Ze zijn wel de snelste, dus ik denk dat bijna alle teams dit seizoen met een ingedeukte neus gaan rijden.quote:
Verstappen is nu de snelste. Het ingedeukte-neus-concept blijkt een fiasco en alle neuzen worden weer uitgedeukt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn wel de snelste, dus ik denk dat bijna alle teams dit seizoen met een ingedeukte neus gaan rijden.
Cue Nyck de Vries.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:47 schreef Recce het volgende:
Perez op 1,3 seconden achter Sainz. Ze kunnen weer op zoek naar een nieuwe tweede rijder bij RBR.
De Vries is gewoon 3,5 seconden sneller dan Tsunoda!quote:
De Vries bakt er vandaag weer helemaal niks vanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De Vries is gewoon 3,5 seconden sneller dan Tsunoda!Ze kunnen beter Zhou nemen trouwens, die is nog sneller!
Hamilton zit er ook helemaal niet bij hè?
Mercedes is gedeclasseerd vandaag.
De Vries is gewoon laatste.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Vries bakt er vandaag weer helemaal niks vanInderdaad beter Zhou. Bottas is in diezelfde auto meer dan 5 seconden langzamer dan die pruts-Mercedes.
Goede zet van Aston Martin dat ze die Droll uit het team gezet hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
De Vries is gewoon laatste.Snap niet dat ze 'm een stoeltje hebben gegeven. Zo te zien wordt Leclerc dit jaar wereldkampioen.
Drugovich op het podium had ik niet verwacht trouwens, die neem ik in de manager!
Ja, z'n fiets saboteren was een slimme zet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede zet van Aston Martin dat ze die Droll uit het team gezet hebben.
Dat wordt een spannend seizoen danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
Jongens, Ferrari is gewoon heftig aan het sand baggen. 2023 word een 2004 seizoen maar dan met nog meer overwinningen van La Scuderia
Whehe, 15 van de 18 wedstrijden gewonnen door Ferrari toen. Vorig jaar won RBR er 17 van de 22. Hopelijk dit jaar wat meer spanning. Dat Verstappen kan winnen, geloof ik nou wel.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt een spannend seizoen dan
Ik ook. Ben je klaar om vernederd te worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, 15 van de 18 wedstrijden gewonnen door Ferrari toen. Vorig jaar won RBR er 17 van de 22. Hopelijk dit jaar wat meer spanning. Dat Verstappen kan winnen, geloof ik nou wel.
Ik heb me al geregistreerd voor de manager!
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Ben je klaar om vernederd te worden?
Dan gaat-ie dreigbrieven aan Leclerc sturenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]Dit jaar zou ik eigenlijk Bing AI in moeten zetten voor de manager. Ik denk dat die na één mislukte wedstrijd in een existentiële crisis raakt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan gaat-ie dreigbrieven aan Leclerc sturen
De Aston Martin is iig geen slechte auto, dat vind ik wel heel leuk voor Alonso. Beetje jammer dat je nu al mijn strategie in de manager gekopieerd lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef Recce het volgende:
Dat wordt nog lachen met Alonso.Waarschijnlijk rijden Ferrari en RBR met meer benzine en/of hebben ze de motor nog niet volledig opengezet, maar het ziet er leuk uit. Jammer dat Alonso Stroll als teamgenoot heeft, anders was het helemaal leuk.
Mijn programma zei dat ik wat anders moest doen. Misschien had ik daar toch naar moeten luisteren: Norris, Hülkenberg en twee keer Haas.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Aston Martin is iig geen slechte auto, dat vind ik wel heel leuk voor Alonso. Beetje jammer dat je nu al mijn strategie in de manager gekopieerd lijkt te hebben.
Dat heb ik nog overwogenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn programma zei dat ik wat anders moest doen. Misschien had ik daar toch naar moeten luisteren: Norris, Hülkenberg en twee keer Haas.
Dat vrees ik ook een beetje.quote:Waarschijnlijk gaat Stroll gewoon rijden en moet-ie halverwege stoppen.
Ja, die auto zou wel eens de langzaamste kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wordt een lang(zaam) seizoen voor De Vries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |