Iedereen die mij ADA heeft aangepraat heeft nog steeds problemen met me.quote:
Niet bijgekocht op 0.25?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die mij ADA heeft aangepraat heeft nog steeds problemen met me.
Ik heb heel deze dip geen moment geld over gehad om in crypto te stoppen.quote:
Aangepraat?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die mij ADA heeft aangepraat heeft nog steeds problemen met me.
Ik ben er ook niet trots op, maar we zaten op de top van de hype bubbelquote:
Alles wat je op de top kocht is nu minder waard, gewoon hodlenquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op, maar we zaten op de top van de hype bubbel
ADA is echt helemaal naar de tering gegaan en is mijn enige holding die nog altijd gigantisch aan het kwakkelen isquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Alles wat je op de top kocht is nu minder waard, gewoon hodlen
Ok, wat jij wilquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ADA is echt helemaal naar de tering gegaan en is mijn enige holding die nog altijd gigantisch aan het kwakkelen is
MINA gaat mij redden in de volgende bull run, die zijn sinds die grote crash alleen maar aan het groeien geweest
Het enige wat ik inmiddels wel uit m'n hoofd heb gezet is dat ik ooit een huis kan kopen van crypto opbrengstenquote:
Hier het interview met Pomplianoquote:Op maandag 20 maart 2023 09:32 schreef dimmak het volgende:
Balaji heeft trouwens een bet gemaakt op Twitter dat 1 BTC binnen 90 dagen 1 miljoen dollar waard is. Niet perse om Bitcoin, maar volgens hem stort het financile systeem in. De prijs kan er op meerdere manieren komen op korte termijn, bijvoorbeeld:
1. 10% marketcap van traditionele markten vloeit door wantrouwen naar Bitcoin wat een waarde zou geven van 1 miljoen per BTC.
2. dollar krijgt te maken met hyperinflatie door de fragiele bankensector
Beide lijken mij niet prettig. Liever de geleidelijke weg..
Sinds jouw post is ADA iets gestegen, en MINA iets gedaald. We hebben je hier gemistquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ADA is echt helemaal naar de tering gegaan en is mijn enige holding die nog altijd gigantisch aan het kwakkelen is
MINA gaat mij redden in de volgende bull run, die zijn sinds die grote crash alleen maar aan het groeien geweest
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds jouw post is ADA iets gestegen, en MINA iets gedaald. We hebben je hier gemist
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds jouw post is ADA iets gestegen, en MINA iets gedaald. We hebben je hier gemist
Ik heb steeds XRP bijgekocht (door middel van DCA), omdat ik wel vertrouwen heb dat Ripple de zaak tegen de SEC kan winnen.quote:
Dadelijk zakt alles van zelf wel weer in.quote:
Het ergste is dat het werkt...quote:Op maandag 3 april 2023 21:40 schreef Gehrman het volgende:
Elon heeft weer centjes nodig? Logo van twitter is in Doge veranderd.
20 miljard verliezen om 20miljoen winst op dogecoin te kunnen pakken? Gezien de huidige staat van twitter had deze grap waarschijnlijk op 1 april in productie genomen moeten zijn maar hebben ze die deadline gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |