Dat weet ik, maar toen zaten we nog middenin Corona en allerlei maatregelen. Voor die tijd was dit ook niet het geval volgens mij.quote:
Dat denk ik niet. Alles word wel meegenomen in de finale aflevering. Het zou me ook niet verbazen als Jan gaat winnen die is overal de beste. Wel tof dat Amal meesterbakker is dit keer, het is haar gegund.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
Hebben ze zich uit de naad gebakken voor niets
Het lijkt wel op een tekkel.quote:
Spektakelopdracht is in de finale vaak extra lang/groot.quote:
Creatief met kurk chocolade.quote:
Zelf chocolade maken van de cacaoboon lijkt mij wat ver gaan.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje jammer dat ze niet zelf de chocola hoeven te maken. Wat zegt dit nou over hun bakkunsten überhaupt... er komt niet eens bakken aan te pas.
eerst de struik laten groeienquote:Op zondag 5 februari 2023 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelf chocolade maken van de cacaoboon lijkt mij wat ver gaan.
Je snapt me toch welquote:Op zondag 5 februari 2023 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelf chocolade maken van de cacaoboon lijkt mij wat ver gaan.
Ze willen graag een bakboek van Zineb?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:44 schreef Stepperoller het volgende:
Iets hebben? Lekker grof? Het lijkt net een drol.
Denk chocospray... Want die maakte de boel zo ruw.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Air in a can of die chocolade spray?
ja want hij had meer kunnen doen/ netter kunnen afwerken/ etcquote:Op zondag 5 februari 2023 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Voorspelling: Jan is eerder klaar en gaat anderen helpen en wint niet.
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Voorspelling: Jan is eerder klaar en gaat anderen helpen en wint niet.
Ja, ze zouden eigenlijk allemaal een hoofddoek moeten dragen...quote:Op zondag 5 februari 2023 20:57 schreef Magica het volgende:
Lekker met die losse haren boven die taart hangen
En in plaats van dat ze jou likken kun je hen likken?quote:Op zondag 5 februari 2023 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Voordeel van die chocoladetekkels: Ze zijn stil, en breken makkelijk in stukken
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
En in plaats van dat ze jou likken kun je hen likken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |