https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf 12 maart 2022 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
Terugkijkenquote:Elke zaterdag, 20.35 uur, NPO 1
De deelnemers van 2022:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
Vietnamese zijn een stuk kleiner en subtieler.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:54 schreef StephanL het volgende:
Ohh er zit ook nog verschil in Chinese en Vietnamese
Die maak je toch niet met flensjes maar van die glazige dunne vellen?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vietnamese zijn een stuk kleiner en subtieler.
Zou goed kunnen ja dat dat ook anders is.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:56 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Die maak je toch niet met flensjes maar van die glazige dunne vellen?
je hebt die met rijstvellen. Die rollen bak je niet. Of filodeeg en die bak je wel.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:56 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Die maak je toch niet met flensjes maar van die glazige dunne vellen?
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik drink nu jasmijn thee, komt dichtbij dit
Geen goede eerste opdracht toch? En nu ook wat wisselend commentaar.quote:
Had een Jan ook, rest lijkt me geen kanshebber.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen goede eerste opdracht toch? En nu ook wat wisselend commentaar.
Klopt idd, moet wel Amel of Jan worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had een Jan ook, rest lijkt me geen kanshebber.
Mortal Kombatquote:
Test your might!quote:
Ziek.quote:
Ziekquote:
Of ze valt af?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:27 schreef monkyyy het volgende:
En dan is Zineb gewoon door naar de finale?
Ziekquote:
CORREDquote:
Janny is patiënt 0 van een nieuw virus?quote:
Virus waarvan iedereen gaat giechelen en taartjes eten?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Janny is patiënt 0 van een nieuw virus?
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Hadden ze maar die spatschermpjes moeten gebruiken.
Ik hoop het niet, want dat zou oneerlijk zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 20:27 schreef monkyyy het volgende:
En dan is Zineb gewoon door naar de finale?
Oja dat was ook zo koddigquote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal toch niet? Dan gaat iedere kandidaat een volgende keer een doktersbriefje regelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dat zou oneerlijk zijn
Neequote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
Zonder Zineb zou Jan dit wel moeten winnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Alleen Jan helpt. De dames hebben het druk zat met hun eigen crisis.
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Jumbo appeltaartNu heb ik zin in appeltaart
Als je nu begint dan kun je vanavond nog appeltaart eten.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Jumbo appeltaartNu heb ik zin in appeltaart
Ik kan nog net een ei koken.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:41 schreef InstortendeSter het volgende:
Appeltaart niet zelf maken :’)_!
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
Deze aflevering gaat niemand naar huis. Het worden er 4 in de finale.
Zineb laten afvallen omdat ze ziek is kan niet. Haar sowieso doorlaten gaan naar finale en iemand anders af laten vallen kan ook niet.
Ik denk dat je daar best een goed punt hebtquote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
Zineb laten afvallen omdat ze ziek is kan niet. Haar sowieso doorlaten gaan naar finale en iemand anders af laten vallen kan ook niet.
Gewoon een paar weken lang elk weekend of om de week een appeltaart bakken. Aantekeningen maken, aanpassen, uitproberen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kan nog net een ei koken.
Bij HHB zou ik in staat zijn een Maitre Paul taart neer te zetten. En dan erop stampen want het is toch mijn taart?!
Er is ook gewoon een precedent.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
quote:In de zesde aflevering was Eric ziek, dus waren er vier in plaats van vijf bakkers in de tent. Op het einde van de aflevering ging er ook niemand uit, de exit werd verplaatst naar week 7, waarin Eric wel weer aanwezig was en vond die week tegelijk met de exit van week 7 plaats. Aan het einde van die aflevering vielen er daarom twee bakkers af, Sabine en Ellen.
Ik kon het mij nog herinneren maar de details niet. Dit is natuurlijk de halve finale dus volgende aflevering blijft er sowieso nog maar 1 over.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een precedent.
[..]
Energielabel F?quote:
Er zal vast een goede reden zijn, maar waarom hebben ze niet gewoon gewacht tot Zineb weer beter was? Er was nog een zee van tijd!quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
Productie en alles ligt wel vast van te voren. Die mensen moeten ook door naar andere projectenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zal vast een goede reden zijn, maar waarom hebben ze niet gewoon gewacht tot Zineb weer beter was? Er was nog een zee van tijd!
Ik denk dat er achter de schermen een stuk meer geregeld is (met bijbehorende kosten) qua personeel, accommodatie, materialen etc dan je denkt….quote:Op zondag 29 januari 2023 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zal vast een goede reden zijn, maar waarom hebben ze niet gewoon gewacht tot Zineb weer beter was? Er was nog een zee van tijd!
Productieschema aanpassen kan niet zomaar. Alles een week verzetten kan aan het einde van het seizoen tot conflicten in agenda’s leiden.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goed voor Janny zo, een keer geen cake etenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:55 schreef Felagund het volgende:
Janny klinkt alsof ze een nacht goed heeft doorgehaald.
Vast een buikgriep virusquote:Op zondag 29 januari 2023 20:55 schreef Felagund het volgende:
Janny klinkt alsof ze een nacht goed heeft doorgehaald.
Ze is al thuis.quote:
Dit is volgens mij ook hoe ze het deden toen er een aantal seizoenen geleden iemand ziek was, dus zou logisch zijn. Maar geen idee of het anders is met de finale.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
Excuses, ik ben nog niet helemaal op de hoogte van de ongeschreven regels van deze reeks.quote:
Ik ook! Dikke vette koorts hier.. no way dat ik zo opgedirkt voor een schermpje ga zitten.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Dat Janny trouwens zin heeft om zo opgedirkt voor de camera te verschijnen als ze ziek is. Ik lig op dit moment zelf ziek en lelijk in een onesie onder een dekentje op de bank en zou daar echt niet aan moeten denken. Wat een heldin.
Of ze heeft de Kerona met alleen een hoestje (/ervaring) en wil leuke tv maken.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook! Dikke vette koorts hier.. no way dat ik zo opgedirkt voor een schermpje ga zitten.
Je kent de MAND meme niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Excuses, ik ben nog niet helemaal op de hoogte van de ongeschreven regels van deze reeks.
Aha, ik hoop dat het om het brood gaat en niet mijn post.
Zeker wel, vandaar dat ik eerst dacht dat dat een verkapte manier was om weer op z'n lekker toxisch FOK!s te zeggen dat m'n post te lang is, zou me niets verbazenquote:
Nee joh, zo lang is je post toch ook niet?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeker wel, vandaar dat ik eerst dacht dat dat een verkapte manier was om weer op z'n lekker toxisch FOK!s te zeggen dat m'n post te lang is, zou me niets verbazen. Maar volgens mij zijn jullie in de HHB reeks wel lief.
Ik vind Maarten bij de Slimste een storende factor. André hier nietquote:Op zondag 29 januari 2023 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
André weer. Hij is voor mij echt voor HHB wat Maarten van Rossem voor De Slimste Mens is
.
Kan ik ook heel goed begrijpen hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Maarten bij de Slimste een storende factor. André hier niet
Hier wordt vooral gehaat op slechte baksels, kant en klare deegjes en schermpjesquote:Op zondag 29 januari 2023 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeker wel, vandaar dat ik eerst dacht dat dat een verkapte manier was om weer op z'n lekker toxisch FOK!s te zeggen dat m'n post te lang is, zou me niets verbazen. Maar volgens mij zijn jullie in de HHB reeks wel lief.
Misschien ben ik hierin alleen, maar ik had niet de indruk dat de opdrachten van deze week heel moeilijk waren. Volgens mij was iedereen ook ruim op tijd klaar en stelde de beoordeling ook maar weinig voor.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
Hebben ze zich uit de naad gebakken voor niets
Zoveel mensen doen dat, mede dankzij Corona is het thuiswerken en videobellen doodnormaal geworden. Natuurlijk ligt het eraan hoe ziek je bent, maar in geval van een griep of Corona is het vooral de eerste paar dagen vaak slecht. Daarna wil je gewoon lekker opknappen. Die 2 uurtjes achter een tablet zal menigeen dan juist fijn vinden, even uit bed.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Dat Janny trouwens zin heeft om zo opgedirkt voor de camera te verschijnen als ze ziek is. Ik lig op dit moment zelf ziek en lelijk in een onesie onder een dekentje op de bank en zou daar echt niet aan moeten denken. Wat een heldin.
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zat mij wel af te vragen hoe we dit voor Corona hadden opgelost. Allereerst denk ik dat een groot deel van de mensen met paracetamol in de mik toch gekomen waren, maar als je echt ziek was.. Dan werd er toch geen uitzondering voor je gemaakt? En ik bedoel dit niet enkel en alleen omtrent HHB, maar in het algemeen.
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een precedent.
In de zesde aflevering was Eric ziek, dus waren er vier in plaats van vijf bakkers in de tent. Op het einde van de aflevering ging er ook niemand uit, de exit werd verplaatst naar week 7, waarin Eric wel weer aanwezig was en vond die week tegelijk met de exit van week 7 plaats. Aan het einde van die aflevering vielen er daarom twee bakkers af, Sabine en Ellen.
Dat weet ik, maar toen zaten we nog middenin Corona en allerlei maatregelen. Voor die tijd was dit ook niet het geval volgens mij.quote:
Dat denk ik niet. Alles word wel meegenomen in de finale aflevering. Het zou me ook niet verbazen als Jan gaat winnen die is overal de beste. Wel tof dat Amal meesterbakker is dit keer, het is haar gegund.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
Hebben ze zich uit de naad gebakken voor niets
Het lijkt wel op een tekkel.quote:
Spektakelopdracht is in de finale vaak extra lang/groot.quote:
Creatief met kurk chocolade.quote:
Zelf chocolade maken van de cacaoboon lijkt mij wat ver gaan.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje jammer dat ze niet zelf de chocola hoeven te maken. Wat zegt dit nou over hun bakkunsten überhaupt... er komt niet eens bakken aan te pas.
eerst de struik laten groeienquote:Op zondag 5 februari 2023 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelf chocolade maken van de cacaoboon lijkt mij wat ver gaan.
Je snapt me toch welquote:Op zondag 5 februari 2023 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelf chocolade maken van de cacaoboon lijkt mij wat ver gaan.
Ze willen graag een bakboek van Zineb?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Stepperoller het volgende:
Iets hebben? Lekker grof? Het lijkt net een drol.
Denk chocospray... Want die maakte de boel zo ruw.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Air in a can of die chocolade spray?
ja want hij had meer kunnen doen/ netter kunnen afwerken/ etcquote:Op zondag 5 februari 2023 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Voorspelling: Jan is eerder klaar en gaat anderen helpen en wint niet.
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Ja, ze zouden eigenlijk allemaal een hoofddoek moeten dragen...quote:Op zondag 5 februari 2023 20:57 schreef Magica het volgende:
Lekker met die losse haren boven die taart hangen
En in plaats van dat ze jou likken kun je hen likken?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Voordeel van die chocoladetekkels: Ze zijn stil, en breken makkelijk in stukken
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
En in plaats van dat ze jou likken kun je hen likken?
Of bijtenquote:Op zondag 5 februari 2023 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
En in plaats van dat ze jou likken kun je hen likken?
Niet dus.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Taart als dessert, kan primaquote:Op zondag 5 februari 2023 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerst lekker snacken en dan taart vreten.
Goed of slecht gillenquote:
Slecht gillenquote:
Fan van Pride & Prejudicequote:Op zondag 5 februari 2023 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heeft die dochter van Amel aan.
Taartkleedje…quote:Op zondag 5 februari 2023 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heeft die dochter van Amel aan.
Ik ook niet. Wel tof! En zeker niet onterechtquote:
Das Beste oder Nichtsquote:Op zondag 5 februari 2023 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mercedesgodin!!! Mooie vrouw ook! Ik wist het wel!!!
Oh ja die was 23.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hans was als winnaar nog een broekie.
-klaar nu-quote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercedes gaat dus gewoon weer alles winnen in 2023
Ja dat dacht iedereen.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Die had ik niet zien aankomen, dacht dat Zineb dit makkelijk ging winnen. Al is het Mercedes zeker gegund...
Wat was dit trouwens voor dingquote:
Nah. Ben er wel benieuwd naar. Wanneer gaan ze weer testen?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercedes gaat dus gewoon weer alles winnen in 2023
En grapjes over de tekkel, moeten die in VBL? Just to be sure…quote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Alle leuke grapjes over de auto Mercedes kunnen naar PTA of F1.
Dit is CUL. Was even leuk, maar dat is wel klaar nu.
Whatever. Hier geen dubbelzinnig en seksistisch gedoe. En geen uitgebreid geklets over F1 of de auto. Lijkt me hee duidelijk en vanzelfsprekend.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En grapjes over de tekkel, moeten die in VBL? Just to be sure…
F&Fquote:Op zondag 5 februari 2023 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En grapjes over de tekkel, moeten die in VBL? Just to be sure…
Maar dan wel met Menno.quote:Op zondag 5 februari 2023 23:02 schreef TLC het volgende:
Onverwachte winnaar toch welmaar felicitaties aan Mercedes
![]()
Ik hoop zo op een All Stars HHB met alle winnaars die tegen elkaar strijden
Jaaa dat lijkt me leuk!!quote:Op zondag 5 februari 2023 23:02 schreef TLC het volgende:
Onverwachte winnaar toch welmaar felicitaties aan Mercedes
![]()
Ik hoop zo op een All Stars HHB met alle winnaars die tegen elkaar strijden
Flauwe CULquote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef miss_sly het volgende:
quote:
Zaten er goede tussen?quote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Nooit een kaas soesje of zoiets gegeten ?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:56 schreef Tegan het volgende:
Hartige soesjes, dat snap ik dan weer niet. Geen fan.
Verder alleen maar sterke kandidaten in de finale, dus ook terechte winnaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |