Regie, heeft videoland niets mee te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:22 schreef mario390 het volgende:
is dat 2 gelijke streams zijn regie schuld
of videoland??
zie niks dat daar wat over chiara staatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Over chiara
https://www.facebook.com/(...)jTBb13tjgpYnuJtdJtl/
heb gezien dat chiara natte haren heeft de zijquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vanmorgen was er wel warm water, maar of het er nu nog is geen idee
Ff op die link klikken naar dat "nieuwsbericht" Marioquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie niks dat daar wat over chiara staat
nur van mimi
ja zieligquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte heeft over haar vader gedroomd, meestal in haar dromen is hij al dood
Dan moeten ze warm water gehad hebben, van koud water blijft je haar namelijk droogquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb gezien dat chiara natte haren heeft de zij
nu föhnt
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan moeten ze warm water gehad hebben, van koud water blijft je haar namelijk droog
daar zijn vanaf 24 uren berichten van alles datquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff op die link klikken naar dat "nieuwsbericht" Mario
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan moeten ze warm water gehad hebben, van koud water blijft je haar namelijk droog
Klik!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar zijn vanaf 24 uren berichten van alles dat
in tv nederland gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Die "facebook en Twitter idioten" kijken ook streams en zijn net zulke idioten als wij hier zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef mario390 het volgende:
ja zie ik maar ik kijk streams ik werd nu niet dat geloofen
wat facebook,twitter idioten zeggen
ik zij selfs dat zij veel vraagt en dat zij veel weet
zij heeft de streams gevolgt
Oh het zag er heel raar uit in mijn scherm. maaar @Ireth heeft het hier al neergezet boven de post van mij. Was voor marioquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps. Ik wou net je link copiëren om eens te kijken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die "facebook en Twitter idioten" kijken ook streams en zijn net zulke idioten als wij hier zijn![]()
Ja is toch ook een snake die chiara.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef Kayro het volgende:
Charlotte noemt Chiara snake!!
The moment she walked in the gameroom, she knows..
En gelijk heeft ze chiara heeft 2.kantenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef Kayro het volgende:
Charlotte noemt Chiara snake!!
The moment she walked in the gameroom, she knows..
Yep, maar dat wil je toch erbij in BB ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja is toch ook een snake die chiara.
Nou doei dan maarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte ik voel soms zoveel pijn, dat ik denk beter naar huis te gaan
2 gelijke streams omdat de nieuwen in de andere kamer zitten , er zijn altijd 2 gelijke streams als er door een bewoner een andere kamer gebruikt wordt , dus op moment dat ze daar aan filmen zijn hebben wij 2 gelijke streamsquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:22 schreef mario390 het volgende:
is dat 2 gelijke streams zijn regie schuld
of videoland??
tja dat is nieuws genereren , sensatiequote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef mario390 het volgende:
de seite showbizz heeft de opmerking schokkend neergezet![]()
deze seite spelt alles hooger als het is om dat het en
kutseite is
de nieuwen zijn volgens me in secretroom,quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
2 gelijke streams omdat de nieuwen in de andere kamer zitten , er zijn altijd 2 gelijke streams als er door een bewoner een andere kamer gebruikt wordt , dus op moment dat ze daar aan filmen zijn hebben wij 2 gelijke streams
Vooralsnog citeren ze daar in dat bewuste artikel voornamelijk wat streamkijkers hebben gezien, de mening van de kijker dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:48 schreef mario390 het volgende:
showbizz, shownieuws zijn seiten de veel
onwahres van tv-stars neerzetten niet
alles geloofen
Jazekerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, maar dat wil je toch erbij in BB ?
🐍 absoluut!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja is toch ook een snake die chiara.
klopt,senstatie,quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja dat is nieuws genereren , sensatie
hoor nu dat ilse het min of meer in de groep gooit dat ze hoog sensitief is met een nasale stem.. vertelt ze nu tegen mimi en ali dat ze een gesprek wil omdat er wat dingen zijn..
Lindsy weet nog van niks denk ik.
ze had het nooit gedacht dat het zo zou zijn daar ..
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse ik ben hoog sensitief, ja ik ook voor jouw stemgeluid
je moet dat geloofen wat je selfs ziet, zo doe ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooralsnog citeren ze daar in dat bewuste artikel voornamelijk wat streamkijkers hebben gezien, de mening van de kijker dus.
nee die nieuwen zullen pas in de groep erbij komen als alle battles klaar zijn. Er moeten er nog 3 geloof ik?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
de nieuwen zijn volgens me in secretroom,
vannacht om half 1 heb ik chiara in de slaapkamer
wel gezien, daar was geen jaquelin
1 Jaq en Ias zitten in aparte kamerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de zijn vannacht in secretroom geslapen nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee die nieuwen zullen pas in de groep erbij komen als alle battles klaar zijn. Er moeten er nog 3 geloof ik?
nee de nieuwen zijn in het datacentrumquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk morgen?, ik denk dat de nieuwe ook nog tegen elkaar moeten spelen, dan kan het ook geen gelijke stand worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee die nieuwen zullen pas in de groep erbij komen als alle battles klaar zijn. Er moeten er nog 3 geloof ik?
Geen idee, niet gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de zijn vannacht in secretroom geslapen niet
in de 2 slaapkamers
Daar zijn ze al een aantal dagen (secret room)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de zijn vannacht in secretroom geslapen niet
in de 2 slaapkamers
ja maar daar het niet te zien is vor ons isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee de nieuwen zijn in het datacentrum
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Daar zijn ze al een aantal dagen (secret room (datacentre))
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Daar zijn ze al een aantal dagen (secret room)
Ik voel ook geen klik met Chiara hahahquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
chacha voelt het wel goed aan.. chiara zei gister een vrouw te willen nomineren die veel praat (los van het team.. ja ze zit in zelfde team) chacha voelt geen klik met haar. Lindsy ook niet geeft ze aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Chiara zal dan toch eerst de PON moeten zien te bemachtigen...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:57 schreef mario390 het volgende:
ik dacht chiara en cha zijn goed met elkaar zij heeft haar
gisteren nog getrostet als zij huilte wegen haar vater
we gaan zien of zij cha echt op de bank zet
wat is de pon? sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Chiara zal dan toch eerst de PON moeten zien te bemachtigen...
en dan dat gezucht van haar erbij nog.... de treurigheid straalt er vanaf en komt eruitquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die treurige onderlip blijft ook niets van over als ze zo door gaat
Je bent geen fan je punt is duidelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en dan dat gezucht van haar erbij nog.... de treurigheid straalt er vanaf en komt eruit
zit te lachen nu,quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Je bent geen fan je punt is duidelijk
Ilse had gewoon moeten antwoorden "gooide ik je maar onder de bus, dan was je tenminste stil geweest" tegen Lesley Lindseyquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:00 schreef Kayro het volgende:
Lindsey is door Ilse voor de bus gegooid 🤪🤪
Gesprek met niveau hoor..
Ik zou met Lindsey ook absoluut niet kunnen communiseren
Deze mensen spreken niet dezelfde taal..
ving deze week op dat ze in haar tijd in amerika alleen maar engels heeft gesproken. volgens mij is ze nog niet zo heel lang in nederland. (volgens mij voor haar vader terug gekomen? )quote:
Deze zou ik zo goed vinden dat een heel team vrijstelling kan winnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en of en team en
vrijstelling winnt weten we
ook nog niet
Nee, die moet lekker naar huis, totaal niet op haar plek daar (nog niet althans)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ze straalt niet veel positieven uit nee:(
dan zou Danny over lijken gaan voor die vrijstelling lol, en de kans om Jason te nomineren is prioriteit nummer 1 voor hem ookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:06 schreef bpi het volgende:
[..]
Deze zou ik zo goed vinden dat een heel team vrijstelling kan winnen.
Toch maakt ze echt schrijnende fouten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ving deze week op dat ze in haar tijd in amerika alleen maar engels heeft gesproken. volgens mij is ze nog niet zo heel lang in nederland. (volgens mij voor haar vader terug gekomen? )
Wij hebben gewoon beeld. Net MiMi nog bezig gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
refresh gedaan maar nog steeds beeld. Raar deze sl. Kan belgie wel nog wat zien?
België heeft nr 1quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
refresh gedaan maar nog steeds beeld. Raar deze sl. Kan belgie wel nog wat zien?
omdat via goplay maar 1 stream is.. vroeg me af jullie dan wel nog beeld hebben als er maar 1 sl is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon beeld. Net MiMi nog bezig gezien.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte draaft nu een beetje door als je het mij vraagt
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Michelangelo toekomstig Formula 1 rijder, hoop ik tenminste, kan hij hopelijk arrogantje Verstappen proberen te ownen
Droom lekker verderquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Michelangelo toekomstig Formula 1 rijder, hoop ik tenminste, kan hij hopelijk arrogantje Verstappen proberen te ownen
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik loop ook ong een minuut achter hoor. bij de live scroll ik hier dus nooit want bij mij zie je pas later de winnar terwijl iedereen al aan t juichen isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:20 schreef mario390 het volgende:
ik moet wel zeggen de stream in oostenrijk
lopt goed door nur dat wat julie hier vor 1 min typte
zie ik erst nu
Voor de F1-wereld is Mich te zacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
En te armquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor de F1-wereld is Mich te zacht.
Misschien tijd voor een afvalscheidingslesje in de vorm van een gamequote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:30 schreef Monique___ het volgende:
ze hebben het weer over de wc , misschien daar een mededeling over gehad.
Op 1 sl op 2 wel beeld
Hij heeft op stream gezegd dat hij het toch weer op wil pakkenquote:
Dat heb ik gemist, maar hij zal het, denk ik nooit het schoppen tot F1.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft op stream gezegd dat hij het toch weer op wil pakken
Ik vind het zelf slim dat hij zich ontwikkeld heeft in een in dit geval cosmetica line
Als hij niet verder komt dan f3 dat er toch iets is om op terug te vallen..
Die lijkt idd met een "plan" daar te zitten, al dan niet geïnstrueert door de regie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:39 schreef Ireth het volgende:
Ik vind chiara altijd zo'n blik hebben van "jullie gaan er allemaal aan, 1 voor 1...."
Je weet het niet...die andere nederlander die nu mee mag doen in de f1...is ook lang blijven steken in f3 geloof ik en is via test rijden uiteindelijk toch bij f1 gekomenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar hij zal het, denk ik nooit het schoppen tot F1.
Ik hoop voor hem dat er sponsors zijn die er wat in zien.
Klopt, maar de Vries heeft Mercedes lang als werkgever gehad en daarnaast ook voldoende geld om te investeren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je weet het niet...die andere nederlander die nu mee mag doen in de f1...is ook lang blijven steken in f3 geloof ik en is via test rijden uiteindelijk toch bij f1 gekomen
Michela, heeft niet meegereden voor het F3 klassement, heeft getest met een f3... F1 gaat het niet worden maar dat was ook niet zijn strevenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je weet het niet...die andere nederlander die nu mee mag doen in de f1...is ook lang blijven steken in f3 geloof ik en is via test rijden uiteindelijk toch bij f1 gekomen
het is elke dag dat het verstopft, maar was nog inquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:30 schreef Monique___ het volgende:
ze hebben het weer over de wc , misschien daar een mededeling over gehad.
Op 1 sl op 2 wel beeld
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:34 schreef suzi1 het volgende:
verlichting onder de wcbril
dan komt er een buisje die de pop naar binnenslurpt
en spuit daarna je reet schoon
(bij maat van rob)
Dat zie ik er wel meerdere doenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:56 schreef mario390 het volgende:
wat ik elke dag zie is chiara top bezig in de keuken
wast af, makt de dingen trocken,
Ja paracetamol, maar zie nu wel "echte" dokters medicatie sommige innemenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:05 schreef suzi1 het volgende:
nawel had pijnstillers bij die ze uitdeelde
verder kan ik zo snel even niemand bedenken
Vitamine pillen toch die hadden ze vorig jaar ook alleen nam niet iedereen zequote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Dit seizoen zie ik ze nu voor het eerst ook medicatie in nemen. Bij andere nooit gezien.
Die blauwe pilltetjes zijn van Rob. Zo rolt hij niet uit bed.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Dit seizoen zie ik ze nu voor het eerst ook medicatie in nemen. Bij andere nooit gezien.
Nee ze hebben nu witte Tupperware boxen waar de medicatie in zit, zag het al bij Lindsey en nu net bij Jason dacht ik ook, en Mich heb ik van de week ook zien pakkenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vitamine pillen toch die hadden ze vorig jaar ook alleen nam niet iedereen ze
Ja dat weet ik toch niet weet alleen dat ze medicatie uit die bakken pakkenquote:
dus kan evengoed vitamine of paramol zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet weet alleen dat ze medicatie uit die bakken pakken
* Ireth voelt zich een Ilsequote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:26 schreef missmistreated het volgende:
Ilse vindt het heeeel interessant allemaal ^^ (NOT)
ik wel, er is in de voorraadkamer een kastje met vitaminepotten, met batterijwissel zag ik ze smorgens altijd daar bij vorig seizoen, salar vertelde ook dat er vitaminen van alle soorten waren om tekorten aan te vullen ivm anders eten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:51 schreef Benny het volgende:
Voorgaande jaren was het de eerste weken dikke prima, zonder al te veel SL's. Maar dit jaar hebben ze de SL-knop wel aardig gevonden he?
zall wegen de waterproblemen daar zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:51 schreef Benny het volgende:
Voorgaande jaren was het de eerste weken dikke prima, zonder al te veel SL's. Maar dit jaar hebben ze de SL-knop wel aardig gevonden he?
Eindelijkquote:
tijdens de sl , opeens was er beeld en kwamen ze allemaal aangelopen vanuit de gangquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Binnenkomst gemist of was dit nog tijdens de SL?
Jammer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tijdens de sl , opeens was er beeld en kwamen ze allemaal aangelopen vanuit de gang
Nee nog niet duidelijk hoe ze elkaar nu gezien/ ontmoet hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Is er nog een battle geweest of is dat niet duidelijk?, was even boodschappen doen
ja hij heeft ontzetten veel haar ookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat een raar kapsel heeft die nieuwe gozer zeg haha
Ja hem heb ik wel moeite mee iddquote:
Lijkt mij wel een leuke vrouwquote:
Die heeft dr bekkie ook wel bij. Sneu voor Ilse die gaat nog wat verder wegzakken ben ik bang.quote:
ja iets van 20 coins? maar mochten ze niet zeggen zei jacqeline of zoietsquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:08 schreef suzi1 het volgende:
iemand heeft het over de coins, denk jojo. en dan wat de fok x3
Ja ze heeft een kroeg, die kunnen vaak hun bekkie wel roerenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die heeft dr bekkie ook wel bij. Sneu voor Ilse die gaat nog wat verder wegzakken ben ik bang.
Hoe kan ias 10 coins hebben dab wat ik net lees.quote:
sl op 1 zie ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:14 schreef suzi1 het volgende:
ilse vindt dat je niet op persoonlijkheid mag nomineren
als je minder goed speelt ook niet
cha, doe nou even rustig, luister
wat zoll ze ruiken?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:08 schreef suzi1 het volgende:
chi kan niet goed ruiken heeft weinig gevoel
ja lachen net donald duckquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat kan ilse ook een rare bek trekken
Kakkers?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:18 schreef Jockari het volgende:
Ias komt uit Schilde. Is te vergelijken met het Gooi in Nederland.
ahhaa dat verklaart de fotos die ik zag op social media van hem en zijn familie.. kakkers uit het belgische gooiquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:18 schreef Jockari het volgende:
Ias komt uit Schilde. Is te vergelijken met het Gooi in Nederland.
Nee joh zij komt uit het oosten van het land te horen van haar accent. Heel andere mentaliteit dan zuiden zoals Dannielequote:
ik hoop dat ze er zelf uit gaat dan kan er een ander terug komenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zaterdag weer lekker naar huisje toe deze droeftoeter.
Ja die kunnen lullen als brugman maar die blijft zo mokken die ilse tijd om te gaan dan maarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
chapeau van chacha dat ze wel meteen zich uitsprak en terug gaf wat het met haar doet als ilse zo snauwt.
denk dat er morgen weer een gesprekje komt over dit vooral tussen chacha en ilse.. die zit er zo te zien nog mee.
Ja dat gaat niet meer goedkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zaterdag weer lekker naar huisje toe deze droeftoeter.
pak gerolen met ilse. paste beterquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:24 schreef mario390 het volgende:
hoezo is chiara nu rod?
nu snap ik helemal niks meer
het is ook sneu, het is geen hamster. (en ook dan was het sneu).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:24 schreef suzi1 het volgende:
en toch vind ik het sneu voor ilse. hoe kom ik daarvan af?
Ik ook wel, maar ze doet het nu echt zelf, steek er ook wat moeite in dan hé.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:24 schreef suzi1 het volgende:
en toch vind ik het sneu voor ilse. hoe kom ik daarvan af?
Ze heeft het gewoon van nature ook niet mee. Ze reageerde helemaal niet heel vreemd, maar voor Charlotte kwam dat 'aanvallend' over en die gaat er dan ook een heel drama van maken. Dan ben je uitgeluld eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:26 schreef Flori het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze doet het nu echt zelf, steek er ook wat moeite in dan hé.
Vervelend trekje is dat ze het dadelijk weer volledig buiten zichzelf legt.'anderen' zijn het schuld dat ze zich zo buitengesloten voelt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:26 schreef Flori het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze doet het nu echt zelf, steek er ook wat moeite in dan hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |