geen ideequote:Op zondag 22 januari 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
@:mario.. was je vergeten de cos te openen![]()
kiara moet die omgebouwde rotbek eens een keer dichthouwenquote:Op zondag 22 januari 2023 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
chiara vertelt ali even waarom ali het niet onthouden heeft
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben ik de enige die nou echt wil weten wat er met Jason was die 2 filmpjes was erna
ik weet niet of ze het bij chay heeft gedaan. rest volgens mij wel ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:46 schreef suzi1 het volgende:
maar chichi heeft dat nu toch ondertussen bij iedereen geflikt, dat lasteren?
heb nog meer een hekel aan haar dan aan chachaquote:Op zondag 22 januari 2023 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
chiara doet zelf niet mee, maar wel een ander de les lezen
nee maar daar komen we toch niet achter zonder filmpje.. als ze lindsy of jason willen framen zal het wel zodanig weer terug te zien zijn in een aflevering morgen of dinsdagquote:Op zondag 22 januari 2023 20:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben ik de enige die nou echt wil weten wat er met Jason was die 2 filmpjes was erna
Komt omdat ze een goede juf isquote:Op zondag 22 januari 2023 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
chiara doet zelf niet mee, maar wel een ander de les lezen
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heerlijk flatbred chedder jalapeno
moeten ze daar ook bestellen. hun bestellen toch bij ah?
Ja ik vind haar geen leuke persoonlijkheid hebben Dan had ik liever Chelsea.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara doet niet mee met spel. Ze is echt aan het tegenvallen na haar start.
Ja veel mensen dingen verteld die negatief werden nagezien buiten maar zelf zet ze zich nu niet best neer.quote:
Eens en dat wil wat zeggen.. dan liever die spring in het veld dan deze manipulerende ice 'queen'.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ik vind haar geen leuke persoonlijkheid hebben Dan had ik liever Chelsea.
Het was tijdens de speluitleg. Iemands naam komt op het scherm en die moet de uitslag intikken in the wall. Die persoon kiest iemand uit die de som moet uitrekenen. Toen heeft iemand gezegd van "je moet wel de uitslag eerlijk geven" toen heeft Jason blijkbaar gezegd. " ja maar dat gaat iemand toch niet expres verkeerd zeggen" maar dat kwam een beetje direct/hard over waarop Lindsey blijkbaar reageerde. Dat is wat ik er nu van begrepen hebquote:Op zondag 22 januari 2023 20:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Plus ze kijkt op mensen neer Ze kan zo verveeld kijken. Ze mag voor mij weer gaan geen aanwinst voor de groepquote:Op zondag 22 januari 2023 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja veel mensen dingen verteld die negatief werden nagezien buiten maar zelf zet ze zich nu niet best neer.
dat dus!quote:Op zondag 22 januari 2023 20:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Plus ze kijkt op mensen neer Ze kan zo verveeld kijken. Ze mag voor mij weer gaan geen aanwinst voor de groep
ze kijkt idd op mensen neer. van de andere kant, ze mag blijven van mij als de rest het maar gaat inzien en ze het goed voor zichzelf verpest. kijkgnotquote:Op zondag 22 januari 2023 20:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Plus ze kijkt op mensen neer Ze kan zo verveeld kijken. Ze mag voor mij weer gaan geen aanwinst voor de groep
Ok dank jequote:Op zondag 22 januari 2023 20:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het was tijdens de speluitleg. Iemands naam komt op het scherm en die moet de uitslag intikken in the wall. Die persoon kiest iemand uit die de som moet uitrekenen. Toen heeft iemand gezegd van "je moet wel de uitslag eerlijk geven" toen heeft Jason blijkbaar gezegd. " ja maar dat gaat iemand toch niet expres verkeerd zeggen" maar dat kwam een beetje direct/hard over waarop Lindsey blijkbaar reageerde. Dat is wat ik er nu van begrepen heb
dit kan ik enkel toejuichenquote:Op zondag 22 januari 2023 20:54 schreef ben34567 het volgende:
Vrouwen op sociale media die elke 'negatieve' behavior van Chiara opzoeken en uitvergroten 🤣
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef het op, krijg niet geüpload
onzin. ze heeft daar toch (nog) vriendinnenquote:Op zondag 22 januari 2023 20:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit dus gaat ze strenger beoordeeld worden
als ilse dit deed had ik hetzelfde gezegd hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 20:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit dus gaat ze strenger beoordeeld worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is best knap dat ze zo ver komenquote:Op zondag 22 januari 2023 21:17 schreef rinardo het volgende:
Ipad
zonnepet
trompet
armband
onderbroek
schoenen
roze jurk
gitaar
scheermes
zonnebrandcreme
airpods
tandpasta