Green green, greenquote:
De keukenboer toch ook? Iets met dat ze niet mochten eten ofzo? Had ie straf gekregen..quote:Op zondag 22 januari 2023 14:06 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Doet me denken aan Thomas in seizoen 1 die moest buiten slapen. weet niet meer waarvoor dat was
quote:Op zondag 22 januari 2023 14:10 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[ afbeelding ]
En het zal koud zijn vannacht
Lekker tegen elkaar kruipenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:10 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[ afbeelding ]
En het zal koud zijn vannacht
Volgens mij heel het team in een tent.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
Hoi val er net pas in vandaag. Ik begrijp dat ze een spel moeten gaan doen en dat het andere team? of 1 iemand van het andere team buiten moet slapen?
Bart battelt namens zijn team tegen Chiara (namens haar team). het verliezende team moet buiten slapenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
Hoi val er net pas in vandaag. Ik begrijp dat ze een spel moeten gaan doen en dat het andere team? of 1 iemand van het andere team buiten moet slapen?
Spelen in teams deze week, maar 1 persoon per team speelt de Challenge verliezende team slaapt buitenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
Is voor de extra spanningquote:Op zondag 22 januari 2023 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
inschakelen bij de 2x SL!
genot, bedankt big brother
Ik vraag me af of het wel tentjes zijn? Kunnen ook slaapmatjes met slaapzakken zijn, tenslotte liggen ze al in een tentquote:
Zat ik ook al over na te denkenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel tentjes zijn? Kunnen ook slaapmatjes met slaapzakken zijn, tenslotte liggen ze al in een tent
Iasquote:
Jaquote:
oh heerlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 14:52 schreef ledn81 het volgende:
Bart heeft gewonnen![]()
Rob moet buiten slapen![]()
veel gemopper incoming
jolien is andere teamquote:Op zondag 22 januari 2023 14:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien en Charlotte nieuwe best friends
zie het nut van een extra tent in een tent ook niet inquote:Op zondag 22 januari 2023 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel tentjes zijn? Kunnen ook slaapmatjes met slaapzakken zijn, tenslotte liggen ze al in een tent
De beste streamlocks is dat ze een plant filmen, of een keukentoestelquote:Op zondag 22 januari 2023 14:44 schreef engine het volgende:
Ik ben al blij dat ze niet meer die filmpjes hebben die je dan een miljoen keer gezien had
Het dak is ook leukquote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
De beste streamlocks is dat ze een plant filmen, of een keukentoestel
Dakstream!quote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
De beste streamlocks is dat ze een plant filmen, of een keukentoestel
rinardo in BB / [BB '23 COS #69] Waar we hopen op veel actiequote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zijn er 2 nieuwe?
ik zal is even terug scrollen door de cos
volgens mij zegt chacha maar die is lelijkquote:Op zondag 22 januari 2023 14:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Groene team kan een muts kopen in the wall
quote:Op zondag 22 januari 2023 14:57 schreef BB-King het volgende:
Judy zal wel balen thuis.
Die had altijd al een muts op.
quote:
Was dit op de streamsquote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 14:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
zie het nut van een extra tent in een tent ook niet in
staat in de keukenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie je hoor je chiara al?
bij me werkt niet
doe nietquote:Op zondag 22 januari 2023 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop stiekem dat ze van dat leger rantsoen krijgen
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
staat in de keuken
[ afbeelding ]
er is nog brocoli in de vriezer, hebben ze vanmorgen gezienquote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef engine het volgende:
Dat is toch raarrrr. Geen eten gehad. Dat kunnen ze toch niet maken.
ahhhhhh oke, bedanktquote:Op zondag 22 januari 2023 15:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De game area is open van boven (vooraan op deze foto)
zitten zo te zien idd in die aparte (sleutel)kamer. Zonder sleutels hoop ik voor ze.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:03 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
[..]
Was dit op de streams![]()
![]()
Is die al het huis in. Of zouden ze in die kamer zitten waar Jason eerst in zat.
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:07 schreef Krambo het volgende:
Jason aan het koken, zou hij de sliertjes noedels hebben geteld?
Moet er vooral niet aan denken om zoveel zout te etenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om 8 dagen die broccoli te eten![]()
Die stapt vrijwillig op!quote:Op zondag 22 januari 2023 15:14 schreef suzi1 het volgende:
dat is zo slecht voor rob en zn knieen om buiten te slapen
die mag hem dan goed gaan inbinden met banden stof
ik zal haar even vragenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft cha toast ook op
haar bord gehad?
charlotte hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zal haar even vragen
ik zie toast!
[ afbeelding ]
Ali heeft serieus de tijd van zijn leven daarquote:
Charlotte heeft toast gehad.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
lange hamburger speciaal alstublief.
Hij kan ook echt totaal niet zingen of tekst onthoudenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zang cursus ali word ook wat irritant
Ja, steeds hetzelfde herhalen.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zang cursus ali word ook wat irritant
Nou er zit wel verbetering inquote:Op zondag 22 januari 2023 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan ook echt totaal niet zingen of tekst onthouden
Rob is al de hele week bezig om het er in te stampenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit. Zegt Rob de zin voor, zegt hij iets helemaal andersquote:Op zondag 22 januari 2023 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft hij helemaal gelijk inquote:Op zondag 22 januari 2023 15:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Rob met een taalles. "Enigste bestaat niet."
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Net even bijgelezen. Gaat t eindelijk harder dan ooit worden?
Bart zal wel genieten, onze militair.
Bewoner groen met broccoli, kip en noedels voor de tentslapers,bewoner roze met aardappelen, spinazie, zalm en eieren voor de winnaarsquote:Op zondag 22 januari 2023 15:53 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Gooi aub die nieuwe er even in (met eten) want dit gezang is niet om aan te horen!
Bewoner 1 met zalm, prei en pasta
bewoner 2 met gehakt, wortel en aardappelen
Kies maar wat wat het wordt deze week
Enige is de verbogen vorm van enig, en betekent “uniek”. Enigste is de overtreffende trap van het bijvoeglijk naamwoord “enig”, dat “aangenaam”, “mooi” of “fijn” betekent. Enigste wordt vaak gebruik in de betekenis van “uniek”, maar dit gebruik is niet geaccepteerd als standaardtaal.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
A l'école heb ik ook wat woordjes Frans geleerd maar dat was wel na groep 7. Ben bijna alles weer kwijtquote:Op zondag 22 januari 2023 16:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu Frans praten. Leer je in België vanaf t vijfde leerjaar, groep 7.
Ik weet ff niet of ik hier blij mee had geweest... gehakt oke... maar couscous en courgettequote:
ali is dom want die hebben ze vorige keer gewonnen en ook al gegeten zelfsquote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ali is dom want die hebben ze vorige keer gewonnen en ook al gegeten zelfs
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Gevulde courgette uit de oven met couscous en gehakt
Behalve als 'enig' de betekenis heeft van leuk of schattig. Wat een enige hondjes, maar die met dat strikje is het enigst.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar dat moet dan echt zonder de "e" erachterquote:Op zondag 22 januari 2023 16:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Behalve als 'enig' de betekenis heeft van leuk of schattig. Wat een enige hondjes, maar die met dat strikje is het enigst.
heeft nog niemand gevraagd wat hij eigenlijk normaal wel eet? Hij kent niks en hij lust niks.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
onder welke steen leeft die man
Pizza, kebab en een bakker. Dat kent hij.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
heeft nog niemand gevraagd wat hij eigenlijk normaal wel eet? Hij kent niks en hij lust niks.
Zoals bijvoorbeeld yoghurt en pindakaasquote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
heeft nog niemand gevraagd wat hij eigenlijk normaal wel eet? Hij kent niks en hij lust niks.
Frituurquote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef bpi het volgende:
[..]
Pizza, kebab en een bakker. Dat kent hij.
De huissponsorquote:Op zondag 22 januari 2023 16:17 schreef Schakeltopia het volgende:
vrieszakjes gesponsord door de appieheijn
Misschien kan hij nog even vertellen wat ze vroeger atenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ja rob op de camping zit je beter he
dat ze dingen in de vriezer lang kunnen bewarenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat waren de instructies had net telefoon dus niet gehoord
Hoe lang alles in en uit de vriezer houdbaar is.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat waren de instructies had net telefoon dus niet gehoord
Hadden ze verleden week ook gedaan en nog begrepen ze het niet met die kipquote:Op zondag 22 januari 2023 16:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat ze dingen in de vriezer lang kunnen bewaren
Hebben ze ook gehad,quote:Op zondag 22 januari 2023 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Vorig jaar hadden ze allemaal receptjes erbij
kloptquote:Op zondag 22 januari 2023 16:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hadden ze verleden week ook gedaan en nog begrepen ze het niet met die kip
Ligt in de keuken in de lade.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
ze hebben vorige week of de week ervoor toch wat receptjes gekregen dacht ik? om de jam te maken etc etcquote:Op zondag 22 januari 2023 16:24 schreef Angelique61 het volgende:
Nee kregen ze de 1e week idd te horenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dacht dat ze de tape niet mochten gebruiken voor andere dingen?
Danny wil gewoon niets aannemen van ilse, keurde al eerder haar kookkunsten af..quote:Op zondag 22 januari 2023 16:28 schreef engine het volgende:
Discussie of de courgette in de koelkast bewaard moet worden of niet.
Johnny boer héquote:Op zondag 22 januari 2023 16:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
Danny wil gewoon niets aannemen van ilse, keurde al eerder haar kookkunsten af..
Danny is een betweter gelijk aan Charlotte
Ja volgens mij willen ze het toch gewoon gaan doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
Danny wil gewoon niets aannemen van ilse, keurde al eerder haar kookkunsten af..
Danny is een betweter gelijk aan Charlotte
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:34 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ilse lijkt wel poetsvrouw van het huis
Deze bewoners vergeten even dat we ze op dag 102 al weer vergeten zijnquote:Op zondag 22 januari 2023 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
als je exposure wil he
man man man
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Deze bewoners vergeten even dat we ze op dag 102 al weer vergeten zijn
Hangt ervanaf van waar hij het berekend hè. Aan de plaat van einde Genk en begin Hasselt kan je er wel 6 minuten over doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Mich heeft een keer hasselt-genk gedaan op 6 min. Das dan toch zeker niet aan de snelheidslimiet gehouden. Is normaal 20 min.
Hij gaat een jas halenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
godverdorie koud niet normaal zegt rob haha
+2quote:Op zondag 22 januari 2023 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
hoop dat het goed gaat vriezen vannacht
Toch nietquote:
No worries.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:42 schreef BB-King het volgende:
Het is te hopen dat Rob deze nacht overleeft.
Oh, enkel bedjes. Lekker afzien!quote:Op zondag 22 januari 2023 16:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze flippen over dat ze tentjes hebben.
"Da kan nie!"
Volgens de weerwebsite die ik heb gezien was het van 0u tot 6u 1-2 graden en om 6u tot 7u -1 ofzoquote:Op zondag 22 januari 2023 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
het blijft boven nul, volgens mijn weer site
big brother zegt -1
Die stapt eruit.. 🤣🤣quote:Op zondag 22 januari 2023 16:42 schreef BB-King het volgende:
Het is te hopen dat Rob deze nacht overleeft.
die -1 is gemiddeld denk ik, van nederlandquote:Op zondag 22 januari 2023 16:44 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Volgens de weerwebsite die ik heb gezien was het van 0u tot 6u 1-2 graden en om 6u tot 7u -1 ofzo
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:46 schreef Ireth het volgende:
Dekens en kussens mogen ook gepakt worden
Oh (mijn) weerbericht zegt -10 en veel sneeuwquote:Op zondag 22 januari 2023 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
het blijft boven nul, volgens mijn weer site
big brother zegt -1
Bij 1 graad, lijkt me dit best logischquote:Op zondag 22 januari 2023 16:46 schreef Ireth het volgende:
Dekens en kussens mogen ook gepakt worden
hahah graag!quote:Op zondag 22 januari 2023 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh (mijn) weerbericht zegt -10 en veel sneeuw
enige dat een beetje scheelt is tegen die gele wand/het huis te zetten.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:47 schreef engine het volgende:
Hele tactiekbespreking over wat de beste opstelling isHet is allemaal buiten hoor.
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Chief Rob is wel gewend buiten in de tipi te slapen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Chief Rob is wel gewend buiten in de tipi te slapen
[ afbeelding ]
helaas mag niet van big brotherquote:Op zondag 22 januari 2023 16:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou die slaapzak even mee naar binnen nemen
Dan is hij tenminste warm als je er in gaat liggen
net zei zelf iemand daar dat vorig jaar mike of jill buiten heeft geslapen. Helaas danny,quote:Op zondag 22 januari 2023 16:55 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is nog nooit gebeurd zegt danny
haha man man man hij voelt zich echt speciaal he
Thomas tochquote:Op zondag 22 januari 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
net zei zelf iemand daar dat vorig jaar mike of jill buiten heeft geslapen. Helaas danny,
meen dat het jill was
500 meter verderop ligt station bijlmer. Daar ligt vast ook wel eens iemand op een bankje te slapen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:55 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is nog nooit gebeurd zegt danny
haha man man man hij voelt zich echt speciaal he
beide, met elkaar.....Jill is toen aan de deur van Mike gaan luistervinken en toen kwam te weten dat zijn met Thomas genomineerd was.....gaf melige beelden op het veldbedquote:Op zondag 22 januari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zit nu ook te twijfelen.. ja jill of thomas..
Ik geloof zowel Thomas als Mike.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Jill er wel bij liggen maar weet niet of ze de hele nacht gebleven isquote:Op zondag 22 januari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |