quote:Op maandag 23 januari 2023 15:09 schreef bpi het volgende:
Sewes excursie naar de wc om te kijken hoe je een wc rol vervangt
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:09 schreef bpi het volgende:
Sewes excursie naar de wc om te kijken hoe je een wc rol vervangt
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:10 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Is Ias en jackeline nu al in het huis?
zag niets in de streamverslagen. dus vermoed van niet.
nee de zijn er nietquote:Op maandag 23 januari 2023 15:10 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:11 schreef suzi1 het volgende:
nu uitleg hoe je af moet vegen. van voor naar achter
1 van de 2 zitten in de secret room tot nader order.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:10 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Barst*quote:Op maandag 23 januari 2023 15:11 schreef Jockari het volgende:
Goed zo ! De irritaties komen naar boven. Nog even wachten voordat de bom valt ???
ja ze zitten al sinds gistermiddag in een kamertje daaro, paar seconden beeld gehadquote:
Ze zijn er, maar we zien ze nietquote:Op maandag 23 januari 2023 15:13 schreef Benny het volgende:
Ias en Jacqueline zijn ook Officieel 'Member of the OP'
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
en hoezo werd dann geen minutt gezeigt?quote:Op maandag 23 januari 2023 15:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ze zitten al sinds gistermiddag in een kamertje daaro, paar seconden beeld gehad
iemand hier heeft daar beelden van, hij praat tegen iemand op die beelden, ik ga er vanuit tegen Jacquelinequote:Op maandag 23 januari 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoezo werd dann geen minutt gezeigt?
En dan weer 2,5 uur overleggen in de badkamerquote:Op maandag 23 januari 2023 15:18 schreef bpi het volgende:
Straks 2 nieuwe bewoners en hun systeem met de handdoeken kan nog eens opnieuw worden heringedeeld.
zijn ze al zolang bezigquote:Op maandag 23 januari 2023 15:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En dan weer 2,5 uur overleggen in de badkamer
Bart durft het nog wel eens in de groep gooien. Rob kan wel een woordje roddelen ja. Maar dat is het enige slecht aan hem/ verder vind ik het een lieve man.quote:
En hij zeikt over alles, wat dan wel weer leuk is voor de kijkerquote:Op maandag 23 januari 2023 15:21 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Bart durft het nog wel eens in de groep gooien. Rob kan wel een woordje roddelen ja. Maar dat is het enige slecht aan hem/ verder vind ik het een lieve man.
Gewoon iedere dag 10 min werk ze hebben maar 2 of 3 wc'squote:Op maandag 23 januari 2023 15:10 schreef suzi1 het volgende:
chi stelt voor op woensdag en zondag na het ontbijt de plees te sauberen
zelfs ik vind dat weinig met zoveel mensen
Juist. mijn radar wist dat het een windows geluidje was. Maar het is inderdaad een usb-loskoppel geluidjequote:Op maandag 23 januari 2023 15:23 schreef ledn81 het volgende:
USB loskoppel geluidje vna computer in het huis. Bart springt meteen in de houding![]()
Er gaat zo wel iets gebeuren waarschijnlijk
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:23 schreef ledn81 het volgende:
USB loskoppel geluidje vna computer in het huis. Bart springt meteen in de houding![]()
Er gaat zo wel iets gebeuren waarschijnlijk
Huidschilvers en dergelijkequote:Op maandag 23 januari 2023 15:16 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Wat een drama over de handdoeken.
Ik heb welgeteld 1 handdoek nodig in een week. Als je klaar bent met douchen dan is je lichaam toch schoon. Dus hoe kan een handdoek dan snel vuil worden? Gewoon 1x in een week je handdoek in de was pleuren.
om de 3 dagen danquote:Op maandag 23 januari 2023 15:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Huidschilvers en dergelijke
Iedere dag is nonsens een x in de week vind ik vies
jolie zei dat de jongs niet mutti hierquote:Op maandag 23 januari 2023 15:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Huidschilvers en dergelijke
Iedere dag is nonsens een x in de week vind ik vies
Ilsequote:Op maandag 23 januari 2023 15:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Door wie is lindsey wakker gemaakt vannacht ?
op bed liggen is verboden over dag denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:33 schreef ben34567 het volgende:
Rob en Chiara lijken mij het meest gevoelig te zijn voor slaaptekort. Waarom doen ze niet gewoon een middagdutje in plaats van altijd weer om 2 uur snachts in bed te liggen ?
Ze weten dat er nog 2 komenquote:Op maandag 23 januari 2023 15:33 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
12 we zijn met veel. En ze weten niet dat er nog 2 aan de achterdeur staan
Ilse kon niet slapen door gesnurk van Lindsey, dus die maakte haar even wakker. "u maakt geluid " had ze gezegd.quote:
Nah, dat gaat niet alleen om het wakker maken, ilse loopt de hele dag te miepen,... dus ja, zeker een karen label.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ilse kon niet slapen door gesnurk van Lindsey, dus die maakte haar even wakker. "u maakt geluid " had ze gezegd.
Lindsey loopt er al de hele dag over te zeuren. "Gelukkig maak ik geluid, anders had je een ambulance moeten bellen" blabla. Vind het een beetje een tokkie die Lindsey met dr grote waffel.
Maargoed Ilse snurkt ook, maar om haar nu af te gaan schilderen als een "Karen" vind ik beetje overdreven.
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Keyboard uit je computer trekken... probeer maar, zo lang mogelijk ook
Bij die Ias heb ik het gevoel dat het wel eens een type Jason kan zijn. Of een irriterend etter ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:36 schreef ben34567 het volgende:
Op basis van de foto's van de 2 nieuwe bewoners gok ik dat het types zijn die wat op de achtergrond gaan verdwijnen.
Die heeft d'r poes nog niet gewassen..quote:Op maandag 23 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ilse kon niet slapen door gesnurk van Lindsey, dus die maakte haar even wakker. "u maakt geluid " had ze gezegd.
Lindsey loopt er al de hele dag over te zeuren. "Gelukkig maak ik geluid, anders had je een ambulance moeten bellen" blabla. Vind het een beetje een tokkie die Lindsey met dr grote waffel.
Maargoed Ilse snurkt ook, maar om haar nu af te gaan schilderen als een "Karen" vind ik beetje overdreven.
Jacqueline runt al 20 jaar een eigen horecaonderneming, denk niet dat je dan een achtergrondpersoon bentquote:Op maandag 23 januari 2023 15:36 schreef ben34567 het volgende:
Op basis van de foto's van de 2 nieuwe bewoners gok ik dat het types zijn die wat op de achtergrond gaan verdwijnen.
met 9 ?quote:Op maandag 23 januari 2023 15:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jacqueline runt al 20 jaar een eigen horecaonderneming, denk niet dat je dan een achtergrondpersoon bent
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:44 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
dat gedoe van gesnurk kan nog drama's opleveren
Zullen ze nu wel binnenkomen.quote:
natuurlijk SL, voor de tv uitzendingquote:Op maandag 23 januari 2023 15:48 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Big brother ging net zeggen. De inzet is groot..... Hij begon aan zijn zin en SL.
Dat is gewoon met de kijkers spelen noem ik dat.
Jacqueline (55) Zij is een ontzettend drukke vrouw: zo runt ze samen met haar man al twee decennia een horecaonderneming, én is het stel al een hele tijd druk bezig met verhuizen en verbouwen. Jacqueline kiest voor ‘Big Brother’ omdat ze - wars van alle hectiek - eindelijk iets voor zichzelf wil doen. “Als ik iets in mijn kop heb, heb ik het niet in mijn kont”, vat ze het zelf samen. Jacqueline zegt voorts ze dat ze hoed overweg kan met jong én oud, en heel direct is - waardoor ze altijd zegt waar het op staat. Een tactiek heeft ze niet, al wil ze wel haar mensenkennis inzetten om zieltjes te winnen.quote:
Natuurlijk. Maar afbreken wanneer hij net ging zeggen, was niet echt netjes...quote:Op maandag 23 januari 2023 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
natuurlijk SL, voor de tv uitzending
heb ik met jolie verwisselt,is bijna gelijke naamquote:Op maandag 23 januari 2023 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jacqueline (55) Zij is een ontzettend drukke vrouw: zo runt ze samen met haar man al twee decennia een horecaonderneming, én is het stel al een hele tijd druk bezig met verhuizen en verbouwen. Jacqueline kiest voor ‘Big Brother’ omdat ze - wars van alle hectiek - eindelijk iets voor zichzelf wil doen. “Als ik iets in mijn kop heb, heb ik het niet in mijn kont”, vat ze het zelf samen. Jacqueline zegt voorts ze dat ze hoed overweg kan met jong én oud, en heel direct is - waardoor ze altijd zegt waar het op staat. Een tactiek heeft ze niet, al wil ze wel haar mensenkennis inzetten om zieltjes te winnen.
[ link | afbeelding ]
Doet me denken aan een bewoonster van S1quote:Op maandag 23 januari 2023 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jacqueline (55) Zij is een ontzettend drukke vrouw: zo runt ze samen met haar man al twee decennia een horecaonderneming, én is het stel al een hele tijd druk bezig met verhuizen en verbouwen. Jacqueline kiest voor ‘Big Brother’ omdat ze - wars van alle hectiek - eindelijk iets voor zichzelf wil doen. “Als ik iets in mijn kop heb, heb ik het niet in mijn kont”, vat ze het zelf samen. Jacqueline zegt voorts ze dat ze hoed overweg kan met jong én oud, en heel direct is - waardoor ze altijd zegt waar het op staat. Een tactiek heeft ze niet, al wil ze wel haar mensenkennis inzetten om zieltjes te winnen.
[ link | afbeelding ]
Welke?quote:Op maandag 23 januari 2023 15:51 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bewoonster van S1
ja klopt Daniellequote:Op maandag 23 januari 2023 15:51 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bewoonster van S1
seizoen 1 van de rebootquote:Op maandag 23 januari 2023 15:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die was niet uit seizoen 1, tenzij je de eerste seizoenen niet meetelt
bb noemt dit zelf ook seizoen 3, ik ben zelf 55 en heb die eersten ook gezien, maar de telling is opnieuw begonnenquote:Op maandag 23 januari 2023 15:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die was niet uit seizoen 1, tenzij je de eerste seizoenen niet meetelt
Hoezo...heb nog niks te miepen gezien van ilsequote:Op maandag 23 januari 2023 15:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, dat gaat niet alleen om het wakker maken, ilse loopt de hele dag te miepen,... dus ja, zeker een karen label.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja het lijkt wel weer mee dan vorig jaarquote:Op maandag 23 januari 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja het begon zo goed in de eerste week maar helaas weer veel sl dit seizoen.
klopt, ik snap ook niet, maar dit is al de 3e website die dat vermeldquote:Op maandag 23 januari 2023 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Hoe kan dat, de uitzendingen lopen 1/2 dagen voor.
Ze waren er gisteren al he. Daarvan zul je wel iets zien in de uitzending.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:06 schreef freaky40 het volgende:
welke dag is geen uitzending?quote:Op maandag 23 januari 2023 16:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze waren er gisteren al he. Daarvan zul je wel iets zien in de uitzending.
Op zondag is geen uitzending.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke dag is geen uitzending?
de met chiara moet ik nog kkijken de andern
zie ik op rtl5
ach ja natuurlijk, dat is het, ze waren er gistermiddag al, inclusief groene overal , dus ze zijn er gewoon al anderhalf dagquote:Op maandag 23 januari 2023 16:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ze waren er gisteren al he. Daarvan zul je wel iets zien in de uitzending.
Achterquote:Op maandag 23 januari 2023 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Misschien zijn ze wel 1 of twee dagen geleden het huis ingegaan en laten ze op TV wel zien waar ze zitten en wat ze doen?quote:Op maandag 23 januari 2023 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk geen tv uitzending dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke nr.heeft de waar chiara kwam?
Vanavond dus stukje live, of beelden van gisteren uit de gameroomquote:Op maandag 23 januari 2023 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ik snap ook niet, maar dit is al de 3e website die dat vermeld
Nee, want als het een bezem was, was ze er gelijk mee weggevlogen.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:35 schreef mario390 het volgende:
charlotte heeft nu wat langes gepakt maar
was geen bezen
Dat is haast onmogelijkquote:Op maandag 23 januari 2023 15:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo...heb nog niks te miepen gezien van ilse
quote:Op maandag 23 januari 2023 16:23 schreef GayGuy het volgende:
Zijn ze er al weer? Zit de uitzending van vrijdag te kijken
Op de website van BB zelf is nog niets te zienquote:Op maandag 23 januari 2023 16:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ik snap ook niet, maar dit is al de 3e website die dat vermeld
welke nr.heeft de met chiarra binnenkomstt?quote:Op maandag 23 januari 2023 16:23 schreef GayGuy het volgende:
Zijn ze er al weer? Zit de uitzending van vrijdag te kijken
Het was in ieder geval in de buurt cos#51 van 19 januari. Wanneer die beelden zijn uitgezonden wet ik ook niet. 21 januari misschien.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke nr.heeft de met chiarra binnenkomstt?
Tja ze weten beide van geen ophouden. Kan lang duren.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:34 schreef Krambo het volgende:
De battle tussen Danny en Jason is waarschijnlijk uit de hand gelopen, vandaar de lange streamlock
is toch elke dag nur 1 spel of niet ?quote:Op maandag 23 januari 2023 16:34 schreef Krambo het volgende:
De battle tussen Danny en Jason is waarschijnlijk uit de hand gelopen, vandaar de lange streamlock
Geen idee, ik heb het draaiboek niet ingezienquote:Op maandag 23 januari 2023 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch elke dag nur 1 spel of niet ?
tja ze moeten toch iets fakes hebben om over te kunnen roddelen.. had dat lange gezicht van danny wel willen zien..quote:Op maandag 23 januari 2023 16:49 schreef suzi1 het volgende:
haha en maar zeggen dat jason niet tegen zijn verlies zou kunnen. al 2 keer overduidelijk van wel
ik hooop het.. dat is nog niet ter sprake geweest hequote:Op maandag 23 januari 2023 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze trekken een gezicht alsof ze genomineerd zijn.
willen ons gewoon dwingen om vanavond te kijken..quote:Op maandag 23 januari 2023 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Flauwekul dat het hele spel achter een SL moest . Het wordt van begin tot eind verteld door de bewoners
vind haar ook niet meer zo spontaan en sympathiekquote:Op maandag 23 januari 2023 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Die chiara is ook niet meer zoals ze binnen kwam
heb jij dit ook op twitter gezet? zie het daar ook staan , is er net opgezet.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:49 schreef suzi1 het volgende:
haha en maar zeggen dat jason niet tegen zijn verlies zou kunnen. al 2 keer overduidelijk van wel
ja dome dingen an haar kop gekregtquote:Op maandag 23 januari 2023 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Die chiara is ook niet meer zoals ze binnen kwam
ja we hebben het gezien, vanmiddag weer warme olie door de gootsteen gegooid, dit doet hij elke dag en niemand die een link legt, lekker veel koud water er achteraan , en stollen als een gekquote:
Dom dat BB daar niet eens iets van zegtquote:Op maandag 23 januari 2023 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja we hebben het gezien, vanmiddag weer warme olie door de gootsteen gegooid, dit doet hij elke dag en niemand die een link legt, lekker veel koud water er achteraan , en stollen als een gek
Oh dat is echt niet handig.. waarom zegt bb daar niks van. Super dom om te doen.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja we hebben het gezien, vanmiddag weer warme olie door de gootsteen gegooid, dit doet hij elke dag en niemand die een link legt, lekker veel koud water er achteraan , en stollen als een gek
De FEBO doet het ook zelf. Dat geneuzel met dat warme water ook steeds.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
En maar olie in de gootsteen weggooien
Vanmiddag deed Linsey het iddquote:Op maandag 23 januari 2023 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, zit niet op twitter. alleen hierquote:Op maandag 23 januari 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb jij dit ook op twitter gezet? zie het daar ook staan , is er net opgezet.
valt me vaker op dat daar dingen staan die hier net neergezet zijn..
mijn mening moeten de verliezers vanquote:Op maandag 23 januari 2023 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over terug gaan naar hun eigen bed na deze week.
Ik denk niet dat het te maken heeft met tiefspoeler oder flachspoelerquote:Op maandag 23 januari 2023 17:13 schreef mario390 het volgende:
will wat erklären wat zijn kann
hebben ze misschien zi en wc waar
naar de front gespoelt werd dann
gebeurd dat dat heet flachspoeler
Nee de winnaars krijgen pizza (groen)quote:Op maandag 23 januari 2023 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn mening moeten de verliezers van
vandaag in gameroom slapen
Dat over jason en verlies zie ik nu op dit moment ook in de Facebook groepen heel veel voorbijkomen hoor, is wel beetje standaart zinnetjequote:Op maandag 23 januari 2023 17:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee, zit niet op twitter. alleen hier
betje wel wanneer je teveel papier bruiktquote:Op maandag 23 januari 2023 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het te maken heeft met tiefspoeler oder flachspoeler
Ja dan misschien welquote:Op maandag 23 januari 2023 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
betje wel wanneer je teveel papier bruikt
dat snap ik niet,moet team groen de helequote:Op maandag 23 januari 2023 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee de winnaars krijgen pizza (groen)
quote:Op maandag 23 januari 2023 17:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die hele club moet in de voorraadkamer naar de wc. Als het meezit krijgen ze die ook dicht met al die bewoners
Is pozza pizza uit Oostenrijk?quote:Op maandag 23 januari 2023 17:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wij eten vanavond ook pozza!![]()
![]()
Komt wel heel dichtbij zo
o dan heb ik er weer iets te moois van gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2023 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over ilse dat die 1e keuze is zegt Danny
Zijn ex gaby blazerquote:Op maandag 23 januari 2023 17:33 schreef suzi1 het volgende:
heeft chacha het nou over dada en chichi
ze zei iets over, de love of zijn life
en cheche
heeft zij dat nu op stream 2 vertelt?quote:Op maandag 23 januari 2023 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Chiara heeft last van der maag/buik door het zout zegt ze, nou ik denk eerder dor de olie gedrenkte brood wat ze in de olie bakken elke dag
De plek die ze aanwijst... wijst naar maagzuurquote:Op maandag 23 januari 2023 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft zij dat nu op stream 2 vertelt?
Waarom whats gebeurd???quote:Op maandag 23 januari 2023 17:38 schreef ledn81 het volgende:
Vind het echt geen lieve groep.
Ze doen echt geen moeite voor Ilse ook.
Die zit gewoon te huilen nu ook.
[ afbeelding ]
Charlotte hoopt dat de 2 nieuwe positief zijn,want mensen beginnen negatief te worden,ja zei Lindsay ook Danny,toen zei Charlotte als grapje..dat komt omdat zijn love of zijn life weg is.quote:
Het is ook wel een zwaarmoedig stuk vreten hoor.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:38 schreef ledn81 het volgende:
Vind het echt geen lieve groep.
Ze doen echt geen moeite voor Ilse ook.
Die zit gewoon te huilen nu ook.
[ afbeelding ]
ik had toch op stream 2quote:Op maandag 23 januari 2023 17:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De plek die ze aanwijst... wijst naar maagzuur
ha zie, toch over chechequote:Op maandag 23 januari 2023 17:39 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Charlotte hoopt dat de 2 nieuwe positief zijn,want mensen beginnen negatief te worden,ja zei Lindsay ook Danny,toen zei Charlotte als grapje..dat komt omdat zijn love of zijn love weg is.
Ilse krijgt de kans niet. Als ze wil helpen in de keuken gaan andere het doen.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom whats gebeurd???
Men heeft het over zout, over nare streken ....whats gebeurt?
Omdat dat gesugereerd werd op social media en ze er nu een beetje de draak mee stekenquote:Op maandag 23 januari 2023 17:39 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Charlotte hoopt dat de 2 nieuwe positief zijn,want mensen beginnen negatief te worden,ja zei Lindsay ook Danny,toen zei Charlotte als grapje..dat komt omdat zijn love of zijn love weg is.
Ilse had Poffertjes.gemaakt die niet gaar waren geloof ik en gister eten kapot gekookt. En ze zeurt over anderen en klaagt achter de rug om. Gewoon lekker recht tegen de mensen doen lijkt me het bestequote:Op maandag 23 januari 2023 17:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ilse krijgt de kans niet. Als ze wil helpen in de keuken gaan andere het doen.
In gesprekjes krijgt ze niet echt een kans.
Ilse kan zelf meer doen, maar de groep doet ook niet echt hun best om haar op te nemen.
quote:Op maandag 23 januari 2023 17:35 schreef suzi1 het volgende:
ik zie botsing komen tussen cha en chi
en dat komt oa door dadahaha
heb ik gemistquote:Op maandag 23 januari 2023 17:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja en de plek net onder de borsten waar ze naar greep duid op maagzuur
Dit waren de amperican pancakes die Charlotte perse moest maken. Ilse heeft ze uiteindelijk gemaakt en dat ging niet helemaal geweldig idd.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ilse had Poffertjes.gemaakt die niet gaar waren geloof ik en gister eten kapot gekookt
Staat goed op TVquote:Op maandag 23 januari 2023 17:47 schreef Kinga het volgende:
Wat is er aan de hand? Waarom huilt Lindsey?
Ging precies hetzelfde vragenquote:Op maandag 23 januari 2023 17:47 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
schakel net in.....wat is er met Lindsay?
Ik heb niks tegen Ilse maar ze past ook gewoon echt niet bij de andere bewoners, vervelend maar kan gebeuren.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ilse krijgt de kans niet. Als ze wil helpen in de keuken gaan andere het doen.
In gesprekjes krijgt ze niet echt een kans.
Ilse kan zelf meer doen, maar de groep doet ook niet echt hun best om haar op te nemen.
Dat vlees was vanbinnen nog niet doorbakken. De WC's moeten er weer aan.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:49 schreef mario390 het volgende:
misschien huilt zij om dat zij kokte en
bart zeurte over dat vlees
quote:Op maandag 23 januari 2023 17:49 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Kan iemand even binnenkomen......liefst Chacha of Chichi. Zij kunnen het beste de pieren uit iemand hun neus halen
trek mijn woorden inquote:Op maandag 23 januari 2023 17:50 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ook niemand die het kan boeien dat ze huilt.
Dat denk ik ook. "Ilse blijft maar zeuren over dat ze snurkt, ik kan er toch ook niks aan doen."quote:Op maandag 23 januari 2023 17:49 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Zal wss door de discussie met Ilse te maken zeker.
Nou misschien zonder uit te spreken vond ze chelsea wel leuk en mist ze die en dan nu het wakker makenquote:Op maandag 23 januari 2023 17:50 schreef suzi1 het volgende:
duidelijk lesbie
maar nee, niet vanwege chel
Dat weet je toch niet of was dit uitgezonden dit stukje? Vaak 2 dezelfde streams.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:53 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Oeh, Mimi brengt een random roddel over Ilse!
Wat bedoel je? Het was nu te zien op de stream.... over de kindermaat van mandarijnquote:Op maandag 23 januari 2023 17:55 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet of was dit uitgezonden dit stukje? Vaak 2 dezelfde streams.
big brother moet gewoon alle 114 camera's online zetten en alle 14 de zendersquote:Op maandag 23 januari 2023 17:55 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet of was dit uitgezonden dit stukje? Vaak 2 dezelfde streams.
Dat ja !!quote:Op maandag 23 januari 2023 17:58 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Kom meiden, trek even die deur open en roep Ilse binnen!
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:00 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ik kan me wel vinden in de uitleg van Charlotte.
Wie is Ilse? We weten net zoals charlotte erg weinig van haar. Ik kan zelfs zeggen heb ik Ilse al gehoord op de streamsbedoel een echt gesprek zoals nu. geen opmerking ofzo of een mededeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |