pak van chi was te grootquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:30 schreef Donna1000 het volgende:
Ik zie dat sommige van team gewisseld zijn?
raar dat dat zomaar mag , van team wisselen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
pak van chi was te groot
dus gerolen met ilse
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:31 schreef suzi1 het volgende:
hopsa, even weer over ilse. ze is echt een topik
de wisselen toch niet dat teamquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
pak van chi was te groot
dus gerolen met ilse
ja maar dat krijg je als je daar opgesloten zit en geen prikkels van buitenaf krijgt, niks geen afleiding.. kleine dingen worden dan ook 'belangrijk'.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:35 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte is echt precies Nawel![]()
Die was ook altijd helemaal verontwaardigd en ging er uren/dagen over door terwijl er amper iets aan de hand was
Maar wel nog steeds verticaal aanwezig.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:35 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte is echt precies Nawel![]()
Die was ook altijd helemaal verontwaardigd en ging er uren/dagen over door terwijl er amper iets aan de hand was
Ja nu je het zegt Chiara was groen iddquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:30 schreef Donna1000 het volgende:
Ik zie dat sommige van team gewisseld zijn?
en Ilse rozequote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt Chiara was groen idd
Nee als ze al 1 keer sorry heeft gezegd is dat genoeg laat ilse ook wat moeite doenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:34 schreef Monique___ het volgende:
![]()
chiara en jolien, niet chacha naar ilse sturen om nog eens sorry te zeggen
Het rare is dat het geen sjop is.quote:
Het is mij onduidelijk wat er gaande is, ik krijg het idee dat ze pakken hebben gewisseld ivm de maten maar dat het alleen om het pak gaat en niet om een teamwisselquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:42 schreef BB-King het volgende:
Inderdaad raar dat Chiara is gewisseld.
Groen lijkt te gaan winnen dan ga je toch niet overstappen.
Wat is er raar aan?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het rare is dat het geen sjop is.
ik wilde al zeggen, ik had dit ook in beeldquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het rare is dat het geen sjop is.
gaat idd om de maat. pak was voor de ene te grootquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is mij onduidelijk wat er gaande is, ik krijg het idee dat ze pakken hebben gewisseld ivm de maten maar dat het alleen om het pak gaat en niet om een teamwissel
Ik heb dat gevoel dus ook van die aansturing.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Idd erg raar dat Chiara nu opeens roze is BB had de teams toch gemaakt dat dat zomaar mag dan ,moeten dan ook weer van bed wisselen.
Heb zo idee dat die Chi gestuurd word vanuit de dagboekkamer
Ja heb ik al vanaf beginquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel dus ook van die aansturing.
is toch omdat ze allebei van overalkleur hebben gewisseld? dus andere team/ andere kamerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:48 schreef BB-King het volgende:
Misschien moest één van de captains een speler wisselen?
Chiara en Ilse lijken nu ook van kamer te wisselen.
Ja maar de vraag is waarom deze twee van teams wisselen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is toch omdat ze allebei van overalkleur hebben gewisseld? dus andere team/ andere kamer
Het is dus onduidelijk, we zullen het wel in de uitzending zien. Er zijn ook 2 nieuwe wiens bedden moeten worden verdeeldquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
helemaal versleep met bedden.
dat is toch niet als er niet van team gewisseld is?
maar waarom zou BB een teamwissel toelaten?
of is dit ook iets wat de captains moesten kiezen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:01 schreef Jockari het volgende:
Ilse - Charlotte: The kiss of death
[ afbeelding ]
ze steukt de boel opquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:03 schreef suzi1 het volgende:
las en jac moesten keuze maken
en ze verstonden hem amper
chi zei toen iets
dat heeft de boel zo gemaakt zoals het was
spanning en ellende
Ja nu wel even lief voor Ilse en fijn dat ze beetje voelt dat ze er toch bij hoortquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ze hebben nu wel fijn gesprekje.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:10 schreef Krambo het volgende:
Gokje,team rosé heeft een spel gewonnen en mocht als beloning 1 speler wisselen van team en dat werd Isle voor Chiara.
Zoiets?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:12 schreef Jockari het volgende:
Terug beeld.
Ias vertelt dat de mensen reageerden op die ellenlange zangstonden van Chels. Iedereen buiten huis was dat moe.
is onzin gaat nergens overquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:21 schreef Jockari het volgende:
Lekker flirten. Ik dacht even dat DaDa een courgette in zijn broek had zitten.
[ afbeelding ]
Ik mag hem ook niet, met zijn neppe bondjes. Als ik de kans krijg stem ik hem er uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:26 schreef rinardo het volgende:
Van danny mag ilse zich niet met het eten bemoeien , fluisterd hij aan chiara, ik vind Danny zo gemeen he
Danny: Oh Chiara, ik houd er van, ik snap het, is een mooie dikke, dat is een flinke, het zelfde als gisteren,quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:26 schreef rinardo het volgende:
Van danny mag ilse zich niet met het eten bemoeien , fluisterd hij aan chiara, ik vind Danny zo gemeen he
ik snap ook niet dat dat steeds moet, we weten nu wel dat jij die grandmother wilt fucken, klaar nuquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom gilf Mario? Vrouw alleen is toch ook genoeg
Ik heb een paar favorieten, Jason, Bart, michelangelo en Ali. De rest mag vertrekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:37 schreef Lux069 het volgende:
Die kop van Ilse staat me niet meer aan. Lipjes kapot, Harry Potter bril. Dat nasale gezeik.
Nee, die mag deze week wel weg.
Sorry, gisteren een hele dag Vlaams Engels en Frans door elkaar gehoord en Engels en Frans gesproken.quote:
Dag in daguit, Vlaams, Engels en Nederlands hier dus geen excuusquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sorry, gisteren een hele dag Vlaams Engels en Frans door elkaar gehoord en Engels en Frans gesproken.
Beetje taal moe
En ook nog Duitsquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:47 schreef Flori het volgende:
[..]
Dag in daguit, Vlaams, Engels en Nederlands hier dus geen excuus
Dacht eerst aan de toiletten, maar het ging waarschijnlijk over z'n kniequote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Er ontstond vocht en dat kon niet naar buiten.
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:49 schreef Flori het volgende:
[..]
Dacht eerst aan de toiletten, maar het ging waarschijnlijk over z'n knie
2 Coins voor de persoon die hem de vraag geeftquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:54 schreef Angelique61 het volgende:
Waar is dit voor? die vraag voor alie?
Denk dat dit niet om de teams gaat ?, ali is groen en jolien roze, en ze deden het samen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:57 schreef BB-King het volgende:
Ze krijgen dus ieder om de zoveel tijd een vraag die ze binnen een tijd moeten beantwoorden?
Dit keer dus Ali die het fout beantwoordde.
Krijgen zowel beide teams dit en zo ja, het team op het eind met de meeste goed wint de battle?
Op 2 wel beeldquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:06 schreef Jockari het volgende:
En de bonobo van de regie is terug
[ afbeelding ]
Dus geen PONquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Dus eigenlijk weer even terug naar de oude situatie alleen dat nu een winnend team mag nomineren i.p.v. 1 persoon die een challenge wint.
zitten niet in hetzelfde teamquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Chayron er uit aub samen met Danny. Twee gluipers en roddelaars
Ik prefereer: Danny eruitquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Chayron er uit aub samen met Danny. Twee gluipers en roddelaars
Dat snap ik. Maar uberhaupt:quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deze week alleen omdat het om teams gaat.
Niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar uberhaupt:
Big Brother: "Dit jaar is het spel individueler dan ooit"
Ook Big Brother: "Deze week spelen jullie in teamverband en nomineren jullie mensen in het andere team"
2 weken na het begin... BB=wispelturig
wat snap je nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:25 schreef rinardo het volgende:
van mij mag team groen verliezen, dan mag team roze nomineren, mag van mij danny of Chiara er uit
TEAM ROZE:
Jolien, Chayron,Bart, Lindsey, Ilse en Jason (jacqueline vrijstelling)
TEAM GROEN:
Rob,Chiara,Charlotte,Michelangelo en Danny (Ias vrijstelling)
is dat officieel, of hebben ze gewoon overal veranderd, dat is de vraagquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat snap je niet
chiara is team rosa
Voor zover ik heb begrepen heeft Ias of Jacqueline iemand mogen wisselen van team.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
is dat officieel, of hebben ze gewoon overal veranderd, dat is de vraag
chiara is helemal niet blij zij voelte zichquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen heeft Ias of Jacqueline iemand mogen wisselen van team.
schakel?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat team groen wel blijer is zonder deze zwakke schakel
oke heb het veranderdquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen heeft Ias of Jacqueline iemand mogen wisselen van team.
nooit. die heeft naast de haters teveel simps.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef ben34567 het volgende:
Indien team groen wint : Chiara genomineerd en eruit
Misschien wat bloem en olie voor de saus binding.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:38 schreef mario390 het volgende:
ze eten gurke of zucchini
en geen idee welke witte pulver
cha in de pan gegooid heeft 4 lepel
Staat overal één van laatste op polls.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:38 schreef Lux069 het volgende:
[..]
nooit. die heeft naast de haters teveel simps.
hoezo chiara ? dat wens je maar gebeurd nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk op basis van voorbarige polls en wat de deelnemers zelf al hebben laten uitschijnen :
Indien team roos wint : Ilse genomineerd en eruit
Die last-minute wissel zal voor de 2 dames wel eens heel belangrijk kunnen zijn. Ik ga pissed zijn als Chiara hierdoor uit het spel ligt en niet Ilse want ik schat team groen sterker in qua opdrachten.
Ze is op polls op twitter helemaal niet geliefd maar denk dat het ook uit jaloezie kan zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo chiara ? dat wens je maar gebeurd niet
bloem? blume? geen ideequote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien wat bloem en olie voor de saus binding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ja kuttwittermensen , gelukkig nominierenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze is op polls op twitter helemaal niet geliefd maar denk dat het ook jaloezie kan zijn van vrouwelijke kijkers
Zou inderdaad jammer zijn als de leukste vrouw straks genomineerd staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk op basis van voorbarige polls en wat de deelnemers zelf al hebben laten uitschijnen :
Indien team roos wint : Ilse genomineerd en eruit
Die last-minute wissel zal voor de 2 dames wel eens heel belangrijk kunnen zijn. Ik ga pissed zijn als Chiara hierdoor uit het spel ligt en niet Ilse want ik schat team groen sterker in qua opdrachten.
oke toch mehlquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bloem, meel waar ze ook het brood meemaken.
Maar die stemmen welquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kuttwittermensen , gelukkig nominieren
niet de kijkers
Denk om je hartquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:43 schreef mario390 het volgende:
ik gaa alle twitterhaters
uitschelden wat en kutvolk is dat
En daarom juist zo interessant om in het huis te houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Chiara heeft een mooi uiterlijk, maar is in mijn ogen zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken!
ja sneeu is datquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:44 schreef rinardo het volgende:
Chiara zegt geen keus te hebben gehad van de wissel in team kleur
pffffff toch wel als er 3 opstaan!!!!! dan is de keuze aan de kijkerquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffffff toch wel als er 3 opstaan!!!!! dan is de keuze aan de kijker
Coke. Brengt wat sfeer in de keet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:38 schreef mario390 het volgende:
ze eten gurke of zucchini
en geen idee welke witte pulver
cha in de pan gegooid heeft 4 lepel
meel du geweihquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Coke. Brengt wat sfeer in de keet.
Shitzooiquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:51 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
kan je niet ophouden met deze act? Je vult deze hele shit met zooi.
Je kan ook gewoon perfect Nederlands he je bent al door de mand gevallen. Waarom deze act? Aandacht?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het was meel maar hij zei coke
nee ben van oostenrijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:01 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon perfect Nederlands he je bent al door de mand gevallen. Waarom deze act? Aandacht?
kijk mijn profiel dannquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Neem je moeder in de maling.
Mario komt echt uit oostenrijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Mario gewoon lekker laten, hijs echt uit Oostenrijk. Soms verbeteren als ie doordraaft, oké. Maar niet twijfelen aan wie hij isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ilse nu groen aan heeft en chiara roze
opdracht teamwissel zij is niet blijquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ilse nu groen aan heeft en chiara roze
Oke dan bied ik mijn excuses aan maar soms zo irritantquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mario gewoon lekker laten, hijs echt uit Oostenrijk. Soms verbeteren als ie doordraaft, oké. Maar niet twijfelen aan wie hij is
Selectief leren lezen helptquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Oke dan bied ik mijn excuses aan maar soms zo irritant
irritant ben ik niet zo maar ik hou niet vanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Net als jij Danny niks vind zullen anderen Chiara niks vinden. Net als jij jouw mening mag hebben, mogen anderen dat ook. Laat het losquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
irritant ben ik niet zo maar ik hou niet van
dat jemand zonder groend mijn favourit schlecht
neerzet
ja maar dat haten op chiara moet welquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Net als jij Danny niks vind zullen anderen Chiara niks vinden. Net als jij jouw mening mag hebben, mogen anderen dat ook. Laat het los
De temperatuur is gelijk 5 graden gedaaldquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:18 schreef Monique___ het volgende:
Lekker even op je gemak je koffer en spullen uitpakken, komt ilse socializen
Ik ben met beide tevreden als exitquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:18 schreef ben34567 het volgende:
Chiara of Ilse eruit deze week afhankelijk welke groep wint
je voelt gewoon de ongemakkelijkheid van het scherm spatten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
De temperatuur is gelijk 5 graden gedaald
je blijvt ook doorgaanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:18 schreef ben34567 het volgende:
Chiara of Ilse eruit deze week afhankelijk welke groep wint
LAAT.HET.LOS!quote:
ja ik vind het kut om dat de wissel niet van haar selfs isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
LAAT.HET.LOS!
Je hoeft echt niet op iedereen te reageren doe iets zegt over chiara! Haal je schouders op en geniet van wat je op de streams ziet!
Dat went vanzelfquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja dikke pech. Niks aan te doen,the game is on.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik vind het kut om dat de wissel niet van haar selfs is
ik will niet dat zij heruitvliegt
Alsof het over een chihauhau-fokkerij gaatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:25 schreef Monique___ het volgende:
Zit even terug te lezen op twitter ook en hier wat er nog gebeurd is de afgelopen 2 uur.
Lees op twitter dat lindsy chacha heeft ingelicht over wat chichi gister over chacha heeft gezegd.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof het over een chihauhau-fokkerij gaat![]()
![]()
laat het twittergekute daar waar het isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:25 schreef Monique___ het volgende:
Zit even terug te lezen op twitter ook en hier wat er nog gebeurd is de afgelopen 2 uur.
Lees op twitter dat lindsy chacha heeft ingelicht over wat chichi gister over chacha heeft gezegd.
ook mijn vorschlagquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Verzoek aan iedereen kunnen we de namen van de bewoners hier schrijven ipv al die afkorten
Nou vreselijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
echt he, wat is hij irritant aanwezig
Zo lastig is het toch niet, gewoon de eerste 3 letters van iedereen dubbel.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Verzoek aan iedereen kunnen we de namen van de bewoners hier schrijven ipv al die afkorten
Vind ik ook KoKoquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Nou ik ben ouder haha maar vind hem vreselijk irritantquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geen leeftijdsdiscriminatie graag
Hij heeft een potje suiker gekocht vanmorgen voor in de koffie. Misschien kunnen ze dat beter niet meer in de Wall zettenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:37 schreef Donna1000 het volgende:
Wat is Rob toch druk, geen moment staat die mond stil
grappig jason vraagt ook al of het met haar gaat. wel aardig van haar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:28 schreef Ireth het volgende:
Loopt ilse nou weer te janken? O nee, oogdruppels...of neptranen uit een flesje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |