Haha nee ik ken het niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
hij is de pumuckl van huis, kenn je??
Ken ik niet Mario. Moet ik eens googlen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
hij is de pumuckl van huis, kenn je??
Inderdaat geen onaardig mensquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:40 schreef Ireth het volgende:
Jacq vind ik overigens tot nu toe erg leuk!
Last van de droge lucht. Lindsey deed dit in het begon ook constant.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:41 schreef Wallie80 het volgende:
Ian zit de hele tijd met zijn tong te likkebaarden.
Rob doet het ook veelquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Last van de droge lucht. Lindsey deed dit in het begon ook constant.
Ah dat was mij nog niet opgevallenquote:
Zal net terug zijn van skivakantie in Knokke.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat was mij nog niet opgevallen![]()
Zie bij Ias ook de vaseline op zijn snavel zitten
Geen sneeuw in Knokkequote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal net terug zijn van skivakantie in Knokke.
Is dat niet waar ze steeds het antwoord moeten intoetsen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Is the wall ook al stuk?
Zie 1 luikje constant open staan
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:46 schreef Flori het volgende:
[..]
Is dat niet waar ze steeds het antwoord moeten intoetsen?
Ik vind het een leuke gastquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:54 schreef Angelique61 het volgende:
Ali is niet gierig, wil altijd delen dat siert hem
En dan zaterdag naar huisquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:55 schreef Ireth het volgende:
Ah Ilse stalkt Jacq zie ikMisschien dat ze zich nu wat prettiger gaat voelen in de groep.
Of ze zegt iets wat niet mag? Of ze heeft de microfoon niet goed zitten? Ze is niet perfect hé? Ze kan ook zelf de oorzaak zijn?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of ze zegt iets wat niet mag? Of ze heeft de microfoon niet goed zitten? Ze is niet perfect hé? Ze kan ook zelf de oorzaak zijn?
Veroorzaakt ze ook nog een streamlockquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of ze zegt iets wat niet mag? Of ze heeft de microfoon niet goed zitten? Ze is niet perfect hé? Ze kan ook zelf de oorzaak zijn?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Veroorzaakt ze ook nog een streamlock
Tijd om een cake te bakken, de was op te vouwen en de bedden te verschonenquote:
hoezo?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Veroorzaakt ze ook nog een streamlock
Grapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |