abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208338812
Poeh, geluk gehad. Had tot een maand geleden nog 40K aan USDC staan, gelukkig al omgezet in Euros.
  zondag 12 maart 2023 @ 12:49:33 #202
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_208342419
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 01:58 schreef ThijsTH het volgende:
Poeh, geluk gehad. Had tot een maand geleden nog 40K aan USDC staan, gelukkig al omgezet in Euros.
Zitten alweer bijna op 1usd. Ik mis nog maar par 100¤ nu :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 12 maart 2023 @ 13:14:16 #203
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_208342649
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eens afwachten of een verdere daling er nog in zit. Als dit het geval is, dan wil ik wat XRP en VET kopen.
Al vet in gekocht.
Gaat echt niet meer verder zakken dan dit
En wachten is afwachten
Voor je het weet mis je de kans
pi_208352673
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:49 schreef stinkie het volgende:

[..]
Zitten alweer bijna op 1usd. Ik mis nog maar par 100¤ nu :)
Ja, ik zag ook al iemand posten dat USDC inkopen gisteren het beste gratis geld was wat hij ooit gezien had. Maar toch, ik weet niet of ik dat aan zou durven om mn hele 40K te laten staan en hopen dat het weer naar 1usd waarde terug zou gaan. De laatste stable coin die depeggede ging toch echt helemaal naar nul namelijk.
  zondag 12 maart 2023 @ 23:51:11 #205
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_208352778
https://www.nu.nl/economi(...)lley-bank.html#nujij

Ook geweldige.
Een Nederlandse bedrijf die 25% op die bank heeft staan kwa vermogen.

. De tegoeden van Pharming stonden op rekeningen bij Silicon Valley Bank en de Britse tak SVB UK.
pi_208354074
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
Een grote bank die omvalt is op de lange termijn alleen maar goed nieuws voor bitcoin
Dat is aan de prijs te zien na de speech van vannacht. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 maart 2023 @ 08:42:06 #207
19297 stinkie
pi_208354116
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 23:32 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ja, ik zag ook al iemand posten dat USDC inkopen gisteren het beste gratis geld was wat hij ooit gezien had. Maar toch, ik weet niet of ik dat aan zou durven om mn hele 40K te laten staan en hopen dat het weer naar 1usd waarde terug zou gaan. De laatste stable coin die depeggede ging toch echt helemaal naar nul namelijk.
Ik heb het ook overwogen. Heel kort. En toen ben ik maar heel stil blijven zitten.
  maandag 13 maart 2023 @ 09:01:35 #208
104963 ETA
European Travel Author
pi_208354273
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 23:32 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
sure, die had zeker ook een grote bak UST gekocht.,... :{
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  maandag 13 maart 2023 @ 09:12:25 #209
19297 stinkie
pi_208354352
quote:
Amerikaanse toezichthouders hebben zondagavond noodmaatregelen ingezet om te voorkomen dat andere banken in de problemen komen na het omvallen van Silicon Valley Bank. Ook neemt de overheid de controle over bij Signature Bank, een instelling uit New York, die ook in de problemen zat.

Rekeninghouders van de twee banken moeten bij het begin van de Amerikaanse werkdag weer bij hun geld kunnen, ook bij het deel dat boven het door het depositogarantiestelsel verzekerde bedrag van $250.000 valt.

Britse dochter gaat naar HSBC
Maandagochtend werd tevens bekend dat de Britse dochter van Silicon Valley Bank wordt overgenomen door HSBC. De Britse minister van financiën, Jeremy Hunt, zei dat de regering en de Bank of England, deze transactie hebben mogelijk gemaakt om de rekeninghouders te beschermen. De redding zal geen gevolgen hebben voor de Britse schatkist.

'Dit zorgt ervoor dat deposito's van klanten worden beschermd en normaal kunnen bankieren, zonder steun van de belastingbetaler', aldus Hunt. 'Ik ben blij dat we in zo'n korte tijd tot een oplossing zijn gekomen.'

Hectisch weekend
Daarmee komt een einde aan een hectisch weekend voor start-ups. Veel bedrijven hadden tientallen miljoenen op rekeningen van SVB staan en vreesden dat zij deze week geen salarissen konden uitbetalen. Zondag bleek dat ook het Leidse biotechbedrijf Pharming voor in totaal $45 mln bij SVB heeft staan. De bank uit San Francisco deed zaken met bijna de helft van de Amerikaanse start-ups.

In een gezamenlijke verklaring stellen de Federal Reserve, het Amerikaanse ministerie van financiën en de Federal Deposit Insurance Corporation, dat de Amerikaanse belastingbetaler niet zal hoeven meebetalen aan eventuele verliezen die het gevolg zijn van de afwikkeling van de twee banken. Als er niet genoeg geld overblijft om alle klanten terug te betalen, zullen de kosten gedragen worden door de andere Amerikaanse banken.

Aandeelhouders zijn geld kwijt
Tegenover Amerikaanse media maakte een hoge ambtenaar binnen het Amerikaanse ministerie van financiën duidelijk dat obligatie- en aandeelhouders van de banken er niet op hoeven te rekenen dat zij nog iets van hun geld terugzien.

In een apart bericht kondigde de Federal Reserve aan dat het een speciaal steunmechanisme opzet, die banken moet helpen die te maken krijgen met een dreigend gebrek aan cash. Financiële instellingen kunnen daarbij kortlopende leningen krijgen van de Federal Reserve. Daarbij kunnen zij staatsobligaties of andere schuldpapieren als onderpand gebruiken. De Fed zet $25 mrd opzij voor dit steunprogramma. SVB kwam in de problemen doordat het schuldpapieren tegen grote verliezen moest verkopen. De eerder vorige week omgevallen Silvergate overkwam hetzelfde.

Drie omgevallen banken
Signature Bank, dat eind 2022 een balanstotaal had van $110 mrd, is na cryptobank Silvergate en start-upbank SVB de derde omgevallen Amerikaanse bank in een week tijd. Signature had vergelijkbare problemen als SVB, doordat ook daar veel grote klanten eveneens massaal hun geld terugtrokken. Vrijdag werd de handel in het aandeel al stilgelegd.

Een andere bank waarvan de handel vrijdag werd stilgelegd is First Republic. Die bank probeerde beleggers en klanten er zondagavond nog eens van te overtuigen dat het genoeg liquiditeit heeft. De bank kan geld lenen bij de Fed en bij grootbank JPMorgan. Daarnaast heeft de bank toegang tot de extra financiering via het steunfonds van de Federal Reserve.

Afgelopen weekend probeerden toezichthouders een koper voor SVB te vinden, maar daarbij hapte volgens onder meer de Financial Times hapte niemand toe, omdat de Amerikaanse overheid niet wil opdraaien voor eventuele verliezen. De afdelingen van SVB voor vermogensbeheer en zakenbankieren worden mogelijk als losse onderdelen verkocht. Voor de Britse tak van SVB zou onder meer interesse zijn van HSBC, Lloyds, Bank of London en een investeringsfonds van de koninklijke familie van Abu Dhabi.

De vraag is of de redding van SVB en Signature de financiële markten weer tot rust zal brengen. Bij het openen van de beurshandel in Japan daalde de Nikkei met 1,7%. Maar een paar uur later, rond 07:30 uur Nederlandse tijd, stond de Japanse bankenindex 5% lager.

Rentebeleid
Beleggers vragen zich af of de onrust in de bancaire sector gevolgen gaat hebben voor het rentebeleid van de Federal Reserve. Fed-voorzitter Jerome Powell maakte afgelopen dinsdag nog duidelijk dat de centrale bank voorlopig door zal gaan met het verhogen van de rente. Maar het lijkt erop dat beleggers daar anders over denken. Vorige week was er uit de optiehandel nog af te lezen dat beleggers de kans op een renteverhoging met vijftig basispunten op 68% schatten. Sinds de onrust bij SVB, en het gematigd positieve banenrapport van vrijdag is die kans gedaald naar 28%.

Economen van Goldman Sachs verwachten door de onrust op de markten dat de Federal Reserve er niet meer voor zal kiezen de beleidsrente te verhogen op de aankomende beleidsvergadering, zo schrijven zij zondagavond in een notitie.

Lees het volledige artikel: https://fd.nl/financiele-(...)evallen-jmc3caxXMZDi

Forum Admin maandag 13 maart 2023 @ 09:47:20 #210
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208354691
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:12 schreef stinkie het volgende:

[..]

Wel slim dat de bank dan nog een hoop van zijn eigen aandelen verkocht heeft zo last-minute...
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 13 maart 2023 @ 15:11:28 #211
104963 ETA
European Travel Author
pi_208358542
crypto lijkt het goed te doen vandaag terwijl de traditionele banken vandaag moeilijk hebben op de beurs. Is crypto nu eindelijk een echte hedge aan het worden?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 15:16:31 #212
18653 crew  D.
pi_208358606
Niets meer te zien van de uitverkoop afgelopen weekend :N
pi_208358748
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:11 schreef ETA het volgende:
crypto lijkt het goed te doen vandaag terwijl de traditionele banken vandaag moeilijk hebben op de beurs. Is crypto nu eindelijk een echte hedge aan het worden?
Nee, Bitcoin. Meeste alts gaan gewoon nog onderuit. En ook niet zo gek, dit is het speelveld waar Bitcoin in is gecreëerd (2008).
pi_208360860
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:11 schreef ETA het volgende:
Voorlopig is de echte hedge nog steeds goud.
pi_208363722
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:55 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Voorlopig is de echte hedge nog steeds goud.
Nee niet echt .
Dan zal je letterlijk alle jaren na elkaar gaan zetten .
Dan zie je dat btc alleen maar meer waard is geworden als je het al had.

Terwijl goud gewoon goud blijft en niet stijgt in waarde .
Dat staat al jaren stil namelijk.

En goud word kunstmatige hoog gehouden.
Omdat anders de economie in zal storten.
Zelfs inkt is meer waard dan goud.
Komt omdat al die japaners lekker intvis aan het op eten zijn .
Waardoor er inkt wat uit een inktvis komt steeds minder te krijgen is.
Ja zelfs japanse eten word de inkt van de inktvis opgegeten.
pi_208363801
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:16 schreef D. het volgende:
Niets meer te zien van de uitverkoop afgelopen weekend :N
Komt omdat er geen rente verhoging gaat komen .
Dan zal nog meer banken in problemen gaan komen.
Dit geld ook voor de eu.
Hoewel hun vinden dat de overheid per land moet gaan opvangen .

De Europese Centrale Bank gaat gewoon kapot omdat ze de staats obligaties vroeg of later moeten gaan schrappen als de renten blijven te gaan verhogen .
pi_208363812
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:30 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nee niet echt .
Dan zal je letterlijk alle jaren na elkaar gaan zetten .
Dan zie je dat btc alleen maar meer waard is geworden als je het al had.

Terwijl goud gewoon goud blijft en niet stijgt in waarde .
Dat staat al jaren stil namelijk.

En goud word kunstmatige hoog gehouden.
Omdat anders de economie in zal storten.
Zelfs inkt is meer waard dan goud.
Komt omdat al die japaners lekker intvis aan het op eten zijn .
Waardoor er inkt wat uit een inktvis komt steeds minder te krijgen is.
Ja zelfs japanse eten word de inkt van de inktvis opgegeten.
Een hedge is volgens mij gewoon een bescherming en niet iets om rijk mee te worden. Goud is in 20 jaar 10x over de kop gegaan, niet zoveel als bitcoin maar het heeft toch zn waarde behouden.
pi_208364171
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:34 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Een hedge is volgens mij gewoon een bescherming en niet iets om rijk mee te worden. Goud is in 20 jaar 10x over de kop gegaan, niet zoveel als bitcoin maar het heeft toch zn waarde behouden.
Dat is de geloof van de mensen .
Het is kwestie van tijd dat Crypto dat gaat overnemen.
Goud kan je niet mee nemen, crypto wel .
We zien het nu niet , maar zeker de digitale wereld die langzaam in de werkelijkheid in mee gaat
Laat staan als virtuele ook nog in de echte wereld gaat komen.

Nee we staan nog in het begin.
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 14:16:22 #219
18653 crew  D.
pi_208371864
$26K!
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 14:55:40 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208372274
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_208373074
Niet dat ik klaag hoor maar is er een reden dat het zo hard stijgt ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208374807
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:07 schreef Ali_boo het volgende:
Niet dat ik klaag hoor maar is er een reden dat het zo hard stijgt ?
- mensen beginnen in te zien dat banken ook maar gokken/leverage traden met het geld van hun klanten
- rente gaat niet of minder hard verhoogd worden door de FED dan aanvankelijk verwacht
- stable coins die even kort op 90 cent ipv 1 USD gestaan hebben waardoor de schrik er in zit voor de stable coin holders en het snelste wat je dan kan doen is ze omzetten in bitcoin
- exchanges die zaken deden met de omgevallen US banken, waarvan klanten denken oh shit misschien riskeer ik m'n fiat saldo nu ook wel, snel maar even bitcoin inkopen en in cold storage zetten
pi_208379031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:29 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
- mensen beginnen in te zien dat banken ook maar gokken/leverage traden met het geld van hun klanten
- rente gaat niet of minder hard verhoogd worden door de FED dan aanvankelijk verwacht
- stable coins die even kort op 90 cent ipv 1 USD gestaan hebben waardoor de schrik er in zit voor de stable coin holders en het snelste wat je dan kan doen is ze omzetten in bitcoin
- exchanges die zaken deden met de omgevallen US banken, waarvan klanten denken oh shit misschien riskeer ik m'n fiat saldo nu ook wel, snel maar even bitcoin inkopen en in cold storage zetten
Fair enough
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208379114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

@:wereldgozer
Dit is geil!
pi_208379373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:40 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dit is geil!
Gaat het wel goed thuis
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_208401893
Wtf nou weer, kijk een paar dagen niet en het schiet alle kanten uit?
Vakman pur sang
pi_208401900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:29 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Gewoon weer eoa pump en dump scam
Hou toch op :')
Vakman pur sang
pi_208414394
Wat een shitshow is Waves inmiddels geworden. M'n withdrawals zijn sinds 3 maart nog steeds in proces. :')
pi_208414794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:31 schreef MaximumRush het volgende:
Wat een shitshow is Waves inmiddels geworden. M'n withdrawals zijn sinds 3 maart nog steeds in proces. :')
Is het Waves maand?
Vakman pur sang
pi_208417083
https://www.crypto-inside(...)ing-crypto-effecten/

Stukje uit de bron.

Gary Gensler, de voorzitter van de Securities and Exchange Commission (SEC), heeft opnieuw aangegeven dat tokens die staking protocollen gebruiken mogelijk als effecten worden beschouwd onder Amerikaanse wetgeving. Gensler is van mening dat investeerders een rendement verwachten op Proof-of-Stake (PoS)
Daarnaast wordt er beweerd dat Ethereum een niet-geregistreerde effect is en dat de makers ervan niet voldoen aan de Amerikaanse effectenwetgeving als onderdeel van een handhavingszaak tegen crypto exchange KuCoin.

Zo te zien is btc de enigste coin .
O wacht ik kan btc ook staken en geld krijgen er voor .
Net zoals bij alle anderen.

Laat ze maar lullen die sec .
Ik denk dat ze gaan verliezen omdat ze helemaal niet hun juridische deel is.
Dat is namelijk aan zie link.

https://www.nortonroseful(...)ncies-as-commodities

Stukje uit de bron.

On March 6, 2018, in a fraud proceeding involving a virtual currency product, a New York federal court held that virtual currencies can be regulated by the Commodity Futures Trading Commission (CFTC) as commodities. Commodity Futures Trading Commission v. McDonnell (E.D.N.Y. Mar. 6, 2018).[1] This ruling marks the first federal judicial endorsement of the CFTC’s position that it had such jurisdiction over virtual currencies, which the CFTC took in its 2015 order in the Coinflip proceeding.[2] As such, this ruling represents a major step in defining the regulatory landscape in the United States for virtual currencies (also known as cryptocurrencies), of which over 1500 exist, the most well-known being Bitcoin.

Snap niet waarom de sec met van alles drijgt en doet terwijl een rechter al heeft besloten dat het de taak is voor de cftc.

Snap ook niet waarom de excanges in Amerika dit niet even rond de oren van de sec slaat.
Zeker xrp zal dit moeten weten en aan de rechtbank moeten geven .

Zie ik het nu verkeerd ????.????

[ Bericht 62% gewijzigd door suijkerbuijk op 17-03-2023 03:49:34 ]
pi_208419174
Je kan BTC niet staken!
Je kan het alleen uitlenen en daar rente op krijgen. (Dat is wat exchanges doen en dan noemen ze dat staken).
Dit drukt dus ook de prijs omdat de uitgeleende BTC voornamelijk worden gebruikt om short-sellen.
Dus nooit je BTC staken!!!!!

Verder ingaand op je stukje hierboven. Investeerders in BTC zouden dus ook geen rendement hoeven te verwachten (zoals bij ETH) en dus is het geen effect
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_208420723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:31 schreef MaximumRush het volgende:
Van exmarkets soms. Blijf daar ver vandaan. De reviews liegen er niet om.
pi_208430531
🚀 @onlogisch
  Moderator zondag 19 maart 2023 @ 19:57:42 #235
18653 crew  D.
pi_208457924
$28K!
pi_208457989
Gekkigheid
pi_208462257
Kan nog wel eens een leuk weekje worden voor Bitcoin en een minder leuk weekje voor banken.
pi_208462402
Ik zie het dadelijk hard gaan zakken.
We hebben zo boost eerder gezien.
En daarna net zo hard zakt .
Als het zakt zal het ergens tussen de 20-22k zijn.

De meeste hebben hun 30% winst nog niet er af gehaald .
pi_208462520
Balaji heeft trouwens een bet gemaakt op Twitter dat 1 BTC binnen 90 dagen 1 miljoen dollar waard is. Niet perse om Bitcoin, maar volgens hem stort het financiële systeem in. De prijs kan er op meerdere manieren komen op korte termijn, bijvoorbeeld:

1. 10% marketcap van traditionele markten vloeit door wantrouwen naar Bitcoin wat een waarde zou geven van 1 miljoen per BTC.
2. dollar krijgt te maken met hyperinflatie door de fragiele bankensector

Beide lijken mij niet prettig. Liever de geleidelijke weg..
  maandag 20 maart 2023 @ 11:54:56 #240
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_208463893
Vrijdag mn eerste metaverse nft landgoed verkocht voor x 10.

Bedankt Dimachaureus
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 15:30:22 #241
18653 crew  D.
pi_208495076
Werd net ingehaald door een Eolls Royce coupe met Bitcoin-bumpersticker. Iemand van hier? :P
pi_208495104
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 09:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zie het dadelijk hard gaan zakken.
We hebben zo boost eerder gezien.
En daarna net zo hard zakt .
Als het zakt zal het ergens tussen de 20-22k zijn.

De meeste hebben hun 30% winst nog niet er af gehaald .
Dan verkoop je het lekker toch als je dat ziet?

Blijf lekker rustig holden zonder stress en geniet van de rit. Room wat van de winst af en check de stand over een paar maanden weer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 22-03-2023 15:35:25 ]
pi_208495735
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:32 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dan verkoop je het lekker toch als je dat ziet?

Blijf lekker rustig holden zonder stress en geniet van de rit. Room wat van de winst af en check de stand over een paar maanden weer.
Ook gedaan.
Nieuwe inkoop orde neer gezet op 22k

In mijn mail.

Vanaf 29 maart biedt Coinbase geen beloningen meer voor Algorand (ALGO). U hoeft verder niets te doen en u kunt nog steeds ALGO verhandelen. Deze wijziging heeft geen invloed op activa in uw bezit of op eerder opgebouwde verdiensten.

Alle beloningen uit de governanceperiode van Algorand die op 31 maart afloopt, worden begin april uitbetaald.
pi_208497898
Het Europees Parlement stelt een nieuwe wijzigingen in de volgende versie van de anti-witwasrichtlijn. Ze willen dat cryptobetalingen boven de 1.000 euro alleen zijn uit te voeren door gereguleerde aanbieders van cryptodiensten. Bedrijven die bijvoorbeeld een bitcoinbetaling boven de 1.000 euro ontvangen, moeten dus ook een licentie aanvragen, is de gedachte. Het gaat nog om een concepttekst, en deze wijziging is nog niet vastgelegd bij wet.

Bron.

https://bitcoinmagazine.n(...)-leidt-tot-irritatie
pi_208499592
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het Europees Parlement stelt een nieuwe wijzigingen in de volgende versie van de anti-witwasrichtlijn. Ze willen dat cryptobetalingen boven de 1.000 euro alleen zijn uit te voeren door gereguleerde aanbieders van cryptodiensten. Bedrijven die bijvoorbeeld een bitcoinbetaling boven de 1.000 euro ontvangen, moeten dus ook een licentie aanvragen, is de gedachte. Het gaat nog om een concepttekst, en deze wijziging is nog niet vastgelegd bij wet.

Bron.

https://bitcoinmagazine.n(...)-leidt-tot-irritatie
Kansloos weer, en precies niet de bedoeling.
Vakman pur sang
pi_208499785
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 09:32 schreef dimmak het volgende:
Balaji heeft trouwens een bet gemaakt op Twitter dat 1 BTC binnen 90 dagen 1 miljoen dollar waard is. Niet perse om Bitcoin, maar volgens hem stort het financiële systeem in. De prijs kan er op meerdere manieren komen op korte termijn, bijvoorbeeld:

1. 10% marketcap van traditionele markten vloeit door wantrouwen naar Bitcoin wat een waarde zou geven van 1 miljoen per BTC.

Geeft die dude vaker gratis geld weg of is hij een cabartier? Je moet een aardige klap van de molen hebben gehad om te denken dat wat dan ook 40 keer zovee waard wordt in 3 maandjes. Het is nog waarschijnlijker dat BTC .1 cent waard is in die tijd. Kan snel gaan als mensen vertrouwen verliezen en massaal hysterisch verkopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 22-03-2023 20:44:15 ]
pi_208513337
Do Kwon opgepakt in Montenegro _O_
pi_208513350
quote:
Balaji heeft trouwens een bet gemaakt op Twitter dat 1 BTC binnen 90 dagen 1 miljoen dollar waard is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2023 01:54:58 ]
pi_208516527
https://www.crypto-inside(...)o-rapport-van-biden/

Het nieuwe Economic Report van het Witte Huis sloeg in als een bom bij de crypto markt door cryptocurrencies als te riskant te bestempelen en te stellen dat digitale valuta geen fundamentele waarde hebben. Cardano (ADA) oprichter Charles Hoskinson ging met twee gestrekte benen in op dit rapport

Volgens hem stellen de auteurs van het rapport daarnaast dat crypto geen van de beloofde voordelen had geleverd, zoals decentralisatie, financiële inclusie, verbeterde betalingssystemen en mechanismen voor de distributie van intellectueel eigendom. Volgens Hoskinson zijn al deze bewering simpelweg onjuist.

Het rapport is ‘onzin’ zegt oprichter Cardano
De oprichter van Cardano verwierp deze conclusies als “onzin” en wees erop dat de Amerikaanse overheid op deze manier de schuld van de bankencrisis bij de crypto markt probeert te leggen, terwijl zij hier zelf de schuld voor zouden moeten dragen.
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 11:29:55 #251
18653 crew  D.
pi_208577613
Het is weer lekker groen vandaag :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 maart 2023 @ 11:31:29 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208577636
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:29 schreef D. het volgende:
Het is weer lekker groen vandaag :Y
Iedereen die mij ADA heeft aangepraat heeft nog steeds problemen met me.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin woensdag 29 maart 2023 @ 11:33:04 #253
54263 crew  Pharkus
pi_208577655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niet bijgekocht op 0.25?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 maart 2023 @ 11:34:03 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208577667
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Niet bijgekocht op 0.25?
Ik heb heel deze dip geen moment geld over gehad om in crypto te stoppen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_208577725
Ik kreeg gister een popup in mijn app (blox) dat ze stoppen met Terra Luna classic. Had daar 50 euri in zitten dus die heb ik opgenomen en maar weer in BTC gestopt.
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 11:39:54 #256
18653 crew  D.
pi_208577749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Aangepraat? :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 maart 2023 @ 11:55:30 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208578009
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:39 schreef D. het volgende:

[..]
Aangepraat? :D
Ik ben er ook niet trots op, maar we zaten op de top van de hype bubbel :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 11:57:00 #258
18653 crew  D.
pi_208578040
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ben er ook niet trots op, maar we zaten op de top van de hype bubbel :@
Alles wat je op de top kocht is nu minder waard, gewoon hodlen :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 maart 2023 @ 11:58:31 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208578068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:57 schreef D. het volgende:

[..]
Alles wat je op de top kocht is nu minder waard, gewoon hodlen :Y
ADA is echt helemaal naar de tering gegaan en is mijn enige holding die nog altijd gigantisch aan het kwakkelen is :{

MINA gaat mij redden in de volgende bull run, die zijn sinds die grote crash alleen maar aan het groeien geweest _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 12:02:49 #260
18653 crew  D.
pi_208578130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
ADA is echt helemaal naar de tering gegaan en is mijn enige holding die nog altijd gigantisch aan het kwakkelen is :{

MINA gaat mij redden in de volgende bull run, die zijn sinds die grote crash alleen maar aan het groeien geweest _O_
Ok, wat jij wil :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 maart 2023 @ 12:20:10 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208578344
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:02 schreef D. het volgende:

[..]
Ok, wat jij wil :P
Het enige wat ik inmiddels wel uit m'n hoofd heb gezet is dat ik ooit een huis kan kopen van crypto opbrengsten :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 maart 2023 @ 12:28:02 #262
19297 stinkie
pi_208578454
XRP gaat lekker. Zit nu op + 45%

:9
  Moderator woensdag 29 maart 2023 @ 13:13:43 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208579028
quote:

Hier het interview met Pompliano

4045
onlogisch
pi_208587005
Safemoon is ook eindelijk definitief dood na 2 jaar
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator vrijdag 31 maart 2023 @ 18:04:25 #265
18653 crew  D.
pi_208604740
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Sinds jouw post is ADA iets gestegen, en MINA iets gedaald. We hebben je hier gemist :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2023 @ 18:32:30 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208605088
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:04 schreef D. het volgende:

[..]
Sinds jouw post is ADA iets gestegen, en MINA iets gedaald. We hebben je hier gemist :D
_O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 18:49:20 #267
19297 stinkie
pi_208605314
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:04 schreef D. het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
  zaterdag 1 april 2023 @ 17:24:07 #268
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_208617016
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:28 schreef stinkie het volgende:
XRP gaat lekker. Zit nu op + 45%

:9
Ik heb steeds XRP bijgekocht (door middel van DCA), omdat ik wel vertrouwen heb dat Ripple de zaak tegen de SEC kan winnen.
pi_208617074
VET test mijn HOLD-vermogens wel maximaal
  maandag 3 april 2023 @ 19:04:15 #270
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_208645051
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef ISVV het volgende:
VET test mijn HOLD-vermogens wel maximaal
Dadelijk zakt alles van zelf wel weer in.
Ik zie zo grote plafonds wat weg gedrukt moet worden
En deze zitten al maanden op de zelfde plek.

Kwestie van tijd dat het of door breekt.
Of de mensen winst gaan pakken.
pi_208647516
Elon heeft weer centjes nodig? Logo van twitter is in Doge veranderd.
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 21:42:33 #272
18653 crew  D.
pi_208647549
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:40 schreef Gehrman het volgende:
Elon heeft weer centjes nodig? Logo van twitter is in Doge veranderd.
Het ergste is dat het werkt...

Grootste stijger in de top 100 vandaag, +27%
pi_208647906
twitter

Tja ...
  Forum Admin dinsdag 4 april 2023 @ 11:29:28 #274
54263 crew  Pharkus
pi_208652149
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 22:07 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]
Tja ...
20 miljard verliezen om 20miljoen winst op dogecoin te kunnen pakken? Gezien de huidige staat van twitter had deze grap waarschijnlijk op 1 april in productie genomen moeten zijn maar hebben ze die deadline gemist.
  Moderator woensdag 5 april 2023 @ 20:23:00 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208672785
Saylor heeft er weer een paar gekocht.

twitter
4045
onlogisch
pi_208673830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 20:23 schreef onlogisch het volgende:
Saylor heeft er weer een paar gekocht.

[ twitter ]
*O*
pi_208691135
twitter

Zou Elon zelf hebben verkocht?
  Forum Admin vrijdag 7 april 2023 @ 11:31:22 #278
54263 crew  Pharkus
pi_208691419
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 11:01 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

Zou Elon zelf hebben verkocht?
Tuurlijk. Ik geloof niks van zijn 'goede' bedoelingen met crypto. Gewoon tijdverdrijf omdat hij niet meer van de SEC met de koers van zijn bedrijven mag spelen.
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 08:39:19 #279
18653 crew  D.
pi_208733808
30K!
pi_208734230
*O*
pi_208734670
Op naar de 100
pi_208743655
Michael Saylor staat OVERALL weer in de plus!!! *O*

Mooie vinger naar al z'n haters! :W
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 13:13:15 #283
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208758068
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 01:23 schreef ThijsTH het volgende:
Michael Saylor staat OVERALL weer in de plus!!! *O*

Mooie vinger naar al z'n haters! :W
Hij tweet nu niet meer dagelijks over Bitcoin, maar meer ieder uur. Steeds met een ander stompzinnig plaatje.
4045
onlogisch
pi_208758184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Hij tweet nu niet meer dagelijks over Bitcoin, maar meer ieder uur. Steeds met een ander stompzinnig plaatje.
Ja, wat een lelijke meuk deelt-ie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208758477
Ben zo blij dat ik in de bear winter (BTC <20K) geïnvesteerd heb _O_

Blijven holden boys!

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 13-04-2023 13:58:32 ]
pi_208758610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:

Blijven holden boys!
Toch zie ik een nieuwe ATH niet zo snel gebeuren, jij wel?
blablablabla
pi_208758637
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is wat mij betreft nu compleet onvoorspelbaar met alle dingen die er nu in de wereldpolitiek en -economie gebeuren, dus mijn hoop is ook niet zo groot.

Maar iedereen die weleens minimaal 1x een jackpotje heeft geslagen met een goede m00n weet dat dat gebeurt wanneer je het minst verwacht.

Was zo'n type die 20x per dag op CMC ging checken, maar eerlijk gezegd kijk ik weinig naar mijn portfolio. Het is geluk en/of geduld wat het meest loont in dit spelletje. Hence mijn eerdere post :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 13-04-2023 14:12:59 ]
pi_208758857
quote:
14s.gif Op donderdag 13 april 2023 14:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat is wat mij betreft nu compleet onvoorspelbaar met alle dingen die er nu in de wereldpolitiek en -economie gebeuren, dus mijn hoop is ook niet zo groot.

Maar iedereen die weleens minimaal 1x een jackpotje heeft geslagen met een goede m00n weet dat dat gebeurt wanneer je het minst verwacht.

Was zo'n type die 20x per dag op CMC ging checken, maar eerlijk gezegd kijk ik weinig naar mijn portfolio. Het is geluk en/of geduld wat het meest loont in dit spelletje. Hence mijn eerdere post :P
Ja eens wel.
Waar ik vooral bezorgd over ben is dat de generieke gekte wat betreft cryptom00n zoals je dat zo mooi omschrijft inmiddels volledig uit de markt verdwenen is en plaatsgemaakt heeft voor meer realistische ideeën..

Er was tijdens die piek een relatief grote groep mensen die serieus geloofden dat ETH binnen no time 10k zou zijn, BTC 100k , Ada 8$ etc en die daardoor in de markt kwamen en ook bleven. De huidige prijzen zijn amper een telleurstelling te noemen maar eerder een totale deceptie. De hele perceptie op crypto is daardoor wel fundamenteel anders geworden heb ik het idee.

Met een meer realistische bril gaan mensen waarschijnlijk ook eerder verkopen en durven ze niet meer zo hoog in te stappen.

Maar wellicht zijn mensen echt gewoon idioten en krijgen we bij de eerste beste serieuze bullrun precies dezelfde taferelen :)
blablablabla
pi_208759409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:
Same here, toen de koers net onder de 16k dook.
pi_208759421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 14:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja eens wel.
Waar ik vooral bezorgd over ben is dat de generieke gekte wat betreft cryptom00n zoals je dat zo mooi omschrijft inmiddels volledig uit de markt verdwenen is en plaatsgemaakt heeft voor meer realistische ideeën..

Er was tijdens die piek een relatief grote groep mensen die serieus geloofden dat ETH binnen no time 10k zou zijn, BTC 100k , Ada 8$ etc en die daardoor in de markt kwamen en ook bleven. De huidige prijzen zijn amper een telleurstelling te noemen maar eerder een totale deceptie. De hele perceptie op crypto is daardoor wel fundamenteel anders geworden heb ik het idee.

Met een meer realistische bril gaan mensen waarschijnlijk ook eerder verkopen en durven ze niet meer zo hoog in te stappen.

Maar wellicht zijn mensen echt gewoon idioten en krijgen we bij de eerste beste serieuze bullrun precies dezelfde taferelen :)
Of dat realistische perspectief is precies wat de cryptomarkt nodig heeft.
pi_208759480
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 14:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja eens wel.

Heb mij er niet meer in verdiept, maar is de PancakeSwap casino met al die shit tokens van de laatste bull run nog een ding tegenwoordig? Tijdens de laatste bull run was dat echt vol met gelukszoekers en scammers die hen afhandig maakte en liet precies zien wat de cryptomarkt verneukte.

quote:
3s.gif Op donderdag 13 april 2023 15:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hier geloof ik ook in. Heb nog steeds niet idee dat de markt "volwassen" is geworden, dus ik zie het als een tussentijdse ontwikkeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-04-2023 15:35:42 ]
pi_208759487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 15:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Same here, toen de koers net onder de 16k dook.
Ik ook :@ :@

Beste buy order van het afgelopen jaar gebleken

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 13-04-2023 15:36:52 ]
pi_208759702
quote:
3s.gif Op donderdag 13 april 2023 15:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zou kunnen maar de vraag is wat dat met de koersen zou doen, omdat het exact het tegenovergestelde is van wat we de afgelopen jaren van enorme waardegroei hebben kunnen zien met z'n allen.

Juist de enorme volatiliteit en potentiële gains hebben de interesse van het grootkapitaal gewekt.
blablablabla
pi_208759761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Heb mij er niet meer in verdiept, maar is de PancakeSwap casino met al die shit tokens van de laatste bull run nog een ding tegenwoordig? Tijdens de laatste bull run was dat echt vol met gelukszoekers en scammers die hen afhandig maakte en liet precies zien wat de cryptomarkt verneukte.
[..]
Hier geloof ik ook in. Heb nog steeds niet idee dat de markt "volwassen" is geworden, dus ik zie het als een tussentijdse ontwikkeling.
Het verneukte de markt maar het maakte de markt tegelijk ook enorm groot en interessant voor allerlei mensen die daarvoor überhaupt nooit van crypto gehoord hadden.

Als je meer verstandig wil beleggen kan dat al ca 200 jaar.

Mooi voorbeeld de koers van een Solana before en after FTX debacle. Wellicht in jouw ogen een totale shitcoin maar toch na ETH en Polygoon een van de grotere spelers in de space als het gaat om praktische oplossingen voor web3 en nfts.
blablablabla
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 16:40:07 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208760025
quote:
15s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, wat een lelijke meuk deelt-ie.
Daar is er weer één hoor. Wat denkt die gast?

twitter
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 16:40:31 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208760028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]
1.000.000 over 76 dagen :)
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 16:41:14 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208760036
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:

[..]
[..]
'We ArE sTiLl EaRlY!!1!1!' _O_
4045
onlogisch
pi_208760042
quote:
9s.gif Op donderdag 13 april 2023 16:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]
'We ArE sTiLl EaRlY!!1!1!' _O_
_O- _O- _O-

I know, hoe vaak ik die super cliché gelezen heb, daarom parafraseerde ik het :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-04-2023 16:42:49 ]
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 16:43:15 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208760045
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2023 16:42 schreef Erasmus het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

I know, hoe vaak ik die super cliché gelezen heb, daarom parafraseerde ik het :D
Je weet dat 'een markt' absoluut niet volwassen is als het in een half jaar tijd 60% omhoog knalt.
4045
onlogisch
pi_208760053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 16:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Het verneukte de markt maar het maakte de markt tegelijk ook enorm groot en interessant voor allerlei mensen die daarvoor überhaupt nooit van crypto gehoord hadden.

Als je meer verstandig wil beleggen kan dat al ca 200 jaar.

Mooi voorbeeld de koers van een Solana before en after FTX debacle. Wellicht in jouw ogen een totale shitcoin maar toch na ETH en Polygoon een van de grotere spelers in de space als het gaat om praktische oplossingen voor web3 en nfts.
Vind Solana geen shitcoin hoor, waar haal je dat uit?

Maar ik blijf qua alts liever bij Chainlink en Quantum tbh, helemaal beter als het geen ERC20 tokens zijn want die klote GAS fees :r Wel een goeie stok achter de deur om niet met ERC20-tokens te traden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 13-04-2023 16:45:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')