kame is on fokkermukkersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze week kan wel eens de sfeer heel erg gaan veranderen.
hopelijk krijg ik dit eens te zien op de streamquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gooi die 1e nieuwe bewoner er maar in
Kan ze dat spellen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:10 schreef BB-King het volgende:
Charlotte heeft "The game is on motherfucker!" gezegd.
Michelangelo heeft geen zin te praten met iemand wiens gedrag zo verandert.
@DGK_Tegengasquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:14 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
ik ga het toch op camera moeten zien wanneer Charlotte "the game is on motherfucker" heeft gezegd.
Ze zei het hardop in het algemeen , in de woonkamerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
@:DGK_Tegengas
als iemand weet wanneer het was doe even vertellen
ja mimi hangt zijn kkleding in de kastquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Is op andere stream Mimi te zien? Ik zie enkel noedels....
heb ook wat opnames staan in ledn81 in BB / Big Brother 2023 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
weet je nog wanneer dan kan @:dgk_tegengas ofzo het mss monteren
zeg was deze nominatie zo dat nur michi alle 3 nominiertequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja michi had den power of nomination en had deze 3 uitgekozenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg was deze nominatie zo dat nur michi alle 3 nominierte
? ik vrag het om dat ik werktte misschien nominatie gemist
Klopt, zelfde planning qua verhoudingen als in '21 en '22.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Er komen de komende dagen dus nog een Belgische man en een Nederlandse vrouw.
wel erg automatisch is hijquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja michi had den power of nomination en had deze 3 uitgekozen
Chiara: Toen ik in de H zat waren er nog twee, want wanneer ik op de gang richting de lift liep dan mocht ik niet hardop praten. Er komen nog een Belgische jongen en een Hollands meisje.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Klopt, zelfde planning qua verhoudingen als in '21 en '22.
Denk dat heel kijkers zich ergerde aan Chelseaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:21 schreef Benny het volgende:
Hoe hebben we Danny erin kunnen laten?
Sorry, neem nu de buren weer op vanwege de 24-uurs opdracht ..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |