Ja. Die is abnormaal goed.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic wel uitgezonderd toch?
Ze had gedronken de avond ervoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:22 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom had Azarenka gisteren eigenlijk een zonnebril op toen ze virtueel in de studio stond voor het interview?
Ja, dat was wel duidelijk.Vond Djoko ook veel minder sterk dan tegen De Minaur, maar tegen de Minaur ziet iedereen er al heel sterk uit. Maar dat lag denk ik vooral aan de wind. Ben verbaasd dat ik niemand heb gehoord over de temper-tantrums van Djoko eind eerste / begin tweede set. Hij had echt veel last van de wind.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:35 schreef Szura het volgende:
Rublev had voor de wedstrijd al verloren
VR Bril?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:22 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom had Azarenka gisteren eigenlijk een zonnebril op toen ze virtueel in de studio stond voor het interview?
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:27 schreef EP3 het volgende:
Rublev - Djoko kan wel interessant worden.
Dat is toch alweer 10 ontmoetingen geleden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Djokovic toch vreselijk goed. Kan me voorstellen dat tegenstanders en wanhopig van worden.
Het lijkt toe te gaan naar een finale Tsitsipas-Djokovic. Wat verwachten jullie daarvan als dat inderdaad de finale wordt? Tsitsipas heeft volgens mij in elk geval wel de klasse om van Djokovic te winnen.
Dan ben je echt een debiel... maar we weten natuurlijk dat er vanuit Servie sowieso wel redelijk veel sympathie naar Rusland gaatquote:Op donderdag 26 januari 2023 08:33 schreef superniger het volgende:
Djokovic senior.
https://inews.co.uk/sport(...)the-russians-2107680
[ afbeelding ]
Novak is er nog best oké uitgekomen met zo'n pa.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:33 schreef superniger het volgende:
Djokovic senior.
https://inews.co.uk/sport(...)the-russians-2107680
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij vooral net iets beter weet wanneer hij dingen voor zich moet houden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Novak is er nog best oké uitgekomen met zo'n pa.
Serven zijn dan ook smeerlappen. Ik bewonder Djokovic vanwege zijn kwaliteiten op tennisgebied. Voor de rest walg ik van de beste man.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je echt een debiel... maar we weten natuurlijk dat er vanuit Servie sowieso wel redelijk veel sympathie naar Rusland gaat
Pooohquote:
Dit is nog erger. Beide duo'squote:Op donderdag 26 januari 2023 13:14 schreef Szura het volgende:
En wtf is die herendubbelfinale![]()
Haase/Sijsling vibes
Broer van Sven?quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:14 schreef Szura het volgende:
En wtf is die herendubbelfinale![]()
Haase/Sijsling vibes
Complete mediafaal dus wederom. Ze zijn er op uit familie djokovic te vernietigen en zelfs ik trapte erin. (Die vader blijft gestoord trouwens).quote:
Maar ik snap het niet. Stel dat het niet gemanipuleerd was, je mag toch gewoon een van de consensus afwijkende mening hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Complete mediafaal dus wederom. Ze zijn er op uit familie djokovic te vernietigen en zelfs ik trapte erin. (Die vader blijft gestoord trouwens).
Filmpje van Srjdan blijkt gemanipuleerd te zijn en met verkeerde tekst ondertiteld. Schandalig. Hopelijk laat Djoko zich hier niet door afleiden.
Ja dat is een ander verhaal, maar alles omtrent Rusland wordt natuurlijk extreem uitvergroot.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet. Stel dat het niet gemanipuleerd was, je mag toch gewoon een van de consensus afwijkende mening hebben?
Klopt. Alles wat je in neutrale of positieve zin over Rusland zegt of in kritische zin over Oekraïne, maakt je een Poetin-fan.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat is een ander verhaal, maar alles omtrent Rusland wordt natuurlijk extreem uitvergroot.
Ja, maar dit ligt toch wel meer aan Djokovic. Moet je kijken hoe veel UE's hij slaat.quote:
Ja, maar ook paar sterke punten van Paul in de rally.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dit ligt toch wel meer aan Djokovic. Moet je kijken hoe veel UE's hij slaat.
Ja, absoluut.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:36 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, maar ook paar sterke punten van Paul in de rally.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |