LOL LOLquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:28 schreef Norrage het volgende:
Pegula probeert te forceren nu; ze zat er de eerste set dichterbij dan het leek (echt superhoog niveau). Maar nu kan het hard gaan.
Ach, maan_manquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:45 schreef Marcoss het volgende:
Fijn dat een bepaalde user weer terug is
Geeft wat reuring in het topicquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:45 schreef Marcoss het volgende:
Fijn dat een bepaalde user weer terug is
Ik dacht jij Halep fan was?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
3-1 Vika
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het kwaad wordt vandaag dus verslagen
Waar is die eigenlijk?quote:
Doping-schorsing.quote:
Gohquote:
Rusland - Wit Rusland.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:53 schreef Norrage het volgende:
Vintage VikaEcht zo goed. Ben benieuwd wat ze tegen Rybakina kan.
Ach. Ik heb zondag liever Tsitsipas tegen Djoko dan die Tsjech.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:17 schreef GwaiLow het volgende:
Poh die Tsjech had 4 of 5 breakpoints, maar nee hoor.
niet sinds haar doping schorsingquote:
Doet nog wel on court-interviews.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ah dikzak ligt er al uit zie ik, zonde.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doet nog wel on court-interviews.
[ twitter ]
Viel mij ook op inderdaad. Zeggen dat je liever aan de andere kant van het schema zit. Niet handig.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
Sterk van Rublev dat hij na die overwinning op Rune zei dat hij niet tegen Djokovic wilde spelen. Niet echt handig om je tegenstander te laten weten dat je bang voor hem bent. Deed me denken aan Ruud op RG tegen Nadal. Die leek zich al volkomen verzoend te hebben met een nederlaag.
Hij kan het zich veroorloven zo te zien, Rublev speelt als een natte krantquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:36 schreef Norrage het volgende:
er is iets aan de hand met DJoko. Hamstring? Wind? Publiek? Hij ergert zich bovenmatig.
WTFquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Het haar van Djokovic kan bewegen
Beetje zoals Dimitrov. Hadden we veel verwachtingen van, maar veel te lief. Geen winnaars mentaliteit die je als echte wereldtopper moet bezitten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:16 schreef Norrage het volgende:
Rublev heeft zijn plateau toch wel bereikt inderdaad met zo'n beetje #7 van de wereld. Zijn piek ligt in 500 toernooien, waarin hij geen grote namen tegen zich krijgt. Hij is gewoon te lief; je ziet het in die reactie maandag dat hij niet bij Djoko in het schema moet. Hij heeft geen killer-mentaliteit. De beste spelers zijn toch de spelers die niet bang zijn tegen de grote namen.
Zei Tsitsipas niet dat hij zich ook niet helemaal fit en fris voelde na afloop van zijn vorige duel. Ik dacht zoiets te horen. Als hij zich fit voelt dan is hij wel de enige die een kleine kans tegen Djoko maakt inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:18 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Djokovic toch vreselijk goed. Kan me voorstellen dat tegenstanders en wanhopig van worden.
Djokovic wel uitgezonderd toch?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het mannentennis vervalt naar niveau vrouwentennis.
Djoko zegt ook na elke wedstrijd hoe zwaar het wasquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zei Tsitsipas niet dat hij zich ook niet helemaal fit en fris voelde na afloop van zijn vorige duel. Ik dacht zoiets te horen. Als hij zich fit voelt dan is hij wel de enige die een kleine kans tegen Djoko maakt inderdaad.
Ken hem niet. Wat is zijn achternaam?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Paul veegt hem gewoon van de baan hoor
Haarhuisquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ken hem niet. Wat is zijn achternaam?
De Leeuwquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Biegelquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |