Regie, heeft videoland niets mee te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:22 schreef mario390 het volgende:
is dat 2 gelijke streams zijn regie schuld
of videoland??
zie niks dat daar wat over chiara staatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Over chiara
https://www.facebook.com/(...)jTBb13tjgpYnuJtdJtl/
heb gezien dat chiara natte haren heeft de zijquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vanmorgen was er wel warm water, maar of het er nu nog is geen idee
Ff op die link klikken naar dat "nieuwsbericht" Marioquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie niks dat daar wat over chiara staat
nur van mimi
ja zieligquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte heeft over haar vader gedroomd, meestal in haar dromen is hij al dood
Dan moeten ze warm water gehad hebben, van koud water blijft je haar namelijk droogquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb gezien dat chiara natte haren heeft de zij
nu föhnt
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan moeten ze warm water gehad hebben, van koud water blijft je haar namelijk droog
daar zijn vanaf 24 uren berichten van alles datquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff op die link klikken naar dat "nieuwsbericht" Mario
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan moeten ze warm water gehad hebben, van koud water blijft je haar namelijk droog
Klik!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar zijn vanaf 24 uren berichten van alles dat
in tv nederland gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Die "facebook en Twitter idioten" kijken ook streams en zijn net zulke idioten als wij hier zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef mario390 het volgende:
ja zie ik maar ik kijk streams ik werd nu niet dat geloofen
wat facebook,twitter idioten zeggen
ik zij selfs dat zij veel vraagt en dat zij veel weet
zij heeft de streams gevolgt
Oh het zag er heel raar uit in mijn scherm. maaar @Ireth heeft het hier al neergezet boven de post van mij. Was voor marioquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps. Ik wou net je link copiëren om eens te kijken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die "facebook en Twitter idioten" kijken ook streams en zijn net zulke idioten als wij hier zijn![]()
Ja is toch ook een snake die chiara.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef Kayro het volgende:
Charlotte noemt Chiara snake!!
The moment she walked in the gameroom, she knows..
En gelijk heeft ze chiara heeft 2.kantenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef Kayro het volgende:
Charlotte noemt Chiara snake!!
The moment she walked in the gameroom, she knows..
Yep, maar dat wil je toch erbij in BB ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja is toch ook een snake die chiara.
Nou doei dan maarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte ik voel soms zoveel pijn, dat ik denk beter naar huis te gaan
2 gelijke streams omdat de nieuwen in de andere kamer zitten , er zijn altijd 2 gelijke streams als er door een bewoner een andere kamer gebruikt wordt , dus op moment dat ze daar aan filmen zijn hebben wij 2 gelijke streamsquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:22 schreef mario390 het volgende:
is dat 2 gelijke streams zijn regie schuld
of videoland??
tja dat is nieuws genereren , sensatiequote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef mario390 het volgende:
de seite showbizz heeft de opmerking schokkend neergezet![]()
deze seite spelt alles hooger als het is om dat het en
kutseite is
de nieuwen zijn volgens me in secretroom,quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
2 gelijke streams omdat de nieuwen in de andere kamer zitten , er zijn altijd 2 gelijke streams als er door een bewoner een andere kamer gebruikt wordt , dus op moment dat ze daar aan filmen zijn hebben wij 2 gelijke streams
Vooralsnog citeren ze daar in dat bewuste artikel voornamelijk wat streamkijkers hebben gezien, de mening van de kijker dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:48 schreef mario390 het volgende:
showbizz, shownieuws zijn seiten de veel
onwahres van tv-stars neerzetten niet
alles geloofen
Jazekerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, maar dat wil je toch erbij in BB ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |