quote:
🤣quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin ziet er uit als Klinger van M*A*S*H (voor de ouderen onder ons)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Een van de ex-bewoners komt terug in de loods !!!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:09 schreef pingu66 het volgende:
Zou echt grappig zijn als dit bij de andersom dag hoort en geregeld is door k3. En het een spel is
Berend, helemaal hersteld en in vechtmodesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een van de ex-bewoners komt terug in de loods !!!![]()
![]()
![]()
(goed... waarschijnlijk niet..)
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Excellent!
Zeg nou zelf, hij heeft er wel wat van weg, maar Klinger heeft wel meer haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
Heb m in de look-a-like gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Excellent!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, hij heeft er wel wat van weg, maar Klinger heeft wel meer haar
One Flew Over the Cuckoo's Loodsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen idee wat er hier geseind wordt, en waarom...
[ afbeelding ]
Denkt Isaac nu echt dat het programma zo groot is buiten dat er artiesten willen komen op dat festivalquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:18 schreef engine het volgende:
Tussen de 5 en 10 duizend bezoekers moeten er op het festival komen
"Heb jij contact met lil kleine?"
"tuurlijk....al die gasten"
Er komt nog wat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:20 schreef chufi het volgende:
Komt er nu nog wat of wachten ze op niets ?
Ja blijkbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denkt Isaac nu echt dat het programma zo groot is buiten dat er artiesten willen komen op dat festival
Hij spoort echt niet danquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Komende september al eerste editie neem ik aan?
Niet heel gek na zo'n lange dag en dan in de avond zo'n zoemer die gaatquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
Het is stil op kamer 1.. liggen allemaal te slapen..
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel gek na zo'n lange dag en dan in de avond zo'n zoemer die gaat
Staat in geen verhouding met het herhaaldelijk moeten wachten tijdens de opdracht zelfquote:
En dan komt er zo een opdracht die weer in tien minuten klaar is.quote:
Of tien secondenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan komt er zo een opdracht die weer in tien minuten klaar is.
Optie 1 was Isaac, Optie 2 was Rupert. De laatste dus!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen idee wat er hier geseind wordt, en waarom...
[ afbeelding ]
Jeff is ziek ....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
Jeff solliciteert naar de rol van kuifje?
Tot ze weer uitgekotst wordt en dan zoekt ze het andere groepje weer op.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
Mexx weer helemaal in de reet van K3
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot ze weer uitgekotst wordt en dan zoekt ze het andere groepje weer op.
Net als Zoequote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot ze weer uitgekotst wordt en dan zoekt ze het andere groepje weer op.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi dit.
Ik denk steeds Leila te zien,maar dat is JW.
Zoe gelijk geil.quote:
Niet te verstaanquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:38 schreef engine het volgende:
Oempa loempa legt het nog maar een keer uit.
Nog 24 uurquote:
Dat gaat heeeel snel irritatie gevenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:39 schreef engine het volgende:
Vooral dat aan elkaar vast zitten gaan sommigen echt vreselijk vinden.
Ik zou er ook niet blij mee zijn..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:38 schreef Sociologica het volgende:
Er zijn er veel die dit vreselijk vinden volgens mij
Het idee van naar de wc snachts met 9 mensen geïrriteerd wachtend naast je is ook niet top
Met 9 man aan je vastquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:40 schreef Sociologica het volgende:
Vind de te winnen bedragen wel mager voor dit ongemak. Die hebben ze eerder veel makkelijker kunnen verdienen.
Tenzij je makkelijk een 30 verdiepingen tellende piramide neerzet. Dat kan ik niet goed inschatten
Nachtmerriequote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet blij mee zijn..
Ja dan raak je wel maximaal geërgerd in zo’n challenge. Welke stelletjes zitten in dezelfde keten? Die zie ik nog wel sneuvelen deze dagquote:
Ach wat is die man weer goed gemutstquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:41 schreef Harry het volgende:
GJ: ga je koppen toch allemaal eens dicht houden. Sjongejone!!! Stumperds en mongooltjes. Kutkinderen!
Je zult aan GJ. Vastzittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
GJ: wat een ongelooflijke kut kinderen
Ja, verdomd!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Wat nou weerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef Flow3r het volgende:
GJ : wat een stumperds, mongooltjes en kutkinderen
Vast nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:44 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat ze hebben meegekregen dat kamer 1 begint. En als die klaar zijn. Kamer 2 pas mag enz enz
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Jeff moet vragen aan febo of hij niet mee mag doen, net als Berend
Omdat ie een beetje verkouden is?? Schei toch uit!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Lekker naar huisquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:45 schreef Sociologica het volgende:
Gert Jan lijkt compleet ingestort
Die zit nog gewoon prima aan Babs ook. Aansteller
Erik wil tussen Eunice en Sasha in natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef Hoempah het volgende:
Esther wilt niet dat Erik naast haar staat
Allemaal de schuld van zijn eigen K3quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:46 schreef pingu66 het volgende:
Had Marciano toch gelijk, altijd reddy zijn na een zoemer en sport kleding aan nu staat de helft in ern rare outfit.
Die is extreem zuur vandaagquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:45 schreef Sociologica het volgende:
Gert Jan lijkt compleet ingestort
Die zit nog gewoon prima aan Babs ook. Aansteller
Ga je ook 24 uur COS meedoen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:46 schreef Ebinas het volgende:
Zo als een speer bijgelezen.
Leuk 24 uurs opdracht
Wanda woest.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:47 schreef Hoempah het volgende:
Wel de hele planning van de dag verpest.
Wat nou weerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef Flow3r het volgende:
GJ : wat een stumperds, mongooltjes en kutkinderen
Dat was niet serieus bedoeld, rustig maar 1😉quote:
Liever niet, vind hem zo leuk zo op mijn streamsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:47 schreef greysbones het volgende:
GJ is echt zo ontzettend zuur
Vind dat mensen niet goed luisteren
Bla bla bla
Kerol zet je eens ergens overheen
De vorige heb ik gered.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat trek ik niet![]()
Maar 1 ding is zeker, met zo'n lange (leuke) opdracht zal ik er veel zijn
Esther?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:36 schreef Sociologica het volgende:
Eindelijk aan elkaar getekend
Wiens wens daar was dat nou
Hypocriete lulquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Niet te geloven.quote:
Krijg ik ik een positieve note als ik het weer 24 uur volhou?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Ben beniwiiednhoe de andersomdag nu gaat verlopen 🤣
Slaapt eunice toevalleig bij JW op de kamer 🤣quote:
Nopequote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaapt eunice toevalleig bij JW op de kamer 🤣
Nee een negatieve. Opblijven is nooit goed 🤪quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg ik ik een positieve note als ik het weer 24 uur volhou?
Jappiequote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:51 schreef Ebinas het volgende:
Jeff voelt zich kut (ziek)
Wanda voelt zich inmiddels kut vandaag.
GJ voelt zich al uren kut.
Wie volgt?
Das nou jammert.quote:
Ik vraag Dees wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een negatieve. Opblijven is nooit goed 🤪
Dat is Eric dus. Ik vind het een beetje zielig voor hem maar hij doet wel mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Och hemel, zich niet omgekleed, nu moet de hele gang mee
Waarom opeens zo vijandig naar Eric toe? Wat heeft hij haar gedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef Hoempah het volgende:
Esther wilt niet dat Erik naast haar staat
18.000 bekersquote:
kimW die is altijd al ziek zwak of misselijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:51 schreef Ebinas het volgende:
Jeff voelt zich kut (ziek)
Wanda voelt zich inmiddels kut vandaag.
GJ voelt zich al uren kut.
Wie volgt?
Weet ik niet waarom maar zou ook kunnen zijn omdat hij nooit fris ruikt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom opeens zo vijandig naar Eric toe? Wat heeft hij haar gedaan?
Ik geniet nu al.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
Martin is al weer met bekers bezig
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:57 schreef Aggie46 het volgende:
Mora op het toilet.
Geen wc papier.
Jeff roept het naar Tiano.
Moet Tiano met het hele zooitje naar boven
En ze zijn alle 3 aan het schreeuwenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:57 schreef Harry het volgende:
Martin begint al te bouwen.
Marciano: Jonge, wat ben je aan het doen???????
Wanda: we gaan niet schreeuwen tegen elkaar.
Martin: Marciano, NIET SCHREEUWEN !!
Maar was wel een goeie grap.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:57 schreef Hoempah het volgende:
Toch niet er stond nog een rol buiten de deur
Die is aardig (lees verliefd)tegen Eunice en dat mag niet. En hij stemt niet met JW groepje mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom opeens zo vijandig naar Eric toe? Wat heeft hij haar gedaan?
@Deisyy en ik zitten altijd op een lijn 😝quote:
De docent in hem komt naar bovenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Nou, wie wil graag wat doen?"
<>: "Ik wil water drinken"
Bern: "Nou dan gaan we eerst even naar de keuken"GJ noemt ze kleuters, Bern behandeld ze als...
Worden KDV-juffrouwen ook docent genoemd?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
De docent in hem komt naar boven
Bern is is lo-docentquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Worden KDV-juffrouwen ook docent genoemd?
Je hebt gelijk, niet aan gedacht. Vorige keer wilde ze ook niet naast Eric zitten die aan kwam lopen en een gesprek met haar aan wilde gaan. Toch vind ik dat zeer kwetsend wat ze doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik niet waarom maar zou ook kunnen zijn omdat hij nooit fris ruikt.
Ik ga voor een positieve note.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand een korte uitleg wat de opdracht is
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
Piramide
Elke slaapkamer
18000 bekers
20 lagen
100 euro
Elke laag extra 50 euro
Thxx. 24 uur dus. Leuke opdracht ditquote:
Ja jammer dat het elastiek is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Ze hebben nog best wat ruimte want ze liggen gewoon op verschillend bedden.
24 uurs opdracht, per kamer aan elkaar, mogen alleen los als ze naar wc moeten, maar iedereen moet in de badkamer wachten. OOk slapen aan elkaar. Per kamer een toren bouwen, eerst kamer 1, dan 2, dan 3. Valt er een toren van een kamer om, wachten tot andere kamers klaar zijn, dan mag je weer opbouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand een korte uitleg wat de opdracht is
Ok top. Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
24 uurs opdracht, per kamer aan elkaar, mogen alleen los als ze naar wc moeten, maar iedereen moet in de badkamer wachten. OOk slapen aan elkaar. Per kamer een toren bouwen, eerst kamer 1, dan 2, dan 3. Valt er een toren van een kamer om, wachten tot andere kamers klaar zijn, dan mag je weer opbouwen
Nee je zal de hele dag aan Martin vast moeten zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
Zit je aan Mexx vast dan waan je je in een kleuteropvang met al dat onnozele gekrijs
Ik zocht al naar bekersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:08 schreef Hoempah het volgende:
Nog geen beker op de grond. Eerst even mutsen.
Lekker voor de niet rokersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:10 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha ik ga stuk iedereen bij de rokers staan
TMIquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:11 schreef engine het volgende:
Beetje opschieten. Esther moet schijten.
Ze heeft het al staan te stimuleren net, beetje massage boven haar hol, babs wilde het niet horen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:11 schreef engine het volgende:
Beetje opschieten. Esther moet schijten.
Zou toch liever mee naar buiten gaan dan naar de WCquote:
Foei wat een chagrijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou maar aan die gast vastzitten
Op voorwaarde dat GJ gewoon 24u stil isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Er moet zo min mogelijk gemutst worden van GJ
Met een schijtende Estherquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou toch liever mee naar buiten gaan dan naar de WC
Kan ik ook niet. Ook in een hotel bv. Na 6 dagen misschien proberen, maar gaat heel moeilijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ze moeten ook zingen van Esther, anders ken ze niet schijten. Denk ivm geluiden.
Dat is niet handig hoor, vroeger had ik dat ook wel maar gelukkig nu geen last meer van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Ook in een hotel bv. Na 6 dagen misschien proberen, maar gaat heel moeilijk.
Ze moeten in dat vierkant bouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en wanda denkt dat de pyramides bouwen easy gaat zijn maar het aan elkaar vastzitten lastig gaat worden.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en wanda denkt dat de pyramides bouwen easy gaat zijn maar het aan elkaar vastzitten lastig gaat worden.
Nou hebben ze moeilijker mee door haar. Wat een hel aan wanda vastquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie nu voor me dat alles staat, de grote deur ff opengaat en woesh alles om.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten in dat vierkant bouwen
Alle 3 dus kamer 3 kan het voor alle 3 de kamers vernaggelen
Door wat om te gooien
Ik zie Martin al de toren van kamer 1 en vervolgens kamer 2 omgooienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat alles staat, de grote deur ff opengaat en woesh alles om.
Oa best n prima clubje muv rupert en imaquote:
Er zijn er wel meer waar ik niet aan vast zou willen zitten daar. GJ lijkt me het ergst met dat gezeik heel de tijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:17 schreef Plantkracht het volgende:
[..]
Nou hebben ze moeilijker mee door haar. Wat een hel aan wanda vast
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie Martin al de toren van kamer 1 en vervolgens kamer 2 omgooien
Moraima en JW zijn het nog niet eensquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu dus een uur gezeur hoe ze het moeten gaan doen.
Het idee niet. Je kan niet eerst de hele fundering doen want dan kom je er in het midden niet bijquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
Mora doet het even voor en doet het vrij goed.
Jw wil gewoon zijn gelijk krijgen, bij alles, mora heeft denk ik echt meer ervaring met bekertjes omdat ze veel challenges deed voor de loods.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Moraima en JW zijn het nog niet eens
Oeh, benieuwd hoe ze dat gaan doen ja, alles sowieso, prima vermaak komende 24 uur.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het idee niet. Je kan niet eerst de hele fundering doen want dan kom je er in het midden niet bij
Ik vond het geinig, ze kan het dus wel, goed voor haar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:22 schreef Plantkracht het volgende:
Oa mirthe fel he. Niet vaak gezien
2 x 25 en 1 team 26 lagenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:24 schreef engine het volgende:
Volgens de berekening van GJ en Erik kunnen ze ¤1100,- winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |