Zwaan Kleef aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:21 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zou helemaal lijp worden als er 10 man achter me stond de zingen en te springen terwijl ik aan het koken ben waarom allemaal in die keuken in godsnaam
nou datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:21 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zou helemaal lijp worden als er 10 man achter me stond de zingen en te springen terwijl ik aan het koken ben waarom allemaal in die keuken in godsnaam
Ze hebben er nog een instructie bij gekregen en diepvrieszakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
gebruiken die lui nooit een vriezer ofzo lol
ja dat was het mooie, het zat in de vriezer , en BB had nog gezegd in de vriezer 3 maand houdbaar . maar ze zijn allen te dom om voor de duvel te dansenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:22 schreef Schakeltopia het volgende:
gebruiken die lui nooit een vriezer ofzo lol
maar echtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou dat
.dat er nog niemand een klap met de koekenpan heeft gehad
bwizar
moet je nagaanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben er nog een instructie bij gekregen en diepvrieszakken
ze hebben kip uit de vriezer gehaaldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
DE kip moest op
was slijmerig maar rook niet naar
drukte in de keuken .. bemoei gezang enzuks
snap niet dat niemand daar weet dat het in de vriezer nog een paar maanden houdbaar is. Is ze ook nog eens medegedeeld toen ze de kip kregen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
wij hopen op nieuwe kip want overdatum zegt chacha.
man man man
echt he! bizar gewoonquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap niet dat niemand daar weet dat het in de vriezer nog een paar maanden houdbaar is. Is ze ook nog eens medegedeeld toen ze de kip kregen.
hoop niet dat ze nog nieuw vlees krijgen
had wel verwacht dat de militair, belgische zuurpruim of robbie het zou weten.quote:
Dus met een beetje mazzel is er geen vlees morgen omdat ze vandaag alles opgebakken hebben omdat het "over datum" was?quote:
Wil ik ook wel, (te) veel drank erin heeft vaak onverwachte effecten, voor ons kijkers ook.quote:
zou heel goed kunnen jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dus met een beetje mazzel is er geen vlees morgen omdat ze vandaag alles opgebakken hebben omdat het "over datum" was?
flinke space cake voor bij de koffie voorafquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, (te) veel drank erin heeft vaak onverwachte effecten, voor ons kijkers ook.![]()
Ze is niet dom, doet zich graag zo voor volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het ontbreekt Lott niet aan zelfreflectie .. nouu dat geeft hoop voor de toekomst
nou chiara staat te bakken.. de 3 jongers staan erbij om uh.. ja waarvoor eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
4 kijkers bij het kip bakken
2 bakkers
in de woonkamer is Ali zn Lied aan het oefenen
Rob zit in de slappe lach
Ali is Toondoof
zal wel gehakt worden danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Die krijgen morgen echt geen nieuwe kip, was vorig jaar ook zo
Zondag nieuwe voorraad.
Ik voel iets met gehakt of vis
Die hebben allen trek in een ander kippetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou chiara staat te bakken.. de 3 jongers staan erbij om uh.. ja waarvoor eigenlijk?
Geen idee, de afgelopen dagen was het een bechamelsaus met een groente bouillonblokjequote:
Neuh, Ali gaf Turkse les, dat was wat ik verstondquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit je in het verkeerde topic nu?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, Ali gaf Turkse les, dat was wat ik verstond
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
BB morgen: jullie hebben alle kip voor de komende 4 dagen opgemaakt, nu zijn jullie allemaal vegetariër de komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |