nou datquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:30 schreef Ireth het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze met hun muil vol vreten ietwat minder herrie zouden produceren
Hebben ze dat gemerkt?quote:
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat houd die zandloper nou eigenlijk in
Ja ging geluidje af. Fanatieke Jason stond al bijna bij de TV omdat het misschien een rekensommetje zou zijn.quote:
Pompoenpitpastaquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Smeren ze nu gezichtsmaskers op brood?, die meuk ziet er niet uit
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ging geluidje af. Fanatieke Jason stond al bijna bij de TV omdat het misschien een rekensommetje zou zijn.
Jason bedoelde het goedquote:
pompoenpitpastaquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Jason ging iets verdelen en Rob vond het irritant dat alles verdeeld moest worden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef Angelique61 het volgende:
Wat had Jason gezegd dat rob zo woest is
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef Fikkert2 het volgende:
vervelend voor rob!quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jason ging iets verdelen en Rob vond het irritant dat alles verdeeld moest worden.
rob gelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:34 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat zeuren over het verdelen van Jason
Die Jason moet wel een hele dikke huid hebben zoals mensen elke keer tegen hem uitvallen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef Angelique61 het volgende:
Wat had Jason gezegd dat rob zo woest is
Rob de gangmakerquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jason ging iets verdelen en Rob vond het irritant dat alles verdeeld moest worden.
ilse.quote:
< gehoordquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
Jason ik kan het ff niet meer volgen, klaar zand erover, dat zei ROB ? wie heeft het gehoord
Het geld gaat ie vast niet verdelen aan het einde van de ritquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt ook wel moe van Jayson en zijn verdeel obsessie
Ik ben zo onderhand een beetje klaar met Robquote:
Weet je waar Rob zich daar nooit meer druk over hoeft te maken?quote:
op de campingquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je waar Rob zich daar nooit meer druk over hoeft te maken?
Eerst dada eruit, dan rob aubquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand een beetje klaar met Rob![]()
Wat mij betreft mag ie zaterdag terug naar zijn camping!
Juistquote:
mag hij ff bij jou?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand een beetje klaar met Rob![]()
Wat mij betreft mag ie zaterdag terug naar zijn camping!
Ik mag Jayson ook wel, maar de hele tijd die controle over het eten en willen verdelen zou mij ook op mij zenuwen werkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het geld gaat ie vast niet verdelen aan het einde van de rit![]()
Merk online dat ie heel populair aan het worden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |