quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben tegen seksueel overschrijdend gedrag.
Dat snapte ik bij Vertessen inderdaad ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat deze debiel ooit als talent werd gezien
Het is niet zo'n Scherpen persoonlijkheidquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:58 schreef Caland het volgende:
Dus hij staat daar al op 19 meter van zijn doel
En dan twijfelt hij alsnog om naar de bal te gaan
Hahahahahahahahaha
Wat een walgelijk slechte grap.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is niet zo'n Scherpen persoonlijkheid
Ik pas het een beetje aan op het onderwerpquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef PicoMMP het volgende:
Knappe overwinning! Gefeliciteerd @:coco
Het wordt zelfs dinsdag tegen Emmen een onwijs karwei als ze zo doorgaanquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef fetX het volgende:
Hot take: dit PSV verspeelt nog wel een punt of 10-15 als deze selectie zo blijft
Wat een armzalig elftal
Ik denk het ook. Dit is erg slecht allemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef fetX het volgende:
Hot take: dit PSV verspeelt nog wel een punt of 10-15 als deze selectie zo blijft
Wat een armzalig elftal
Emmen is minder dan Vitesse.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het wordt zelfs dinsdag tegen Emmen een onwijs karwei als ze zo doorgaan
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Jongens, het was gezellig! Ik ga een muziekje luisteren en Skip Bo spelen met mijn vriendin.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
en Skip Bo spelen met mijn vriendin.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Jongens, het was gezellig! Ik ga een muziekje luisteren en Skip Bo spelen met mijn vriendin.
Het is dat of gedeeld voogdijschap over een hondquote:
Dan ben ik blij weer single te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat of gedeeld voogdijschap over een hond
Dan maar skipbo
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Weggespeeld? Grapjurk. Vitesse creëerde in de 2e helft meer gevaar dan PSV in de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vitesse helemaal weggespeeld. Dit PSV is in april kampioen. Wat een kanjers.
User @yats heeft weer eens met zijn rug naar het scherm gezeten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Weggespeeld? Grapjurk. Vitesse creëerde in de 2e helft meer gevaar dan PSV in de hele wedstrijd.
Welke kansen had PSV dan? Zelfs doe goal was meer een keepersfout dan een kans.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
User @:yats heeft weer eens met zijn rug naar het scherm gezeten.
Je moet even je sarcasme-radar van nieuwe batterijen voorzien.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Weggespeeld? Grapjurk. Vitesse creëerde in de 2e helft meer gevaar dan PSV in de hele wedstrijd.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)renveen-fc-groningenquote:Supporters
Er zullen vanmiddag geen FC-fans in het uitvak zitten. De burgemeester van Heerenveen Tjeerd van der Zwan wou er in overleg met de politie slechts 600 toelaten daar waar plaats is voor het dubbele aantal. De fans toonden zich solidair met elkaar en besloten daarom helemaal niet plaats te gaan nemen in het uitvak. Wel zullen er onder leiding van de voorzitter van de supportersvereniging John de Jonge ongeveer 30 fans protesteren voor het betreffende uitvak voorafgaand aan de wedstrijd om hun ongenoegen te uiten over de gang van zaken.
heb je geen dagpas ofzo bij ESPN?quote:Op zondag 22 januari 2023 12:25 schreef VacaLoca het volgende:
Pff ik heb Ziggo, maar de tv box niet aangesloten. Gebruik alleen Ziggo Go voor dat beetje TV dat we kijken. Maar als ik een dagpas ESPN wil gebruiken dan kan dat zo te zien niet via Ziggo Go of welke streaming optie dan ook? Lekker ouderwets.
Mokerdure dagpas aanschaffenquote:Op zondag 22 januari 2023 12:25 schreef VacaLoca het volgende:
Pff ik heb Ziggo, maar de tv box niet aangesloten. Gebruik alleen Ziggo Go voor dat beetje TV dat we kijken. Maar als ik een dagpas ESPN wil gebruiken dan kan dat zo te zien niet via Ziggo Go of welke streaming optie dan ook? Lekker ouderwets.
Maar dagpas kan alleen icm de Ziggo box zo te merken. Niet via Ziggo Go of ESPN watch.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Mokerdure dagpas aanschaffenx1000
Daarnaast kan je toch gewoon de klassieker op ESPN1 kijken als je het standaard digitale tv pakket hebt.
Hebben we tenminste geen last van paul tijdens de klassiekerquote:Op zondag 22 januari 2023 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje jammer dat Twente - Utreg en de klassieker allebei om 14:30 starten.
Dan zet je 2 schermen opquote:Op zondag 22 januari 2023 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje jammer dat Twente - Utreg en de klassieker allebei om 14:30 starten.
Feyenoord fans zijn zo dom dat ze niets doorhebbenquote:
Vitas bakt er geen fuck van en Twente speelt zowat altijd dominant, dus hoezo zou het onverdiend zijn als het 0-1 wordt?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef yats het volgende:
Het zou leuk zijn als we woensdag die Twentse hoop weg kunnen nemen. Maar het zal wel weer een onverdiende 0-1 worden uit een smerige counter waarbij wij weer tig kansen laten liggen...
Omdat Vitesse de laatste maanden prima speelt maar moeite heeft met scoren wellicht? Ajax-uit, Go Ahead-uit en Az-vitesse leverde 3 keer een gelijkspel op waar je ook zomaar 2 van deze 3 had kunnen winnen. Dat ze maar 14e staan vertekent nogal.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vitas bakt er geen fuck van en Twente speelt zowat altijd dominant, dus hoezo zou het onverdiend zijn als het 0-1 wordt?
Maar jullie doen nooit meequote:Op zondag 22 januari 2023 16:44 schreef yats het volgende:
Overigens, hoe kan het dat het bij AZ zo leeg is? Ze spelen gewoon om de titel. Als wij dat doen zou het bij ons gewoon bijna vol zitten...
Een paar jaar geleden stonden we in de winterstop 3 punten achter de uiteindelijke kampioen, Ajax. Dus hoezo nooit?quote:
Oh dus daarom is het Gelredome altijd halfleeg.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:44 schreef yats het volgende:
Overigens, hoe kan het dat het bij AZ zo leeg is? Ze spelen gewoon om de titel. Als wij dat doen zou het bij ons gewoon bijna vol zitten...
Nog zo'n figuur die nooit geleerd heeft hoe percentages werken. Hoeveel % is 15000 bezoekers gemiddeld op 21000 plaatsen?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Oh dus daarom is het Gelredome altijd halfleeg.
Nee dat is 42,8% meer dan 50%quote:Op zondag 22 januari 2023 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur die nooit geleerd heeft hoe percentages werken. Hoeveel % is 15000 bezoekers gemiddeld op 21000 plaatsen?
Ik zal je even helpen, dat is een bezettingsgraad van 71,4%. En dat is dan weer 21,4% meer dan 50%. Zie, zo moeilijk is het niet...
(lol)quote:Op zondag 22 januari 2023 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur die nooit geleerd heeft hoe percentages werken. Hoeveel % is 15000 bezoekers gemiddeld op 21000 plaatsen?
Ik zal je even helpen, dat is een bezettingsgraad van 71,4%. En dat is dan weer 21,4% meer dan 50%. Zie, zo moeilijk is het niet...
@PietjePuk2000quote:Op zondag 22 januari 2023 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
SPARTA gaat ervoor!@:Kingroland
Sparta kampioen zou het beste zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
SPARTA gaat ervoor!@:Kingroland
SPARTA is de club van ROTTERDAM RIJNMONDquote:Op zondag 22 januari 2023 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sparta is van oudsher de volksclub van Rotterdam
Daar vrees ik ook voorquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
3-1 Emmen
groetjes een PSV supporter
Emmen kan er helemaal niets van en dan zetten ze Diemers er ook nog in.quote:
Ik zou het al een prestatie vinden als PSV überhaupt weet te scoren eerlijk gezegd.quote:
PSV maakt de winnende in blessuretijd.quote:
Ik acht dit niet onmogelijk, maar ook geen zekerheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV maakt de winnende in blessuretijd.
ZIEDENDquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:27 schreef yats het volgende:
@%%#%PSV. Eerst punten verspelen tegen Fortuna, dan wel onterecht van ons winnen en nu het tegen Emmen weer verpesten...
Ik ook. Maar het zullen er wel drie zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Mauro twee wedstrijden schorsing krijgt
Je zou bijna gaan denken dat er opzet in het spel is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:27 schreef yats het volgende:
@%%#%PSV. Eerst punten verspelen tegen Fortuna, dan wel onterecht van ons winnen en nu het tegen Emmen weer verpesten...
Vermoeden van?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat er opzet in het spel is.
Het is een Portugees, die blijft ook liggen bij windkracht 1.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:30 schreef Zorro het volgende:
Ik vind wel, als je rood krijgt moet het ook resultaat hebben. Niet dat de tegenstander gewoon door kan.
Iedereen is tegen Ernhem.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:27 schreef yats het volgende:
Zouden ze gaan stemmen in de rust?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:32 schreef Zorro het volgende:
Bakkiejonjo eruit, daar merk je toch niks van.
Al had nog beter El Ghazi eruit gekund. Wat die van Ruud weet, geen idee maar het moet erg belangrijk zijn.
Bakkie heeft ook al geel, Ruud ziet het al weer gebeurenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:32 schreef Zorro het volgende:
Bakkiejonjo eruit, daar merk je toch niks van.
Al had nog beter El Ghazi eruit gekund. Wat die van Ruud weet, geen idee maar het moet erg belangrijk zijn.
Ik voorspel dat beiden niet gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:35 schreef Zorro het volgende:
Ik wil dat PSV wint. Als het dan niet voor PSV zelf is, dan wel omdat ik Emmen wil zien degraderen.
Dat zou erg teleurstellend zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik voorspel dat beiden niet gaan gebeuren.
Oei, juichen voor PSVquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een mongolen.
Als PSV dit nog wint geef ik ¤50 aan de vriendin van @:heywoodu .
PSV krijgt kansen, Emmen schiet een keertje op doel en direct goal, mongool Mauro Junior maakt schandalige overtreding en krijgt rood: 1-0 Emmen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:51 schreef GGMM het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er voetbal was vandaag.
Iemand een samenvatting van de eerste helft?
1-0quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:51 schreef GGMM het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er voetbal was vandaag.
Iemand een samenvatting van de eerste helft?
Ok @Noorsbloedquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie het nog wel 2-0 worden.
Als het 2-0 wordt is het geen 1-0 meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie het nog wel 2-0 worden.
Alleen Nijhuis had het met geel afgedaan. Gewoon omdat ie nooit een rode bij zich heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schakel net in.
Was het een terecht rode kaart?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen Nijhuis had het met geel afgedaan. Gewoon omdat ie nooit een rode bij zich heeft.
Had je die nog bewaard?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:05 schreef GGMM het volgende:
En dan zal ik nu overgaan tot het eten van een appel.
Een bepaalde user zou nu 'lato' roepen.quote:
Ben blij dat die debiel er niet isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Een bepaalde user zou nu 'lato' roepen.
ik noem geen namen
Zei jij niet dat het 2-0 zou worden?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die onterechte 1-1 komt pas over 30 minuten.
Ohquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
@:coco @:pisces29 en ik waren first dates aan het kijken!
Fosive zegt me eigenlijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dat kijk ik niet meer sinds @:fosive weg is
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Fosive zegt me eigenlijk helemaal niks.
Was dat een man of vrouw?quote:
Zolang het voor Emmen is, is dat geen probleem.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga even koffie halen, er zal nu dus wel een doelpunt vallen.
Waarom gun je PSV geen koffie?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang het voor Emmen is, is dat geen probleem.
Wat een verhaal, is dit voor de kinderboekenweek?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:23 schreef Zorro het volgende:
Even een overheerlijk bord met andijviestamp en gehakballetjes weggewerkt![]()
In die tijd zat ik me te bedenken dat Fofana net zo goed thuis had kunnen blijven als ie al niet goed genoeg is om El Ghazi te vervangen. Maar gelukkig kreeg Ruud dat idee ook.
Nu hopen dat ie inderdaad goed genoeg is daavoor. Anders is het echt treurig. Of ja, NOG echter.
Misschien dat ze het dan begrijpen, nu lijkt alles iig te moeilijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een verhaal, is dit voor de kinderboekenweek?
Dus eigenlijk is dit nogal een open deurquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Simons moet nog een hoop leren, is ook logisch als je 19 bent.
Ik zou er niet voor betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een leven lang leren, moeten we allemaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Simons moet nog een hoop leren, is ook logisch als je 19 bent.
Unieke zienswijze dit echt nooit eerder opgemerkt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Toine51 het volgende:
Die Simons vind ik wel zo'n jankerd. Als iets tegenzit lijkt het wel of ie wil gaan huilen..
Het leven is één groot hoorcollege.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een leven lang leren, moeten we allemaal.
Doe niet zo sarcastisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unieke zienswijze dit echt nooit eerder opgemerkt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unieke zienswijze dit echt nooit eerder opgemerkt.
Zo is dat ouwe reus.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een leven lang leren, moeten we allemaal.
Liever de 1-1quote:
Kan @KingRoland ons inmiddels onderwijzen in het kantianisme?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het leven is één groot hoorcollege.
@:kingroland
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin wil Down the Road kijken, dus ik zei dat ik al naar mongolen aan het kijken was.
quote:
Ach, zaterdag is ook prima.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:31 schreef Coco het volgende:
Ik ben te moe om het topic aan te maken. Dus dat doe ik bij de volgende blamage.
Niveautje wel zo te horen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin wil Down the Road kijken, dus ik zei dat ik al naar mongolen aan het kijken was.
Jij bent erg optimistisch van aard merk ik.quote:
Nee, een Belg.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Easytoys: PSV wordt hier niet genaaid.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Easytoys: PSV wordt hier niet genaaid.
Toch zijn er clubs die er van verliezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die centrale verdediger Pounding Pete is wel de beste aankoop van Emmen geweest dit seizoen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een ordinaire naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die centrale verdediger Pounding Pete is wel de beste aankoop van Emmen geweest dit seizoen.
Voor het zingen de kerk uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
"Emmen trekt zich wel erg ver terug" Goh, wat gek.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf 22:00 mag het ordinair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die centrale verdediger Pounding Pete is wel de beste aankoop van Emmen geweest dit seizoen.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |