https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf 12 maart 2022 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
Terugkijkenquote:Elke zaterdag, 20.35 uur, NPO 1
De deelnemers van 2022:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
Vietnamese zijn een stuk kleiner en subtieler.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:54 schreef StephanL het volgende:
Ohh er zit ook nog verschil in Chinese en Vietnamese
Die maak je toch niet met flensjes maar van die glazige dunne vellen?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vietnamese zijn een stuk kleiner en subtieler.
Zou goed kunnen ja dat dat ook anders is.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:56 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Die maak je toch niet met flensjes maar van die glazige dunne vellen?
je hebt die met rijstvellen. Die rollen bak je niet. Of filodeeg en die bak je wel.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:56 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Die maak je toch niet met flensjes maar van die glazige dunne vellen?
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik drink nu jasmijn thee, komt dichtbij dit
Geen goede eerste opdracht toch? En nu ook wat wisselend commentaar.quote:
Had een Jan ook, rest lijkt me geen kanshebber.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen goede eerste opdracht toch? En nu ook wat wisselend commentaar.
Klopt idd, moet wel Amel of Jan worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had een Jan ook, rest lijkt me geen kanshebber.
Mortal Kombatquote:
Test your might!quote:
Ziek.quote:
Ziekquote:
Of ze valt af?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:27 schreef monkyyy het volgende:
En dan is Zineb gewoon door naar de finale?
Ziekquote:
CORREDquote:
Janny is patiënt 0 van een nieuw virus?quote:
Virus waarvan iedereen gaat giechelen en taartjes eten?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Janny is patiënt 0 van een nieuw virus?
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Hadden ze maar die spatschermpjes moeten gebruiken.
Ik hoop het niet, want dat zou oneerlijk zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 20:27 schreef monkyyy het volgende:
En dan is Zineb gewoon door naar de finale?
Oja dat was ook zo koddigquote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal toch niet? Dan gaat iedere kandidaat een volgende keer een doktersbriefje regelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dat zou oneerlijk zijn
Neequote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
Zonder Zineb zou Jan dit wel moeten winnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Alleen Jan helpt. De dames hebben het druk zat met hun eigen crisis.
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Jumbo appeltaartNu heb ik zin in appeltaart
Als je nu begint dan kun je vanavond nog appeltaart eten.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Jumbo appeltaartNu heb ik zin in appeltaart
Ik kan nog net een ei koken.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:41 schreef InstortendeSter het volgende:
Appeltaart niet zelf maken :’)_!
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
Deze aflevering gaat niemand naar huis. Het worden er 4 in de finale.
Zineb laten afvallen omdat ze ziek is kan niet. Haar sowieso doorlaten gaan naar finale en iemand anders af laten vallen kan ook niet.
Ik denk dat je daar best een goed punt hebtquote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
Zineb laten afvallen omdat ze ziek is kan niet. Haar sowieso doorlaten gaan naar finale en iemand anders af laten vallen kan ook niet.
Gewoon een paar weken lang elk weekend of om de week een appeltaart bakken. Aantekeningen maken, aanpassen, uitproberen.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kan nog net een ei koken.
Bij HHB zou ik in staat zijn een Maitre Paul taart neer te zetten. En dan erop stampen want het is toch mijn taart?!
Er is ook gewoon een precedent.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
quote:In de zesde aflevering was Eric ziek, dus waren er vier in plaats van vijf bakkers in de tent. Op het einde van de aflevering ging er ook niemand uit, de exit werd verplaatst naar week 7, waarin Eric wel weer aanwezig was en vond die week tegelijk met de exit van week 7 plaats. Aan het einde van die aflevering vielen er daarom twee bakkers af, Sabine en Ellen.
Ik kon het mij nog herinneren maar de details niet. Dit is natuurlijk de halve finale dus volgende aflevering blijft er sowieso nog maar 1 over.quote:Op zondag 29 januari 2023 20:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een precedent.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |