Ze zijn wel de snelste, dus ik denk dat bijna alle teams dit seizoen met een ingedeukte neus gaan rijden.quote:
Verstappen is nu de snelste. Het ingedeukte-neus-concept blijkt een fiasco en alle neuzen worden weer uitgedeukt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn wel de snelste, dus ik denk dat bijna alle teams dit seizoen met een ingedeukte neus gaan rijden.
Cue Nyck de Vries.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:47 schreef Recce het volgende:
Perez op 1,3 seconden achter Sainz. Ze kunnen weer op zoek naar een nieuwe tweede rijder bij RBR.
De Vries is gewoon 3,5 seconden sneller dan Tsunoda!quote:
De Vries bakt er vandaag weer helemaal niks vanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De Vries is gewoon 3,5 seconden sneller dan Tsunoda!Ze kunnen beter Zhou nemen trouwens, die is nog sneller!
Hamilton zit er ook helemaal niet bij hè?
Mercedes is gedeclasseerd vandaag.
De Vries is gewoon laatste.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Vries bakt er vandaag weer helemaal niks vanInderdaad beter Zhou. Bottas is in diezelfde auto meer dan 5 seconden langzamer dan die pruts-Mercedes.
Goede zet van Aston Martin dat ze die Droll uit het team gezet hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
De Vries is gewoon laatste.Snap niet dat ze 'm een stoeltje hebben gegeven. Zo te zien wordt Leclerc dit jaar wereldkampioen.
Drugovich op het podium had ik niet verwacht trouwens, die neem ik in de manager!
Ja, z'n fiets saboteren was een slimme zet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede zet van Aston Martin dat ze die Droll uit het team gezet hebben.
Dat wordt een spannend seizoen danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, Ferrari is gewoon heftig aan het sand baggen. 2023 word een 2004 seizoen maar dan met nog meer overwinningen van La Scuderia
Whehe, 15 van de 18 wedstrijden gewonnen door Ferrari toen. Vorig jaar won RBR er 17 van de 22. Hopelijk dit jaar wat meer spanning. Dat Verstappen kan winnen, geloof ik nou wel.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt een spannend seizoen dan
Ik ook. Ben je klaar om vernederd te worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, 15 van de 18 wedstrijden gewonnen door Ferrari toen. Vorig jaar won RBR er 17 van de 22. Hopelijk dit jaar wat meer spanning. Dat Verstappen kan winnen, geloof ik nou wel.
Ik heb me al geregistreerd voor de manager!
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Ben je klaar om vernederd te worden?
Dan gaat-ie dreigbrieven aan Leclerc sturenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]Dit jaar zou ik eigenlijk Bing AI in moeten zetten voor de manager. Ik denk dat die na één mislukte wedstrijd in een existentiële crisis raakt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan gaat-ie dreigbrieven aan Leclerc sturen
De Aston Martin is iig geen slechte auto, dat vind ik wel heel leuk voor Alonso. Beetje jammer dat je nu al mijn strategie in de manager gekopieerd lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef Recce het volgende:
Dat wordt nog lachen met Alonso.Waarschijnlijk rijden Ferrari en RBR met meer benzine en/of hebben ze de motor nog niet volledig opengezet, maar het ziet er leuk uit. Jammer dat Alonso Stroll als teamgenoot heeft, anders was het helemaal leuk.
Mijn programma zei dat ik wat anders moest doen. Misschien had ik daar toch naar moeten luisteren: Norris, Hülkenberg en twee keer Haas.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Aston Martin is iig geen slechte auto, dat vind ik wel heel leuk voor Alonso. Beetje jammer dat je nu al mijn strategie in de manager gekopieerd lijkt te hebben.
Dat heb ik nog overwogenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn programma zei dat ik wat anders moest doen. Misschien had ik daar toch naar moeten luisteren: Norris, Hülkenberg en twee keer Haas.
Dat vrees ik ook een beetje.quote:Waarschijnlijk gaat Stroll gewoon rijden en moet-ie halverwege stoppen.
Ja, die auto zou wel eens de langzaamste kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wordt een lang(zaam) seizoen voor De Vries.
Die vallen wat tegen. Ik denk dat die toch wat licht getest hebben. Gerucht gaat dat het ook nog een bandenvreter is dit jaar.quote:
Ze waren dus bijna net zo snel als RBR.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die vallen wat tegen. Ik denk dat die toch wat licht getest hebben. Gerucht gaat dat het ook nog een bandenvreter is dit jaar.
Misschien wel? Volgende keer een ander plan! Gewoon een kwestie van plannen uitsluiten, dan blijft vanzelf het beste plan over.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit niet Plan A was
Auto en coureur waren samen 12 gram te licht, denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
Zou Ocon nog under investigation zijn? Hij stond 10 cm te veel naar rechts bij de start, ging 0,1 km/uur te hard in de pitstraat en de monteurs begonnen 0,4 seconden te vroeg met de pitstop. Er is vast nog meer mis.
quote:Op zondag 5 maart 2023 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Auto en coureur waren samen 12 gram te licht, denk ik.
Pink Panter-waardig.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]Het zou wel een leuke running joke zijn als dat het hele seizoen zo doorgaat.
Eindelijk heeft Alonso eens een goede keuze gemaakt. Zeker leuk, dat is er toch wel eentje die met het mes tussen de tanden racet.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:34 schreef Recce het volgende:
Maar wel leuk dat Alonso eindelijk een bruikbare auto heeft. Volgens mij deed het ingehaald worden door een Aston Martin redelijk pijn bij Ferrari en Mercedes.
Stroll deed het op die botsing na ook best goed gezien zijn gebrek aan voorbereiding en een gebroken teen en pols. Als het zo doorgaat, komt-ie ook ergens tussen de Ferrari's.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eindelijk heeft Alonso eens een goede keuze gemaakt. Zeker leuk, dat is er toch wel eentje die met het mes tussen de tanden racet.
Toch had hij wel meer 'momentjes' en ik vrees dat hij die blijft houden.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Stroll deed het op die botsing na ook best goed gezien zijn gebrek aan voorbereiding en een gebroken teen en pols. Als het zo doorgaat, komt-ie ook ergens tussen de Ferrari's.
Yups. Wel weer in het voordeel van Verstappen als-ie die momentjes tussen de concurrenten in heeft.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch had hij wel meer 'momentjes' en ik vrees dat hij die blijft houden.
Maar kan ook wel eens in de buurt van Verstappen zijn door pitstops en zo. Blijft een riskante rijder om bij je in de buurt te hebben, een soort Pastor Maldonado.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Wel weer in het voordeel van Verstappen als-ie die momentjes tussen de concurrenten in heeft.
Daar moest ik even een aanpassing voor maken. Dit kwam er uit, maar ik heb het nog niet goed getest:quote:Op zondag 5 maart 2023 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft je programma al uitgerekend wat de winnende combinatie met het startbudget was?
Ja, Williams gaat lekkerquote:Op zondag 5 maart 2023 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar moest ik even een aanpassing voor maken. Dit kwam er uit, maar ik heb het nog niet goed getest:
Alexander Albon
Logan Sargeant
Mercedes-AMG F1 M14 (AM)
Williams FW45 Chassis
415
148700000
Het is geen sprint maar een marathon!quote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's niet veel. Ik had vorig jaar 485 punten in de eerste ronde.
Tja, wie neemt er dan ook De Vriesquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Recce het volgende:
Er hadden ook 7 users het slechtste team.
Oscar Piastri
Nyck de Vries
Ferrari 066/10 (Haas)
Haas VF-23 Chassis
259
149600000
Intelligentste user 2022quote:
Ja, het was een redelijk veilige keuze.quote:Maar goed, het maximum was 415 deze ronde, dan is 388 niet slecht.
quote:
Volgende keer is Williams een redelijk veilige keuze, vrees ik.quote:Ja, het was een redelijk veilige keuze.
Als je argumenten op zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]Dat moet ik een keer in een discussie gebruiken. "Ik ben wel de intelligentste user van FOK!"
Denk het ook.quote:[..]
Volgende keer is Williams een redelijk veilige keuze, vrees ik.
Iets zegt me dat het niet de beste strategie is.quote:
Welterusten en succes morgen op de fiets en afspraakquote:Op maandag 6 maart 2023 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het niet de beste strategie is.![]()
Maar eens slapen en hopen dat het morgen niet al te erg regent. Ik moet een eind fietsen voor een afspraak en wil daar een beetje normaal aankomen.
Plan S!quote:Op maandag 13 maart 2023 11:19 schreef Recce het volgende:
Ik verwacht veel van Sainz de volgende race. Hij heeft een nieuwe strategie: hij gaat het stuur gebruiken!
https://youtube.com/shorts/piZZctSVMEo?feature=share
Had je Albon, Sargeant, AM, Williams?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik kan maar beter stoppen met de F1-manager dit jaar.
Ik moet nog even door tot ik 2x McLaren, Norris en Piastri kan kopen.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:49 schreef Recce het volgende:
Als het goed is, heb ik 371 punten en jij 295. RIP!
Iedereen die er naar luisterde stond daar hun lachen in te houden.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:18 schreef Recce het volgende:
Ah, ik had het volkslied gemist. Dat was de moeite waard. Stroll kijkt redelijk bezorgd.![]()
Die zijn echt lekker bezig.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet nog even door tot ik 2x McLaren, Norris en Piastri kan kopen.
Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar kregen zo vreselijk te spelen. Konden ze elkaar niet horen of zoiets?quote:Op zondag 19 maart 2023 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedereen die er naar luisterde stond daar hun lachen in te houden.
Die man op de grote trom was wel lekker bezig, misschien dat de anderen daarom verder niets hoorden.quote:Op maandag 20 maart 2023 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar kregen zo vreselijk te spelen. Konden ze elkaar niet horen of zoiets?
Het is een beetje het Hamilton-Rosberg duo van deze tijd.quote:Op maandag 20 maart 2023 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn echt lekker bezig.Bottas had er ook geen zin in vandaag, geloof ik? Leclerc was eindelijk eens boos.
En bij RBR is het gedoe tussen Perez en Verstappen nog niet onder controle. Die gaan elkaar er nog een keer afrossen.
quote:Op maandag 20 maart 2023 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die man op de grote trom was wel lekker bezig, misschien dat de anderen daarom verder niets hoorden.
Het lijkt me verstandig als RBR het probeert op te lossen voordat het echt fout gaat. Maar ja, ik heb zo de indruk dat de coureurs zich daar in de race toch weer niets van aantrekken.quote:Op maandag 20 maart 2023 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een beetje het Hamilton-Rosberg duo van deze tijd.
Slaap ze!quote:Op maandag 20 maart 2023 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor m'n schoonheidsslaapje.
Welterusten
Ja, valt me inderdaad nog wel mee maar ik heb nog niet genoeg voor 4x McLaren.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:28 schreef Recce het volgende:
Oh, ik had iets verkeerds ingevoerd bij het uitrekenen van jouw punten. Je hebt er 331. Valt nog mee.
Nog even goed je best doen dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, valt me inderdaad nog wel mee maar ik heb nog niet genoeg voor 4x McLaren.
Eyyy Rekkie! Heb je die paaseitjes nu eindelijk eens op?quote:
Nee, de paaseitjes liggen nog in een doos.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyy Rekkie! Heb je die paaseitjes nu eindelijk eens op?
Ik heb me inschreven voor de Nijmeegse Vierdaagse
Nog steedsquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, de paaseitjes liggen nog in een doos.Andere paaseitjes heb ik wel genoeg gegeten.
Een tijdje geleden wandelde ik ook zo veel dat ik bijna mee zou kunnen lopen.Ik heb al een keer iets van 40 km gelopen. Nu ben ik weer vooral aan het fietsen. Welke afstand ga je doen?
Ben je nog veel naar concerten aan het gaan?
Zouden de eitjes op een gegeven moment weer meer waard worden, denk je? @mootie zei dat je er nog brownies van kon maken, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog steedsecht jonguh. Die dingen zijn vast helemaal wit uitgeslagen. 10 kilo paaseieren
![]()
Ah weer aan het fietsen. Ook fijn. Lange afstanden?
Ik doe de 40 km, reglementaire afstand. Maar ik heb nog nooit 40 km gelopen in een dag, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Concerten, hmmm even denken. Niet zo veel nog. Ik ben naar Karnivool geweest, was gaaf. En Leprous wederom, en MaidenUnited. En dat was het. Momenteel ben ik veel in het buitenland voor mijn werk, dus het is een beetje schipperen met de vrije tijd.
Ja, die gaat morgen winnen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:10 schreef Recce het volgende:
@:scrutinizer, wat heb je met je manager gedaan? Ocon genomen?
Niet getreurd, alles sal reg kom. Over een paar jaar zit hij gewoon weer in het Witte Huis.quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Man3. Iedereen zag dat Ocon de race ging winnen en dan wordt-ie er door z'n teamgenoot afgerost
Dan kan zij mooi all in op McLaren.quote:Op zondag 2 april 2023 21:16 schreef Recce het volgende:
Ik sta op plaats 30!Jij staat nog wel net voor @:prisha, maar die heeft flink gespaard.
Ja, dat is wel hét team in opkomst nu.quote:Op maandag 3 april 2023 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kan zij mooi all in op McLaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |