Ze hebben voor hun deelname sporttesten gedaanquote:Op maandag 23 januari 2023 00:02 schreef B00STER het volgende:
Vraag me wel altijd af hoe zoiets als dit gemonitord wordt qua gezondheid. Niet iedereen is natuurlijk een topatleet.
Ja maar hoe dan? Ze hebben volgens mij geen sensoren die hun temperatuur, hartslag etc in de gaten houdt.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben voor hun deelname sporttesten gedaan
Daarnaast zal men ze echt wel goed in de gaten houden
Hee loop anders ff naar buitenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zitten niet op de noordpool he
Het is niet super koud en ze zullen echt vooraf wel advies hebben ingewonnenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan? Ze hebben volgens mij geen sensoren die hun temperatuur, hartslag etc in de gaten houdt.
Ze hebben volgens mij thermokleding en een goede slaapzak gekregen toch. Kan niet zoveel misgaan lijkt me.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan? Ze hebben volgens mij geen sensoren die hun temperatuur, hartslag etc in de gaten houdt.
Ja, in zijn sta-caravan. Daar staat gewoon een bed in, denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:01 schreef suzi1 het volgende:
rob is kampeerman, die weet zelf wel hoe te liggen
Vraag me dat gewoon altijd af, zeker voor een reality show is dit toch een soort van risico, dat is alles.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is niet super koud en ze zullen echt vooraf wel advies hebben ingewonnen
Dan trek je toch gewoon je slaapzak over je hoofd?quote:Op maandag 23 januari 2023 00:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zou meer moeite hebben met die bouwlampen in mijn porum dan met de temperatuur
ik met het verplicht op me rug moeten liggenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zou meer moeite hebben met die bouwlampen in mijn porum dan met de temperatuur
Kan weer erg benauwend werkenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan trek je toch gewoon je slaapzak over je hoofd?
je kunt toch op je zij liggen? of buik net wat je wilquote:Op maandag 23 januari 2023 00:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik met het verplicht op me rug moeten liggen
Dat ken ik dan weer wel. Nou dan doe je 5 minuten onder, 5 minuten boven, heb je de hele nacht nog een workout ookquote:Op maandag 23 januari 2023 00:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan weer erg benauwend werkenSlaap erg graag met mijn gezicht vrij...
Of zo'n slaapmasker, hoe heten die dingen, die je over je ogen doet als je gaat slapen. Heb ze nooit begrepen, want het komt op mij altijd over alsof je je ogen niet dicht kunt houden, maar toch.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan weer erg benauwend werkenSlaap erg graag met mijn gezicht vrij...
Ik zou ook niet klagen mocht daar buiten moeten slapen. Leuke ervaringquote:Op maandag 23 januari 2023 00:10 schreef tassie127 het volgende:
Ik snap niet dat zo moeilijk doen! Mijn slaapkamer is altijd open dus net zo koud als buiten en slaap alleen in een T-shirt! Dus waarom zo moeilijk doen en 40 lagen aantrekken? Ik ziezo
Met ze ruilen hoor? Lekker buiten slapen!
als ik met een rugzak moet gaan draaien wurg ik mezelf in dat ding + plus ik trek een been helemaal op naar me kin daar zijn die slaapzakken te smal voor ..drama ..echt trauma aan slaapzakkenquote:Op maandag 23 januari 2023 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je kunt toch op je zij liggen? of buik net wat je wil
je slaapzak gaat gewoon mee met je been, dus je benen gaan niet in de slaapzak optrekken, maar met de slaapzak.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als ik met een rugzak moet gaan draaien wurg ik mezelf in dat ding + plus ik trek een been helemaal op naar me kin daar zijn die slaapzakken te smal voor ..drama ..echt trauma aan slaapzakken
ik zou net als chiara doe slaapzak onder me dekbed over me heen meeste kou komt van onderen
Hou je wel je hoofd boven de deken? Slaap lekkerquote:Op maandag 23 januari 2023 00:13 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen, zie morgen wel of ze doodgevroren zijn
lekker goeikoop vergeleke LAquote:Op maandag 23 januari 2023 00:13 schreef suzi1 het volgende:
aha, chacha is voor operatie naar turkije gegaan.
quote:Op maandag 23 januari 2023 00:13 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ook proberen te slapen, zie morgen wel of ze doodgevroren zijn
Ja heerlijkquote:Op maandag 23 januari 2023 00:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zou ook niet klagen mocht daar buiten moeten slapen. Leuke ervaring
Yup, 600 eurie voor betaald hoor ik netquote:Op maandag 23 januari 2023 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte haar neus operatie in Turkije gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |