Als je argumenten op zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]Dat moet ik een keer in een discussie gebruiken. "Ik ben wel de intelligentste user van FOK!"
Denk het ook.quote:[..]
Volgende keer is Williams een redelijk veilige keuze, vrees ik.
Iets zegt me dat het niet de beste strategie is.quote:
Welterusten en succes morgen op de fiets en afspraakquote:Op maandag 6 maart 2023 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het niet de beste strategie is.![]()
Maar eens slapen en hopen dat het morgen niet al te erg regent. Ik moet een eind fietsen voor een afspraak en wil daar een beetje normaal aankomen.
Plan S!quote:Op maandag 13 maart 2023 11:19 schreef Recce het volgende:
Ik verwacht veel van Sainz de volgende race. Hij heeft een nieuwe strategie: hij gaat het stuur gebruiken!
https://youtube.com/shorts/piZZctSVMEo?feature=share
Had je Albon, Sargeant, AM, Williams?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik kan maar beter stoppen met de F1-manager dit jaar.
Ik moet nog even door tot ik 2x McLaren, Norris en Piastri kan kopen.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:49 schreef Recce het volgende:
Als het goed is, heb ik 371 punten en jij 295. RIP!
Iedereen die er naar luisterde stond daar hun lachen in te houden.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:18 schreef Recce het volgende:
Ah, ik had het volkslied gemist. Dat was de moeite waard. Stroll kijkt redelijk bezorgd.![]()
Die zijn echt lekker bezig.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet nog even door tot ik 2x McLaren, Norris en Piastri kan kopen.
Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar kregen zo vreselijk te spelen. Konden ze elkaar niet horen of zoiets?quote:Op zondag 19 maart 2023 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedereen die er naar luisterde stond daar hun lachen in te houden.
Die man op de grote trom was wel lekker bezig, misschien dat de anderen daarom verder niets hoorden.quote:Op maandag 20 maart 2023 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar kregen zo vreselijk te spelen. Konden ze elkaar niet horen of zoiets?
Het is een beetje het Hamilton-Rosberg duo van deze tijd.quote:Op maandag 20 maart 2023 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn echt lekker bezig.Bottas had er ook geen zin in vandaag, geloof ik? Leclerc was eindelijk eens boos.
En bij RBR is het gedoe tussen Perez en Verstappen nog niet onder controle. Die gaan elkaar er nog een keer afrossen.
quote:Op maandag 20 maart 2023 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die man op de grote trom was wel lekker bezig, misschien dat de anderen daarom verder niets hoorden.
Het lijkt me verstandig als RBR het probeert op te lossen voordat het echt fout gaat. Maar ja, ik heb zo de indruk dat de coureurs zich daar in de race toch weer niets van aantrekken.quote:Op maandag 20 maart 2023 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een beetje het Hamilton-Rosberg duo van deze tijd.
Slaap ze!quote:Op maandag 20 maart 2023 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor m'n schoonheidsslaapje.
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |