Kan je mooi overdag VBL modden net zoals @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leven van een werkloze heeft zo zijn voordelen.
Dat doe ik ook, in tegenstelling tot Drizzt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je mooi overdag VBL modden net zoals @:Drizzt_DoUrden
Niet een Hugo Boss setje sturen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?
Nee waarom zou ik dat doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, in tegenstelling tot Drizzt.
Aardig zijn is geen fout.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat we nu wel mogen stoppen met @:scrummie te pesten over het Rituals incident.
Dat is al weer lang geleden, was een foutje en hij heeft ervan geleerd.
Dat is een mooie.quote:
Het valt ook wel mee. Sommige users kennen het verhaal niet eens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat we nu wel mogen stoppen met @:scrummie te pesten over het Rituals incident.
Dat is al weer lang geleden, was een foutje en hij heeft ervan geleerd.
En skinnyshaming?quote:
Allemaal eye of the beholder, Sked.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben jij skinny? Dan stoppen we daar meteen mee.
pics dusquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal eye of the beholder, Sked.
Afzender: de anonieme mannen uit VBL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |