaande edities waren er 1 of 2 waar ik me aan ergerde... nu zijn er 1 of 2 waar ik me niet aan erger...
nee hij was helemaal niet boos, wilde zich houden aan de afspraak om het er niet over te hebben en vervolgens ging chiara het er meen ik met jolien? buiten over hebben..quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Chiara heeft gelogen, ze zei dat Jason heel boos had gereageerd, maar dat was helemaal niet zo
kijk deze opname, was het een boos antwoord?
[ twitter ]
hi hi hih ihihihihiquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Rob en Bart en dat hottub grapje werken ook niet zijn voordeel. Ze willen allemaal Jasom om de tuin leiden. Jason is online![]()
Dus als Rob nu blijft meuten
De adoratie voor chiara zit diepquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geloof ik nooit dat jij Liese ontvolgd.
sorry maar gezien hoe rob over jason denkt en hoe hij uitviel net zie ik het niet als 'om de tuin leiden' maar gewoon pestgedrag naar jason toe.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Rob en Bart en dat hottub grapje werken ook niet zijn voordeel. Ze willen allemaal Jasom om de tuin leiden. Jason is online![]()
Dus als Rob nu blijft meuten
inddquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sorry maar gezien hoe rob over jason denkt en hoe hij uitviel net zie ik het niet als 'om de tuin leiden' maar gewoon pestgedrag naar jason toe.
raar dat bb dit oke vindt.
dat gekute begann al gisteren in de slaapkamerquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Chiara heeft gelogen, ze zei dat Jason heel boos had gereageerd, maar dat was helemaal niet zo
kijk deze opname, was het een boos antwoord?
[ twitter ]
Yep, kleuterschool gedragquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sorry maar gezien hoe rob over jason denkt en hoe hij uitviel net zie ik het niet als 'om de tuin leiden' maar gewoon pestgedrag naar jason toe.
Kan me niet van het idee ontdoen dat Chiari 'ingehuurd' is door BB om heibel te veroorzaken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:29 schreef ben34567 het volgende:
Misschien doet Chiara nu extra bitchy om dan een huge redemption arc te hebben en zich zo heel populair te maken👀🙏
Online op twitter vinden veel mensen het ook pest gedrag. Ik vind dat wel meevallen. Maar spreek je gewoon uit naar elkaar. Dat deed Rob nu. Maar misschien wat laatquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij lachte en zij was ook niet boosquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee hij was helemaal niet boos, wilde zich houden aan de afspraak om het er niet over te hebben en vervolgens ging chiara het er meen ik met jolien? buiten over hebben..
In het BB huis komt alles harder aan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Online op twitter vinden veel mensen het ook pest gedrag. Ik vind dat wel meevallen. Maar spreek je gewoon uit naar elkaar. Dat deed Rob nu. Maar misschien wat laat
ik zeg toch de kutwittermensen spelen datquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:34 schreef ledn81 het volgende:
En wees gewoon eerlijk
Want die reactie van Chiara geeft dit filmpje alleen maar meer reacties.
Jasons werd 'gepest' en is eerlijk is altijd eerlijk geweest en daarmee is ie heel populair.
[ afbeelding ]
Waarom vloek jij toch steeds zo!quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeg toch de kutwittermensen spelen dat
hooger dann het is, dat nehm ik niet serieus
we hebben Chiara net horen zeggen op de stream '' hij gaf ook een heel boos antwoord''quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat schijnt bij Mario heel gewoon te zijn, hij mag datquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Waarom vloek jij toch steeds zo!
Die kuttwittermenschen hebben in deze gewoon gelijk? Jason reageerde normaal en chiara blaast het weer op om er zelf beter van te worden?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar zij zei ook nur zacht loop doorquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
we hebben Chiara net horen zeggen op de stream '' hij gaf ook een heel boos antwoord''
Mario luister dat filmpje, dan zie je dat hij geen boos antwoord gaf
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
Ow en Jacq ben ik nu ook al zat! Ook naar die kutcaravan van Rob graag!
heel graagquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
Rob eerst twee maanden naar die kroeg van Jaqueline.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
dat geloof ik niet,ik heb wel van de 25 jarigen blondies de kommentarenquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die kuttwittermenschen hebben in deze gewoon gelijk? Jason reageerde normaal en chiara blaast het weer op om er zelf beter van te worden?
Erg vervelend en irritant (en dat ik dat zeg zegt heel veel aangezien ik er ook wat van kan irl) haha maar is gewoon bespottelijk bij hemquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat schijnt bij Mario heel gewoon te zijn, hij mag dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |