quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ heeft ook de tijd van z'n leven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GJ drinkt sowieso niet, ik denk dat hij vooral de verkleedpartij als poppenkast zietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou ook niets voor mij zijn eerlijk gezegd .
In de vroege ochtend al aan de zuip
Dit is waar, maar je kunt hetzelfde over Erik zeggen, en die mengt zich wel gewoon zonder zeuren in de groep.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ drinkt sowieso niet, ik denk dat hij vooral de verkleedpartij als poppenkast ziet
Is het toch ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ drinkt sowieso niet, ik denk dat hij vooral de verkleedpartij als poppenkast ziet
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:13 schreef Ebinas het volgende:
Als je blond ben, kom lekker mee![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf maar even bij het feestjequote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Babbel met Esther buiten ..
Esther : En nu heeft ze kleren van Willem aan !! Waarom kan ze geen kleren van Jappie aan!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:16 schreef Hoempah het volgende:
Probleem is dat Eunice de kleren van Jan Willem aan heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Andersomdag .. zonder bodempje aan het bier .. wat kan hier nou mis gaan![]()
Ja hij wil niet geassocieerd worden met dragsqueens of maar iets wat volgens zijn hoofd te maken heeft met homo's stel je voorquote:
Stapelgek. bijna 100 met pubergedrag.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:16 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:16 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:16 schreef Flow3r het volgende:
ohh Eunice heeft de kleren van Willem aan
Gert-Jan is een zeikerd altijd shagrijnig is die man.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:11 schreef Dotteke het volgende:
GJ zegt voor de 10000000000000x dat hij echt niet mee doet en dat hij nooit zoals JW zou doen
Nog 10 dagenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:22 schreef lojanda het volgende:
Ik word echt niet goed van dat gezever van Esther.. ik zit met mijn gevoelens en bla bla bla..
Esther rot op naar huis!!
Ik moet het nog zien hoor dat echt vertrekt.quote:
Hoor Babs nu weerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:16 schreef Hoempah het volgende:
Babette is echt een stookwijfquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:25 schreef Harry het volgende:
Babette suggereert tegen Esther dat Eunice het met opzet doet, om de kleding van JW aan te trekken.
Sasha heeft overigens ook kleding van JW aan.
wat zit esther eigenlijk te miepen. Sas heeft toch ook een hemd van JW aan? En Esther had toch zelf ook kleding van JW kunnen aantrekken?quote:
Erg he, maar ik vind Babette nog erger, die blijft Esther maar richting JW duwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Jezus en dat allemaal omdat Eunice kleren aan heeft van JW?! Echt ga naar huis Esther en lät die man met rust.
Dat ze daar al over kan miepenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
wat zit esther eigenlijk te miepen. Sas heeft toch ook een hemd van JW aan? En Esther had toch zelf ook kleding van JW kunnen aantrekken?
die vrouw heeft er echt een paar volledig los zitten bovenin..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Jezus en dat allemaal omdat Eunice kleren aan heeft van JW?! Echt ga naar huis Esther en lät die man met rust.
Ook Sasha moet nu ook dood en van wie heeft Bern kleren aan ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:25 schreef Harry het volgende:
Babette suggereert tegen Esther dat Eunice het met opzet doet, om de kleding van JW aan te trekken.
Sasha heeft overigens ook kleding van JW aan.
Ik lig dubbelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen in de CoS te verbluft om screenshots te maken. ..![]()
Ging over GJquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
Mexx raadt gelijk dat Esther het moeilijk vindt dat Eunice kleding van JW aan heeft.
Mexx: doe dan kleding van Rupert aan.
Esther: ZEKER NIET!!
Drie seconden later: in de armen van Rupert
Die denkt echt nog manager te zijn..quote:
Eens per jaar een festival organiseren met zn allen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:33 schreef Ebinas het volgende:
Isaac is door vanochtend op een idee gebracht.
nog niet bekend wat
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:35 schreef Ebinas het volgende:
Zegt Kenzi nu"slap gelul" over dat verhaal van Isaac ?
Denk alleen voor hun zelfquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:34 schreef engine het volgende:
Er komt een festival![]()
Ik verwacht de hele cos op die festival![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:36 schreef Hoempah het volgende:
Jasper: Je ziet mijn tieten niet.
Wanda: KimW heeft ook geen tieten en die loopt er ook zo bij
Ik moet me niet laten kennen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther nu weer het verhaal doen bij Isaac.....
Echt niet!quote:
Esther zegt van alles tegen iedereen over Eunice, maar dat weet JW natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat JW zomaar een keer gaat uitvallen tegen Esther dat ze een keer normaal moet doen en zich niet zo aanstellen. Boos worden omdat Eunice zijn kleren aan heeft,waar gaat dit over. Koekoek
Ik word graag gewaarschuwd als dat gebeurtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat JW zomaar een keer gaat uitvallen tegen Esther dat ze een keer normaal moet doen en zich niet zo aanstellen. Boos worden omdat Eunice zijn kleren aan heeft,waar gaat dit over. Koekoek
Ze is wel wijs, ze verteld dat natuurlijk niet aan hemquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
KiM wie?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:47 schreef engine het volgende:
Doe normaal Kim. Dit gaat te ver. Ik doe dit uit.
en Isaac stoken
Kim Kquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word graag gewaarschuwd als dat gebeurt
Hij moet make up van Martinquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En of hij er nu zo schokkend uitziet?
echt niet
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ik geloof alleen niet dat JW dit weet
Ik snap die opmerking van haar ook totaal niet . Slaat nergens opquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:53 schreef pingu66 het volgende:
Esther zegt ver Jasper,ik heb het gevoel dat zijn lichaam niet verder is ontwikkeld!
( laat ik dat gevoel nou bij haar hersens hebben)
Trouwens erg kortzichtig met een transgender zoon die ze heeft.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:59 schreef mootie het volgende:
Oh esther gaat isaac imiteren?
Knuffeltje van Bep voor het slachtoffer.
Esther vindt het zooo lief dat iedereen het in de gaten heeft.
Plakslakquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:54 schreef Ebinas het volgende:
Ik zou werkelijk helemaal maf worden van zo'n plakslak als Esther
Dit is toch helemaal niet leuk wat Esther nu uitbeeldt?quote:
Zapp ook weg waar zij is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet leuk wat Esther nu uitbeeldt?
en dan dat ontevreden smoelwerk erbij, bah, is gewoon sfeerverziekend bij dat feestje
Esther heeft een hoge zuurtegraad.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet leuk wat Esther nu uitbeeldt?
en dan dat ontevreden smoelwerk erbij, bah, is gewoon sfeerverziekend bij dat feestje
Dan hoop ik dat Eunice heeft geantwoord : "ikke wel"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
Zei Babbet nou tegen Esther : " goed dat je dat tegen haar gezegd hebt"
( heeft Esther nou gezegd tegen Eunice ik vind het niet leuk dat je de kleren van JW draagt)
Diner!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef engine het volgende:
Weer een brunch zo te zien? Banaan, sla en stokbrood.
Ze gaan toch eerst dineren en daarna gaan ze brunchen... andersom hé...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:09 schreef engine het volgende:
Weer een brunch zo te zien? Banaan, sla en stokbrood.
Ohja natuurlijkquote:
met veel monologenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:17 schreef Ebinas het volgende:
Wanda heeft op een toneelopleiding gezeten
Ze krijgt een 10quote:
Klinger!quote:
GJ doet NIET mee!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:20 schreef Ebinas het volgende:
Iemand GJ al gezien?
Zo ja, doet hij mee?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:53 schreef pingu66 het volgende:
Esther zegt ver Jasper,ik heb het gevoel dat zijn lichaam niet verder is ontwikkeld!
( laat ik dat gevoel nou bij haar hersens hebben)
Trouwens erg kortzichtig met een transgender zoon die ze heeft.
Die is zo homo/transfoob en wil absoluut niet geassocieerd worden met dit soort dingen. Ook als is het voor de grapquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Wendy zegt dat nu ook dat GJ niet mee wil doen.
Dat Rupi hem maar uren lang mag gaan verleidenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die is zo homo/transfoob en wil absoluut niet geassocieerd worden met dit soort dingen. Ook als is het voor de grap
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:29 schreef R0T29 het volgende:
Martin zegt tegen Wendy die met de krultang bezig is. Je maakt me niet kaal toch?
Wendy: "Neee.....daar heb je mij niet voor nodig..."
Hij vind het veel te leukquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:30 schreef Ebinas het volgende:
Ik weet niet wat dit met Jappie doet, hij blijfft gaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:29 schreef R0T29 het volgende:
Martin zegt tegen Wendy die met de krultang bezig is. Je maakt me niet kaal toch?
Wendy: "Neee.....daar heb je mij niet voor nodig..."
Denk ut wel een beetjequote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe hobby gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |