https://www.crypto-inside(...)ing-crypto-effecten/Stukje uit de bron.
Gary Gensler, de voorzitter van de Securities and Exchange Commission (SEC), heeft opnieuw aangegeven dat tokens die staking protocollen gebruiken mogelijk als effecten worden beschouwd onder Amerikaanse wetgeving. Gensler is van mening dat investeerders een rendement verwachten op Proof-of-Stake (PoS)
Daarnaast wordt er beweerd dat Ethereum een niet-geregistreerde effect is en dat de makers ervan niet voldoen aan de Amerikaanse effectenwetgeving als onderdeel van een handhavingszaak tegen crypto exchange KuCoin.
Zo te zien is btc de enigste coin .
O wacht ik kan btc ook staken en geld krijgen er voor .
Net zoals bij alle anderen.
Laat ze maar lullen die sec .
Ik denk dat ze gaan verliezen omdat ze helemaal niet hun juridische deel is.
Dat is namelijk aan zie link.
https://www.nortonroseful(...)ncies-as-commoditiesStukje uit de bron.
On March 6, 2018, in a fraud proceeding involving a virtual currency product, a New York federal court held that virtual currencies can be regulated by the Commodity Futures Trading Commission (CFTC) as commodities. Commodity Futures Trading Commission v. McDonnell (E.D.N.Y. Mar. 6, 2018).[1] This ruling marks the first federal judicial endorsement of the CFTC’s position that it had such jurisdiction over virtual currencies, which the CFTC took in its 2015 order in the Coinflip proceeding.[2] As such, this ruling represents a major step in defining the regulatory landscape in the United States for virtual currencies (also known as cryptocurrencies), of which over 1500 exist, the most well-known being Bitcoin.
Snap niet waarom de sec met van alles drijgt en doet terwijl een rechter al heeft besloten dat het de taak is voor de cftc.
Snap ook niet waarom de excanges in Amerika dit niet even rond de oren van de sec slaat.
Zeker xrp zal dit moeten weten en aan de rechtbank moeten geven .
Zie ik het nu verkeerd ????.????
[ Bericht 62% gewijzigd door suijkerbuijk op 17-03-2023 03:49:34 ]